Kerron nyt miksi en halua harrastaa seksiä ja mitä teen ettei tarvitse perheenäitinä
Ei vain kiinnosta. Otan mieluummin kissan sänkyyn kuin miehen ja silittelen kissaa, että mies ei tule siihen väliin. Laitan mahdollisimman paksut yöhousut jalkaan ja paidan tiukasti housuihin. Monesti teeskentelen nukkuvaa ja alan miehen nukahdettua selaamaan tablettia. En halua erota, koska elämä on muuten hyvää. Mutta en vain halua harrastaa seksiä. Tulee hiki, pitää ottaa vaatteita pois, karvat kutittaa jne jne. Välillä aloitan tahallaan pienen riidan, ettei tarvitse torjua lähentelyä ja menen sohvalle nukkumaan "kiukkuisena", vaikka oikeasti haluan vain selata tablettia.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Turha ihmetellä kun miehet käy kalassa vieraissa vesissä
Lienee oikeutettua. Ehkä perheidylli säilyy sen aikaa että lapset kasvaa pois.
Mäkin ottaisin mielummin kissan ja tabletin. Seksi on keksitty vaan miehiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Kovin seksikeskeinen keskustelu. Te joita seksi oman puolison kanssa ei kiinnosta tai jopa ällöttää, onko teillä muuten hyvä olla parinne kanssa? Nauratteko yhdessä, vietättekö yhteistä aikaa, onko läheisyyttä jossa kumpikaan ei ajattele seksiä?
Jotenkin tuntuu että seksi ei ole tässä se ongelma vaan niitä on paljon enemmän ja syvempiä,
Juu ennen ainakin pidin puolisoani parhaana kaverinani ja meillä oli hauskaa yhdessä. Alkuhuuman jälkeen seksin määrä väheni mutta oli edelleen viikottaista. Tässä vaiheessa meillä alkoi mennä huonosti ja loppu ei näy. Mies keksi että kerta viikkoon on liian vähän ja tahdista tulee olla huolissaan. Mua alko ahistamaa koska en nähny huolta ja vääntäminen määrästä oli vähän kuin väännettäis että miten usein mun tulee antaa hänen panna mua. Se ei oo mitään laadukasta seksiä siinä vaiheessa. Ja siitä se ällötys rumba sit alkokii, hyvin hyvin pienestä. Niin pienestä etten ensin itsekään tunnistanut sitä. Siis seksuaaliset hyväksikäyttöä, joka on myös tunnustettu ihan rehellisesti. "olen pannut sinua vaikket haluaisikaan purkaakseni paineitani" ja näin saatiin vähän rakkautta tapettua. Ei ole kivaa tajuta olevansa väline...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin seksikeskeinen keskustelu. Te joita seksi oman puolison kanssa ei kiinnosta tai jopa ällöttää, onko teillä muuten hyvä olla parinne kanssa? Nauratteko yhdessä, vietättekö yhteistä aikaa, onko läheisyyttä jossa kumpikaan ei ajattele seksiä?
Jotenkin tuntuu että seksi ei ole tässä se ongelma vaan niitä on paljon enemmän ja syvempiä,
Juu ennen ainakin pidin puolisoani parhaana kaverinani ja meillä oli hauskaa yhdessä. Alkuhuuman jälkeen seksin määrä väheni mutta oli edelleen viikottaista. Tässä vaiheessa meillä alkoi mennä huonosti ja loppu ei näy. Mies keksi että kerta viikkoon on liian vähän ja tahdista tulee olla huolissaan. Mua alko ahistamaa koska en nähny huolta ja vääntäminen määrästä oli vähän kuin väännettäis että miten usein mun tulee antaa hänen panna mua. Se ei oo mitään laadukasta seksiä siinä vaiheessa. Ja siitä se ällötys rumba sit alkokii, hyvin hyvin pienestä. Niin pienestä etten ensin itsekään tunnistanut sitä. Siis seksuaaliset hyväksikäyttöä, joka on myös tunnustettu ihan rehellisesti. "olen pannut sinua vaikket haluaisikaan purkaakseni paineitani" ja näin saatiin vähän rakkautta tapettua. Ei ole kivaa tajuta olevansa väline...
Niinpä. Se ällötys tulee juuri siitä, kun suostuu toisen mieliksi ja kiukuttelut välttääkseen seksiin, vaikka itseä ei haluta yhtään ja miettii miten toinen voi vaan panna, vaikka varmasti huomaa, että toinen ei ole kunnolla mukana.
Mä voin AP ottaa sun miehen nylkyttämään mua, ei rikota sun perhettä, lupaan.
Aloittajassa näemme naisen, jolla ei ole muuta elämää kuin tabletin selaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajassa näemme naisen, jolla ei ole muuta elämää kuin tabletin selaaminen.
Ja varmaan myös tablettien syöminen?
Avoin suhde sopii teille! Kokeilkaa. Mies saa läheisyyttä ja sinä tabletin ja kissan.
Naiset haluaa muutakin kuin seksiä kuten romantiikkaa ja miehet ei jaksa nähdä vaivaa naisten vuoksi että haluaisivat tyydyttää naisen ennen yhdyntää. Mun mies ei ainakaan tykkää halailla, eikä pussailla tai pitää kädestä ja viettää romanttisia kynttiläillallisia. ;((
On selvää, että ap ei koe seksiä tyydyttävänä miehen kanssa. Outoa että täällä käsketään häntä harrastamaan sitä siitä huolimatta, ettei hän koe sitä mukavana. Kukaan ei ole käskenyt sitä miestä katsomaan peiliin ja menemmän itseensä, että miksi hän ei ota ap:ta paremmin huomioon, jotta myös ap nauttisi seksistä.
Minäkään en enää halua seksoä mieheni kanssa. Hän ei viitsi ottaa esittämiäni toiveita yhtään huomioon ja sen seurauksena en saa seksistä yhtään mitään hänen kanssaan. Se on pelkkä vaiva, ei ole millään osin plussan puolella se toimitus. Ap:nkin haluttomuuteen on joku syy. Hänellä ei ole velvollisuutta olla miehen käytössä kuin esine. Myös miehellä on velvollisuus toimia niin, että seksi on haluttavaa myös ap:lle.
Avioliitto on sellainen ettei siitä saa erota tollasten syiden takia, koittakaa selvittää ongelmat jos ette keskenään pysty niin ammattilaisten kanssa, menkää vaikka pariterapiaan tai jonnekin seksuaaliterapeutille. Hyvä seksi avioliitossa mielestäni kuuluu molemmille.
Jos mies haluaa seksiä ja sinä et niin mikähän tähän olisi ratkaisu?
Mieskään ei sekstaa?
Mies sekstaa jonkun muun kanssa?
Mies vetää lapaseen?
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde sopii teille! Kokeilkaa. Mies saa läheisyyttä ja sinä tabletin ja kissan.
Avoimessa suhteessa myös ap voi saada hyvää seksiä joltain toiselta mieheltä.
Sinulla on hassu kuvitelma, että hän ei voisi pitää seksistä ollenkaan. On palkon todennäköisempää, ettei hän vain halua seksiä oman miehensä kanssa, mutta joku muu voisi hyvinkin sytyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa seksiä ja sinä et niin mikähän tähän olisi ratkaisu?
Mieskään ei sekstaa?
Mies sekstaa jonkun muun kanssa?
Mies vetää lapaseen?
Ratkaisu voi olla myös, että
Mies vetää lapaseen.
Ap saa hyvää seksiä jonkun muun kanssa.
Meillä oli joskus hyvää seksiä, mutta jossain vaiheessa miestä ei enää kiiinnostanut kuin oma tuleminen. Minun osaltani seksi jäi kesken. Huomasin ettei hän enää halunnut minua vaan mielessä oli jotain muuta. Paljon asioita on tapahtunut ja ollut tapahtumatta. Minä olen meistä seksuaalisempi, mutta minua ällöttää kun mies tekee vieläkin niitä asioita, joita olen pyytänyt olla tekemättä. Sitten harvoin kun meillä olisi hyvää seksiä ja haluaisin sitä lisää, mies alkaakin yhtä äkkiä pihdata. Aina ei tarvitse haluta, mutta onhan se outoa että muutamana päivänä seksi on hyvää ja sit käännetään selkä ja taas useamman kuukauden tauko. Olen yrittänyt puhua avoimesti, mutta hän ei kerro mikä on ongelma. Tietääkö itsekään. Olen pyytänyt hakemaan apua, mutta ei suostu. Mielessäni näen mieheni kodin eunukkina.
Eroaisin, jos ei olisi lapsia. Kun lapset kasvaa, ehdotan avointa suhdetta. Jos se ei sovi, niin joku järjestely on tehtävä. Ei tässä enää mitään parisuhdetta ole olemassakaan. Arki sujuu muuten kyllä ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli joskus hyvää seksiä, mutta jossain vaiheessa miestä ei enää kiiinnostanut kuin oma tuleminen. Minun osaltani seksi jäi kesken. Huomasin ettei hän enää halunnut minua vaan mielessä oli jotain muuta. Paljon asioita on tapahtunut ja ollut tapahtumatta. Minä olen meistä seksuaalisempi, mutta minua ällöttää kun mies tekee vieläkin niitä asioita, joita olen pyytänyt olla tekemättä. Sitten harvoin kun meillä olisi hyvää seksiä ja haluaisin sitä lisää, mies alkaakin yhtä äkkiä pihdata. Aina ei tarvitse haluta, mutta onhan se outoa että muutamana päivänä seksi on hyvää ja sit käännetään selkä ja taas useamman kuukauden tauko. Olen yrittänyt puhua avoimesti, mutta hän ei kerro mikä on ongelma. Tietääkö itsekään. Olen pyytänyt hakemaan apua, mutta ei suostu. Mielessäni näen mieheni kodin eunukkina.
Eroaisin, jos ei olisi lapsia. Kun lapset kasvaa, ehdotan avointa suhdetta. Jos se ei sovi, niin joku järjestely on tehtävä. Ei tässä enää mitään parisuhdetta ole olemassakaan. Arki sujuu muuten kyllä ihan hyvin.
Meillä sama. Kun mies on tyydyttänyt itsensä minuun, menen vessaan hoitelemaan itseni loppuun. Tosin seksi on alkanut ällöttää niin paljon, että taidan pian itsekin lopettaa sen kokonaan. Menköön sitten panemaan muita akkoja. Nyt ymmärrän miksi niin monet varatut miehet etsii seuraa ja käy maksullisilla. Monella varmaan on vaimolta siihen hiljainen suostumus.
Ratkaisu: Avoin suhde. Kaikki saa elää niin, että elämä tuntuu mukavalta. Lapset saa äidin ja isän kanssa asua. Nyt puhutte asian selväksi. Heti tänään. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen kärsimiseen kummankin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Kun mies on tyydyttänyt itsensä minuun, menen vessaan hoitelemaan itseni loppuun. Tosin seksi on alkanut ällöttää niin paljon, että taidan pian itsekin lopettaa sen kokonaan. Menköön sitten panemaan muita akkoja. Nyt ymmärrän miksi niin monet varatut miehet etsii seuraa ja käy maksullisilla. Monella varmaan on vaimolta siihen hiljainen suostumus.
Miksi et hoitele itseäsi miehen nähden siinä vuoteessa? Hän nauttisi sen katselemisesta ja saattaisipa oppiakin jotain. Nyt avoimesti puhumaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitköhän sanomaan miehellesi asian niin kuin se on 🤔 "mua on alkanu ällöttävä seksi ku joudun aina hoitelemaan itteni vessassa loppuun". Kokisikohan minkäänlaista valaistumista?
Onko miehiä linjoilla? Miten teille voi kertoa rehellisesti ne syyt miksi ei haluttele? Tai lähinnä että jos kertoo niin onko halua ja intoa parantaa asia ja jos ei niin miksi ei?