Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät nykyään osaa mainita asioita kun keskustellaan?

Vierailija
24.10.2020 |

Olet seurustelemassa jonkun ryhmän kanssa (työporukka, perhe, ystävät, ihan sama mikä).

Sinä sanot esim. että " olen pitkään haaveillut käsityö- kurssista, kunpa sellainen löytyisi meidän lähistöltä".
Se sun tuttu kuuntelee ja tietää tasan tarkkalleen että sun lähistöllä on ihana kurssi jonne on helppo päästä ja joka täyttäisi toisen unelmat harastuksesta. MUTTA EI MAINITSE SITÄ OLLENKAAN!

Tai etsii siivojan työtä, kaverisi tietää että heidän työpaikalla tarvittaisi juurikin sinun kaltaisesi. Miksi ei vois auttaa sinua saamaan työpaikkaa?!

Tämä on henkistä väkivaltaa mielestäni! Jos tiedät jostain asiasta joka voisi ilahduttaa toista, niin mikä maksaa kertoa ja mainita? Vinkata asiasta?!

Miksi ihmiset panttaa tiedon nykyään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei halua sua niiden työpaikoille siivoamaan eikä samaan käsityöryhmään askartelemaan.

Ole hyvä.

Vierailija
2/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän siinä joku selkeä syy täytyy olla takana. Ei välttämättä ilkeys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit tietää, että joku panttaa tietoa? 

Vierailija
4/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluavat sinun pysyvän luuserina. Kai siitä sairaalle mielelle tulee hyvä olo?

Vierailija
5/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aikansa maininnut ja suositellut ja joka kerta sä oot löytänyt ehdotuksista jotain vikaa, jonka takia ne ei oo kelvanneet sulle. Jos tämmöisiä ihmisiä on ympärilläsi useita, taidat olla aika ankea tapaus.

Vierailija
6/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat että toinen tietää jo harrastuspaikasta mutta ei ole kelpuuttanut sitä? Silloin asiasta mainitseminen olisi potentiaalisesti konfliktin alku: "öhh, siis tiedän sen paikan joo, mutta eihän se nyt oo hyvä! Tarkoitan hyvää käsityökerhoa! Voi hyvän tähden sun kanssas... Se paikkahan on ihan surkea."

Vierailija
7/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyypillistä varsinkin rivitaloasuntonaapureissa, ei kerrota asioita joita pitäisi kertoa. Pidetään toisia tietopimennossa, jotta he möläyttäisivät jotain asiaan kuulumatonta väärässä paikassa.

Vierailija
8/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto on valtaa.

Tuokaan sanonta ei ole tyhjiössä syntynyt.

Vierailija
9/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet saanut selville että tosiaan panttaavat tietoa? Ovatko itse niissä harrastuksissa ja oikeastiko joku tietää että firma etsii siivoojaa? Itse asu vanhan koulun vieressä ja siellä käy paljon eri harrastusporukkaa, tosin en tiedä eikä kiinnosta pätkääkään mitä siellä harrastavat. En varmaankaan kertoisi muille niistä koska tosiaankaan en tiedä, oletan että asiasta kiinnostunut itse hakee tietoaan.

Eniten pisti silmään että pidät sitä henkisenä väkivaltana, jos tuollasita joku tulisi minulle sanomaan olisin vain tyytyväinen etten ole suositellut työpaikalleni siivojaksi tai omaan harrstuspotukkaan.

Vierailija
10/10 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedon tahallinen pimittäminen on merkki äärimmäisestä vallanhalusta, ilkeämielisyydestä ja kateudesta.

Itse ei haluta jotain x, mutta varsinkaan ei haluta, että sinä saisit sen x.

t. nimim. tätäkin kokenut, enkä muuta selitystä ole keksinyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä