Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkommalainen tutkimus selvitti miksi ja miten suomalaisetkin ovatkin olleet maailman onnellisinta kansa monta vuotta peräkkäin

Vierailija
24.10.2020 |

Tutkimus selvitti että suomalaiset ovat onnellisimmillaan ollessaan yksin ja hiljaa joko puita tai järven pintaa tuijottaessa.
Ja juurinen se hiljaisuus ja yksinäisyys luonnon keskellä tekee kaikki suomalaiset onnelliseksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suojaa myös hyvin koronalta.

Vierailija
2/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ovat suomalaiset itse tienneet aina iät ja ajat. Suomalaiset eivät ole lauma- eivätkä seuraihmisiä vaan yksin ja hiljaisuus on kaikille paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä eträ tämäkin selvisit. Vielä jos Ap suvaitsisi linkittää uutisen tähän tutkimukseen niin sitä voi sitten näyttää jokaiselle joka valittaa yksinäisyyttä tai sitä ettei kestä olla yksin.

Vierailija
4/16 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä ansaitsee uppia!

Vierailija
5/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat hiljaisuutta, rauhaa ja omaa tilaa rakastavaa kansaa. Parempaa ei ole kuin hetki yksin luonnon rauhassa ja hiljaisuudessa ilman että lintukaan älähtää puussa. Vaikka ulkokuori on erilainen niin olemme sissimmäktämme kaikki suomalaiset samanlaisia.

Vierailija
8/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkommaalainen?

Vierailija
9/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos niin monia sosiaalisia ihmisiä ahdistaa Suomessa niin maan bärkkeleesti. Olen aina tiennyt, etten ole oikea suomalainen juuri siksi, että en ole ikinä viihtynyt yksin luonnossa. Olen kyllä pakosta viettänyt metsissä aikaa varmasti keskivertosuomalaistakin enemmän, mutta en minä siinä mitään saa.

Vierailija
10/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkommaalainen?

Etpä osaa itsekään lukea.

Vierailija
11/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ei ole sen onnellisempia kuin muutkaan vaan ovat kansakuntana lannistettu tyytymään siihen mitä on koska ylemmäs ei kannata pyrkiä.

Vierailija
12/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että tälle tosialle saadaan viimeinkin tunnustusta. Voidaanko viimeinkin lopettaa sosiaalisuuden ja kavereiden pakkotuputus joohan?

Vierailija
13/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisimme juuri löytää suomalaisuuden määritelmän, joka ei liity ihonväriin.

Sen sisäisen suomalaisen.

Vierailija
14/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Meren horisontti myös. Tärkeintä on, että on mahdollisimman rauhassa.

Vierailija
15/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Meren horisontti myös. Tärkeintä on, että on mahdollisimman rauhassa.

Ja täydellinen hiljaisuus. Ei linnun viserrystä, ei lokin kiljahdusta, ei ampiaisen pörinää, ei itikan ininää eikä heinäsirkan siritystä. Vain hiljaisuus hiljaisen luonnon keskellä

Vierailija
16/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olettanut tuloksen selttyvän kysymyksenasettelulla. Suomalaiselta kysytään "Oletko onnellinen, rasti ruutuun, kyllä vai ei" ja suomalainen kohauttaa olkapäitään ja miettii että en minä oikeastaan onnetonkaan ole, joten rastitetaan sitten kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi