Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Vain totaalinen lammas ottaa arvaamattoman koronarokotteen sen tullessa saataville

Vierailija
24.10.2020 |

Ja noita lampaita lienee miljoonia. 🐑🐑🐑

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain alapeukkua kun kirjoitin toiseen ketjuun, ettÀ mitÀs jos rokotetta ehditÀÀn antamaan suurille massoille viikkojen tai kuukausien ajan ja sitten ilmeneekin jotain, jonka takia se joudutaan keskeyttÀmÀÀn? Ilmeisesti on kivempi antaa alanuolta ja sulkea silmÀt siltÀ tosiasialta, ettÀ vakavia ongelmia voi tulla eteen.

Vierailija
2/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse sen verran perussairas ettĂ€ todennĂ€köisesti kuolen jos saan koronan joten otan sen ihan mielellĂ€ni.  Jos olisin terve alle kolmekymppinen niin miettisin varmaan kahdesti. Olkaa silti huoletta, minĂ€ testaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tavallisen, toimistotyötĂ€ tekevĂ€n ihmisen ei tarvitse rokotetta pelĂ€tĂ€. Rokotteen testiryhmĂ€ksi pakotetaan terveydenhuoltohenkilökunta. MuuĂ­den rokottamisesta pÀÀtetÀÀn vasta, kun nĂ€hdÀÀn kuinka moni lÀÀkĂ€ri ja hoitaja kuolee tai vammautuu.

Vierailija
4/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taitaa kÀydÀ kato sote- alalla. Ne , jotka eivÀt ota rokotetta, saavat potkut, loput lÀhtevÀt itse. Kipin kapin hoitajia hakemaan FilippiineiltÀ.

Vierailija
5/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse ottaa sitÀ. MinÀ kyllÀ otan.

Rokote suojaa minua itseÀni saamasta koronaa pahana, mutta se ei estÀ minua levittÀmÀstÀ sitÀ sinuun. SikÀli minulle on ihan sama, otatko sinÀ sitÀ vai et.

Vierailija
6/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Todellakin arveluttaa ottaa jotain juosten kusten kehitettyĂ€ kamaa itseensĂ€, mutta jos esimerkiksi matkailuun vaaditaan rokotustodistus niin pakkohan se sit olis ottaa. 

En oo koskaan ottanut esim. influenssarokotusta (enkÀ koskaan influenssaa sairastanut), mutta nÀmÀ pitkÀÀn kÀytetyt ja tutkitut tetanus- ym. rokotteethan on ihan ookoo ja toivon ettÀ lapset rokotetaan niillÀ perusrokotteilla.

Vierailija
7/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan itsekkö tÀmÀn meemin keksit?

Vierailija
8/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Me lampaat olemmekin rohkeampia kuin te!

Vierailija
9/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitÀ, ettÀ kun niitÀ rokotteita on tulossa ilmeisesti useampia ja vuosien saatossa ehkÀ parempiakin, niin miksi se ensimmÀinen saatavilla oleva piikki olisi muka heti pakollinen kaikille?

Vierailija
10/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

💉💉💉👍👍👍

Vierailija
11/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vain totaalinen pÀssi kutsuu toisia lampaiksi jos nÀmÀ tekevÀt eri lailla kuin pÀssi itse.

Vierailija
12/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En minĂ€ halua Suomeen rokotepakkoa Suomeen. En myöskÀÀn kiellĂ€, etteikö olisi tapahtunut vakavia sairastumisia, eikĂ€ mikÀÀn rokote ole sataprosenttisen tehokas. Rokotettujen joukossa on aina henkilöitĂ€, joille ei kehity riittĂ€vÀÀ suojaa. SyynĂ€ tehottomuuteen saattaa olla esimerkiksi, jokin perustauti tai sen hoito.

Mutta muistuttaisin kuitenkin markkinoille tuodut, mikĂ€ on myös lĂ€hes poikeusketta ehtona, ettĂ€ rokotetta voidaan kĂ€yttÀÀ laajemmn, niin tĂ€llaisten rokoteiden hyödyt ja edut ovat olleet kiistatta ja todistettavasti isommat kuin haitat.

Mutta toki on totta sekin, ettĂ€ ensimmĂ€isen askeleen ottajan ja ladun tekijĂ€n osa on aina raskaampi kuin sivusta katsojan. - Joten hauku sinĂ€ vaan Ap kun minĂ€ olen lammas ja mahd. otan rokotteen, osin kuin ilm. sinĂ€. iedosta kuienkin, ettĂ€ rokotus luonnollinen ja turvallisempi, monin verroin turvallisempi tapa saada vastustuskyky tautia vastaan kuin taudin sairastaminen

Sinkkumies

Vierailija
13/13 |
24.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ny AP suuta soukemmalle, kÀytÀt lampaiden rakentamaa internettiÀ, lampaiden rakentamaa sÀhköverkkoa, lampaiden rakentamaa viemÀröintiÀ, lampaiden rakentamaa vesijohtoverkkoa, lamapiden rakentamia maanteitÀ, lampaiden yllÀpitÀmiÀ ruokakauppoja. jne. jne.

Olet elossa vain lampaiden armosta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ seitsemÀn kolme