Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on paha olla, kysyttävää?

Vierailija
30.01.2014 |

ev

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa?

Vierailija
2/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä juuri yritän itselleni selvittää.

Mulla on pari isoa juttua elämässä, jotka ahdistavat. Pystyn tarvittaessa saamaan ne kovalla työllä pois mielestäni niin, että saan keskityttyä töihin, mutta viime aikoina on sattumoisin käynyt niin, että lempiradiokanavani tuo nuo molemmat asiat jatkuvasti mieleeni.

Toinen ahdistava juttu liittyy entiseen kaveriini, joka asui yksiössäni vuokrallakin. Otin hänet sinne kun häneltä meni kämppä alta, enkä tarkistanut luottotietoja. Homma päättyi siihen, että jouduin häätämään hänet kun maksamattomia vuokria oli yli 6000 euroa, ja hakemaan nuo vuokrat ulosottoon. Yritin todella monta kertaa antaa uusia mahdollisuuksia ja sopia asioista, siinä onnistumatta. Välit tähän ihmiseen menivät täysin ja hän syyllistää minua ahneeksi paskiaiseksi. Sattumoisin hän on erään poplaulajan tuttava, ja kun tuon laulajan musiikkia soitetaan radiossa (usein!), tämä henkilö ja tilanne tulee aina mieleeni.

Sitten on vielä se toinen ahdistava juttu, josta en voi tässä enempää kertoa, mutta jostain ihmeen syystä myös siitä aihepiiristä on alettu jauhaa radiossa lähes päivittäin. Asia on sellainen, jonka parantamiseksi teen koko ajan paljon työtä, mutta realistisesti sen korjaantumiseen menee vielä vuosia.

Pitäisi ehkä laittaa radio pois päältä, mutta kun olen tottunut kuuntelemaan sitä joka päivä (yli kymmenen vuoden ajan jo), tämä ei olekaan niin helppoa. No, kai mun pitää ostaa Spotify ja laittaa sitä kautta musiikki soimaan, että pääsen tästä pinteestä. Tää vain tuntuu niin absurdilta koko tilanne, että on itsenikin vaikeaa uskoa.

Yleisesti ottaen olen onnellinen ja hyväntuulinen ihminen. Tuntuu tosi oudolta olla tällaisessa kummassa mielipahan pyörteessä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olo paranisi. Kämppiksen kanssa sä toimit aivan oikein. Sä voit itse asiassa kiittää itseäsi siitä, että olit jämäkkä ja hoidit asian. Et antanut käyttää itseäsi hyväksi ja vielä koitit auttaa ja sopia asiaa. Tietty tosi paska tilanne, mutta toimit oikein. Koita ajatella, että selvisit oikeasti tosi hyvin. Monet ihmiset antaa vain käyttää itseään hyväksi.

Älä ainakaan syytä itseäsi siitä, että sulla on paha olo. Älä ruoski itseäsi sen takia, siitä ei ole hyötyä. Koita hoivata itseäsi ja tehdä asioita, joista nautit, vaikka ihan pieniä. Koita huomata semmoiset hetket kun sulla on helppoa ja tarttua niihin, vaikka ne olisi ihan lyhyitä ja outoja juttuja. Spotify ja semmoiset on varmasti hyvä juttu. Jos radio tuo pahaa oloa, älä kuuntele sitä.

Koita hoitaa itseäsi. :)

Vierailija
4/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, nelonen! Minulle tuli parempi mieli. :) Nyt en tule enää lukemaan tätä ketjua, koska arvaan että kohta joku yrittää pahoittaa mieleni uudelleen. Kiitos avusta ja välittämisestä sinulle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä