Mies oli kaverinsa tupareissa kutsunut minua nimityksellä "hallitus" loukkaantuisitko?
Miehen fb oli jäänyt auki kun hän tupareiden jälkeen kotona kirjoitteli sinne hiprakassa. Katsoin ensin että kyseessä on oma tilini ja luin tupareita koskevan päivityksen. Mies oli kirjoittanut "Ei se hallitus kovin pahana ollut kun tulin himaan :DDD"
Minuun viitaten siis. Olen ihan mukava ja kiltti ihminen joten tuli vähän paha mieli tuosta. Ja en ole koskaan nalkuttanut miehelle hänen menoistaan.
Kommentit (23)
Miten minusta tuntuu, että olen lukenut tämän aloituksen josḱus ennenkin? Silloinkin oli kyseessä kiltti ja mukava ihminen.
En loukkaantuisi hallitus-sanasta, vaan ihmettelisin hänen huonoa huumoria. Tuo on niin iänikuinen lausahdus.
Miksi loukkaantuisin, sehän kertoo kuka on pomo. Tämä on vuosikymmeniä sitten alkanut nimitys, etkö ollut ennen kuullut
Tulee mieleen Kyllikki Mäntylän Lastenkamaripakinat. Siinä tosin Hallitus oli perheen isä.
En loukkaantuisi itseni puolesta, mutta koska tuo on niin junttimainen tapa puhua, olisi se kyllä melkoinen turn off ja tulisi miehestä vähän yksinkertainen vaikutelma.
Ehdottomasti ! Niin paljon on tämä hallitus suhmuroinut, että vähemmästäkin!
-Sinkkiş
Japanissa naiset kutsuvat vaimoaan jumalaksi kun eivät voi viipyä pitkään. Eli kaikkialla miehet pelkäävät vaimojaan. Sinkkumiehenä vähän pelottaa parisuhde,
Lähinnä ihmettelisin miksi hän pitää kavereille esitystä, että sinä olet jokin pirttihirmu tai määräilijä jos itse et koe olevasi sen luontoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi loukkaantuisin, sehän kertoo kuka on pomo. Tämä on vuosikymmeniä sitten alkanut nimitys, etkö ollut ennen kuullut
Ei se kerro, kuka on pomo. Sillä on tarkoitus pilkata ja halventaa tilannetta, jossa nainen ei ole altavastaajan roolissa - siksi tehdään asetelmasta, jossa nainen on "pomo" mahdollisimman naurettava, jotta ihmiset tajuaisivat kavahtaa tasa-arvoakin ja pitäisivät mahdollisimman patriarkaalisen käytännön. Tuollaista sanaa käyttävät miehet haluavat kavereilleen osoittaa, että naureskelevat ajatukselle "akkavallasta".
Onko miehesi seitsemänkymppinen? Vaikea uskoa että kukaan nuorempi puhuisi ”hallituksesta”.
Ihan tavallista miesten läppää. Ei syytä loukkaantua.
En loukkaantuisi, mutta ällöttäisi minkälaiseksi junttipateksi mies tuossa itsensä paljastaisi.
En, koska sehän viittaa siihen, että mies on alamaisasemassa. Minua pitääkin kunnioittaa.
Minä kutsuin aikaan jumalaksi
mies52v
No tuohan on tavanomainen sana jota miehet käyttää vaimoistaan.
Ainahan ne miehet muka vähän pelkää tai joskus tosissaankin, että nyt taas saa kyllä haukkumista ja moitteita, kun on yksin ollut liikenteessä kaveriporukan kanssa.
Ja niinhän se onkin, varsin moni vaimo saattaa murjotella, nyrpistellä nenää, kivahdella, viskoa ovia tms. kun mies krapulaisena aamulla kömpii aamupalalle.
Mites oot ap oikein tätä elämää elänyt, jos sulla ei ole mitään tietoa miesten huumorista?
Eipä tuossa mitään loukkaavaa ole, mutta hävettäisi kyllä miten sivistymättömän miehen kanssa olisin sitten mennyt pariutumaan...
Vaikea kyllä kuvitella, että olisin ikinä noin juntin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En. Ihan perus miesten huumoria.
Mun elämässäni taas esim. veljieni huumori on välillä sellaista, että ne pilkkaa kaikkea ”perusmiesten” huumoria...
Saattavat selittää typerällä äänellä jotain ”hallitus nalakuttaa öhhöh”-läppää ja nauraa sille.
Nauravat siis junteille.
Ei miehetkään ole kaikki samanlaisia, onneksi.
Rupesin miettii tota sanaa. :D Sellasta hallitusta ei oo, joka mielyttäs kaikkii. Ja hyvin usein hallitusta kritisoidaan, nii onhan tuo negatiivine ilmaus. Mut me valitaan hallitus (paitse me, jotka ei äänestä), ja samalla tavalla se kumppani. Hallitus määrää, nii ei vaikuta kovin tasa-arvoselta suhteelta, jos toinen käyttää tuota sanaa. Hallitus vaihtuu aina 4 vuoden välein, nii ei lupaa kovin hyvää tuo… Ite en tota käyttäs. Ja ei, ei oo hauska vitsi kutsua tyttöystävää hallitukseks. Tai ehkä sit, jos nainen on kuin se Bucket Poka pitää -sarjassa. :D M25
Vierailija kirjoitti:
Rupesin miettii tota sanaa. :D Sellasta hallitusta ei oo, joka mielyttäs kaikkii. Ja hyvin usein hallitusta kritisoidaan, nii onhan tuo negatiivine ilmaus. Mut me valitaan hallitus (paitse me, jotka ei äänestä), ja samalla tavalla se kumppani. Hallitus määrää, nii ei vaikuta kovin tasa-arvoselta suhteelta, jos toinen käyttää tuota sanaa. Hallitus vaihtuu aina 4 vuoden välein, nii ei lupaa kovin hyvää tuo… Ite en tota käyttäs. Ja ei, ei oo hauska vitsi kutsua tyttöystävää hallitukseks. Tai ehkä sit, jos nainen on kuin se Bucket Poka pitää -sarjassa. :D M25
Höh, mikä narttu oot.
En. Ihan perus miesten huumoria.