Ulkommalainen tutkimus selvitti miksi ja miten suomalaisetkin ovatkin olleet maailman onnellisinta kansa monta vuotta peräkkäin
Tutkimus selvitti että suomalaiset ovat onnellisimmillaan ollessaan yksin ja hiljaa joko puita tai järven pintaa tuijottaessa.
Ja juurinen se hiljaisuus ja yksinäisyys luonnon keskellä tekee kaikki suomalaiset onnelliseksi.
Kommentit (16)
Sen ovat suomalaiset itse tienneet aina iät ja ajat. Suomalaiset eivät ole lauma- eivätkä seuraihmisiä vaan yksin ja hiljaisuus on kaikille paras.
Hyvä eträ tämäkin selvisit. Vielä jos Ap suvaitsisi linkittää uutisen tähän tutkimukseen niin sitä voi sitten näyttää jokaiselle joka valittaa yksinäisyyttä tai sitä ettei kestä olla yksin.
Suomalaiset ovat hiljaisuutta, rauhaa ja omaa tilaa rakastavaa kansaa. Parempaa ei ole kuin hetki yksin luonnon rauhassa ja hiljaisuudessa ilman että lintukaan älähtää puussa. Vaikka ulkokuori on erilainen niin olemme sissimmäktämme kaikki suomalaiset samanlaisia.
Ilmankos niin monia sosiaalisia ihmisiä ahdistaa Suomessa niin maan bärkkeleesti. Olen aina tiennyt, etten ole oikea suomalainen juuri siksi, että en ole ikinä viihtynyt yksin luonnossa. Olen kyllä pakosta viettänyt metsissä aikaa varmasti keskivertosuomalaistakin enemmän, mutta en minä siinä mitään saa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkommaalainen?
Etpä osaa itsekään lukea.
Suomalaiset ei ole sen onnellisempia kuin muutkaan vaan ovat kansakuntana lannistettu tyytymään siihen mitä on koska ylemmäs ei kannata pyrkiä.
Mukavaa että tälle tosialle saadaan viimeinkin tunnustusta. Voidaanko viimeinkin lopettaa sosiaalisuuden ja kavereiden pakkotuputus joohan?
Taisimme juuri löytää suomalaisuuden määritelmän, joka ei liity ihonväriin.
Sen sisäisen suomalaisen.
Jep. Meren horisontti myös. Tärkeintä on, että on mahdollisimman rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Meren horisontti myös. Tärkeintä on, että on mahdollisimman rauhassa.
Ja täydellinen hiljaisuus. Ei linnun viserrystä, ei lokin kiljahdusta, ei ampiaisen pörinää, ei itikan ininää eikä heinäsirkan siritystä. Vain hiljaisuus hiljaisen luonnon keskellä
Olen olettanut tuloksen selttyvän kysymyksenasettelulla. Suomalaiselta kysytään "Oletko onnellinen, rasti ruutuun, kyllä vai ei" ja suomalainen kohauttaa olkapäitään ja miettii että en minä oikeastaan onnetonkaan ole, joten rastitetaan sitten kyllä.
Ja suojaa myös hyvin koronalta.