Miksi suomalaisia inhottaa niin paljon jos joku ilmeilee? Nauraa, liikuttaa kasvot?
Helsingissä missä lähes kaikki ovat täysin ilmettömiä, varsinkin nuoret niin elävä ihminen aiheuttaa puistatusta.
En käsitä miksi se ärsyttää niin paljon jos tekee ilmeitä.
Itse olen sellainen että jos meen museoon tai kivaan kauppaan niin laitan suun pyöreäksi "ohooo" ilme, nauran, nautin ajastani. Tietenkin kun olen seurassa!
Kommentit (14)
Vaikutat todella kummalliselta ihmiseltä. Onko sinulla jokin diagnoosi?
En tiiä, olen itsekin ilmeikäs ja hymyilen paljon. Tämä selkeästi ärsyttää monia.
Ei ihmisiä inhota oikeasti. Kuvittelet vain.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat todella kummalliselta ihmiseltä. Onko sinulla jokin diagnoosi?
mikä vika aloituksessa?! Oon samaa mieltä kuin ap!
Minkä aloituksen minä juuri avasin? Ei ilmettä.
Lapset ja kehitysvammaiset ilmeilevät,normaali aikuinen osaa hillitä itsensä. Sama asia kuin esim. piereskely tai käteen vetäminen julkisella paikalla.
Olisiko tämä?
"Suomalaiset muita autistisempi kansa" https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001258230.html
Mä oon saanu ainaki hyvää palautetta mm treffikumppaneilta siitä ku en kuulemma oo mikään kivikasvo mikä on kuulemma tosi hyvä asia ja otin tietty hyvällä 😊
Älä välitä ap. Me ollaan vaan ulkoa jähmeitä. Eikä eloisuus meitä inhota. Siksi väkeä lappaa Espanjassa, kun ihmiset on siellä eloisempia.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, olen itsekin ilmeikäs ja hymyilen paljon. Tämä selkeästi ärsyttää monia.
Jos nauraa kovaäänisesti ja on innostunut ihmiset katsovat kauhuissaan. Joskus myös joku tuttu matkii naurua.
Tästä tuli mieleen Tinderissä ilmeilevät miehet hyi helvetti!
Aikuinen mies jonka huumori on jäänyt taaperon tasolle on ällöttävä. En pysty samaistumaan ihmiseen jonka mielestä parasta komiikkaa on "hassu" naaman vääntely.
up