Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vialla kun en saa hammashymyä aikaan?

Vierailija
24.10.2020 |

Mulla on siis vähän erikoinen "ongelma" :D En osaa hymyillä niin, että hampaat näkyy. Hymy näyttää aina irvistykseltä eikä se harjoittelemalla parane. Olen miettinyt, että ovatko hampaani jotenkin liian syvällä suussa, että niitä on vaikea saada näkyviin. Ylähampaani eivät myöskään näy puhuessani. Onko kyseessä siis joku rakenteellinen ominaisuus vai mistä voi johtua tällainen? Ja onko muita, joilla sama homma?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vaan sellainen anatomia, jonka vuoksi hampaat eivät paljon näy. Eihän niiden tarviikaan paljon näkyä, ei se haittaa :)

Vierailija
2/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei näy. Ikenet ei näy yläpuolelta edes yrittämällä nostaa ylähuulta. Eli kai rakenteellinen ”vika”. Mulla myös aika lyhyt huulten ja nenän väli. Harmittaa kyllä kun hampaat ois sentäs valkoset ja nätit 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva. Niin katsotaan mikä on vialla.

Vierailija
4/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taasen ihan päinvastainen ongelma, hampaat näkyvät vähän liikaakin hymyillessä.

Vierailija
5/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taasen ihan päinvastainen ongelma, hampaat näkyvät vähän liikaakin hymyillessä.

Sama. Lisäksi ylähuuli katoaa kokonaan hymyillessä. Hävettää nähdä kuvista miltä näytän kun hymyilen.

Vierailija
6/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellainen irvistys niin kuin Ruotsin hovin naisilla? No joillakin se nyt vaan näyttää tuolta. Varmaan silloin huulet yhdessä hymyily nätimpää ja luontevampaakin.

Vierailija
7/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vaan sellainen anatomia, jonka vuoksi hampaat eivät paljon näy. Eihän niiden tarviikaan paljon näkyä, ei se haittaa :)

Niin se varmaan sitten on.. Itseäni vaan harmittaa kun ei kuvissakaan ikinä pysty hymyilemään leveästi ilman, että näyttää hampaattomalta tai irvistäjältä ja muut ihmiset luulevat usein, että olen tosikko kun en hymyile :/ -ap

Vierailija
8/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sellainen hymy jossa hampaat ei näy on paljon sievempi. Jos on kalliit hammaslaminaatit, niin tietysti niitä halutaan näyttää vaikka hymy näyttää hevosen hymyltä.

Vierailija
9/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin sama juttu, siis että vain ylähampaiden alaosat näkyvät silloinkin, kun hymyilen mahdollisimman isosti. Olen ajatellut, että se johtuu siitä, että suuni on aika kapea eikä siis mahdu hymyillessä venymään sivuille niin, että vetäisi mukanaan ylähuulta hampaiden päältä. Muistaakseni joskus kouluaikojen hammastarkastuksessa hammaslääkäri sanoi, että mulla on kapeat hammaskaaret, liittyneekö asiaan.

Mutta en mä tätä ominaisuutta osaa ongelmana pitää. En ole mitenkään omituisen näköinen. Ja eipähän ainakaan ole "hevoshymyä", kun ei ole mahdollista saada ylähampaiden ja ienten rajaa hymyillessä näkyviin :P

Vierailija
10/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sellainen irvistys niin kuin Ruotsin hovin naisilla? No joillakin se nyt vaan näyttää tuolta. Varmaan silloin huulet yhdessä hymyily nätimpää ja luontevampaakin.

No siis ei todellakaan, noillahan on kauniit ja "normaalit" hymyt, joissa hampaat näkyy. -ap

Vierailija
11/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rekkamiehen hymyä.

Vierailija
12/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miltä Mona Lisa näyttäisi jos siltä näkyisi hampaat .

Vierailija
13/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin googletella julkkiksia, joilla olisi samankaltainen ominaisuus, mutta eipä oikein löytynyt (yllätys). Lähimpänä omaa tilannettani ehkä muistuttaa Darci Lynne Farmerin hymy. -ap

Vierailija
14/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Parempi näin kuin ikenet paljastava hymy! Kaikilla meillä on omanlaisensa kasvojen anatomia.

Vierailija
15/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta saman asian kanssa painin ja haluaisin tietää mistä johtuu ja voiko sen korjata!!!

Vierailija
16/17 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi korjata lip liftillä, jos nenän ja ylähuulen väli on riittävän pitkä leikkaukseen. Sen välin lyhentäminen ja näin ylähuulen suurentaminen auttaa hammashymyn saamiseen. Korjaa todella paljon ulkonäköä parempaan!

Vierailija
17/17 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin Dacry Lynnin ja hänellähän on ihan normasli hymy ja hampaat näkyvät myös joka kuvassa.

Voiko ap:lla olla joku vääristynyt kehonkuva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän