Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työelämään pahasta burnoutista?

Vierailija
24.10.2020 |

Olin akateemisissa töissä ja paloin todella pahasti loppuun. Melkein vuosi mennyt nyt siitä, kun jäin pois töistä ja edelleen toimintakyky on todella huono. Entisiin töihin en pysty tai halua palata, nyt siis virallisesti työtön, mutta käytännössä työkyvytön. Epätoivo alkaa vallata ja mietin että mistä saisi uutta virtaa toipumiseen. Jokin tosi kevyt ja vähäinen (työllistymistä jatkossa edistävä) tekeminen olisi mielekästä, kokisi pystyvänsä edes johonkin. Haluaisin kuulla että tästä voi vielä toipua, oma usko alkaa olla vähissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä sairasloma ollut? Entä kuinka pitkät uupumisoireet? Kyllä burnoutista voi toipua, mutta uupumiskynnys on oman kokemukseni mukaan pysyvästi alempana.

Vierailija
2/3 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uupumisoireita oli monta vuotta, sairaslomaa 2 kk jonka jälkeen määräaikainen työsopimus loppui ja jäin työttömäksi toipumaan, yhteensä nyt mennyt 8 kk. Tarkoitatko että loppuelämänsä joutuu koko ajan passaamaan jaksamistaan ja tekemistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vei ainakin 3 vuotta ja sen jälkeen tein töitä kauan osa-aikaisesti,. Terapian avulla pääsin eteenpäin, osa-aikaisena minulla oli mahdollisuus kuulostella vointiani ja jaksamistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme