Lue keskustelun säännöt.
Oletko tilannut bambinokids.de:stä?
31.01.2014 |
Hei,
Olen tilaamassa Recaron young profi plus kaukaloa Saksasta, ja olen päätymässä tilaamaan bambinokids.de -sivustolta. En kuitenkaan ahkerasta googlaamisesta huolimatta ole löytänyt arvosteluja kys. verkkokaupasta. Olisko ketään joka on sieltä tilannut? Tuliko nopeasti ja paljonko maksoi? Ilmenikö ongelmia? Kiitos jo etukäteen vastanneille! :)
Kommentit (2)
Tilasin täältä Cybex Juno 2-fix -istuimen 2014. Todella nopea toimitus ja paketti tuotiin kotiovelle asti. Nyt tarvitsen samanlaisen istuimen kakkosautoon, joten tilaan sen samasta paikasta. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voin itse nyt vastata omaan kysymykseeni. Eli tein tosiaan tilauksen, Recaron young profi plus kaukalon sekä isofix alustan ja adapterit Bugaboon cameleoneihin. Tilaus eteni nopeasti ja palvelu oli hyvää. Tilasin perjantaina, tilaus lähti Suomeen maanantaina. Toimituskulut 26e. Toimitukseen kuului kotiinkuljetus, mutta se ei oikein toiminut, koska meillä talon alaovi on aina lukossa, eikä Itellan kuljettajat paljoa soittele koska paketti on tulossa. Ilmoitus paketin saapumisesta löytyi postilaatikosta myöhemmin. Onneksi meillä kuitenkin on auto, jolla paketin pääsi hakemaan, koska painoa sillä oli 15kg.
Bambinokids.de, suosittelen :)