Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron nyt miksi en halua harrastaa seksiä ja mitä teen ettei tarvitse perheenäitinä

Vierailija
24.10.2020 |

Ei vain kiinnosta. Otan mieluummin kissan sänkyyn kuin miehen ja silittelen kissaa, että mies ei tule siihen väliin. Laitan mahdollisimman paksut yöhousut jalkaan ja paidan tiukasti housuihin. Monesti teeskentelen nukkuvaa ja alan miehen nukahdettua selaamaan tablettia. En halua erota, koska elämä on muuten hyvää. Mutta en vain halua harrastaa seksiä. Tulee hiki, pitää ottaa vaatteita pois, karvat kutittaa jne jne. Välillä aloitan tahallaan pienen riidan, ettei tarvitse torjua lähentelyä ja menen sohvalle nukkumaan "kiukkuisena", vaikka oikeasti haluan vain selata tablettia.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aika hyviä keksimään muuta tekemistä. Mutta harmittaa toki.

Vierailija
22/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle on ok että mies käy vieraissa?

Ei tietenkään ole. Mies on tehnyt 2 lasta ja hänellä on perhe. Jos hän pettäisi niin olisi kaikkien silmissä perheenrikkoja.

Vierailija
24/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota tablettia sänkyyn. Äläkä kissaa. Voi alkaa kiinnostaa läheisyys edes silloin tällöin. Milloin viimeksi sait tajunnanräjäyttävän orgasmin?

En eläessäni, enkå usko, että sellaisia oikeasti onkaan. Ovat pelkkää puhetta, myyttiä, jotain mitä ihmiset huijataan etsimään ja hakemaan. Seksi on ihan kivaa, jos siihen on aikaa ja voimia ja sellainen kumppani, jota kiinnostaa muukin kuin oma muna, muttei se tajunnanräjäyttävää ole.

Vierailija
25/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne. En saa seksistä mitään joten oon todennu etten enää haluu sitä harrastaa. Pari edellistä kertaa on jopa ihan itkettäny se miten lika e olo seksistä tulee, hyväksikäytetty... Itse olen joutunut harrastamaan seksiä sen takia ettei kumppanini kiukuttelisi. Lopulta pelkään sitä kiukuttelua ja harrastan seksiä ettei näin vaan kävisi. Huomasinpa vaan harrastaneen sitä vääristä syistä. Itketti tajuta että minä olen joku runkkausalusta, en nauti seksistä enkä saa siitä mitään. Nyt olen ilmoittanut miehelle etten enää pane, kämppiksiä voidaan olla. Tuo ehkä kuvittelee toistaiseksi että luovutan mut en pysty, ahdistaa liikaa. Odotan hänen eroilmoitusta jopa innolla.

Voi jessus mikä marisija olet. Ihan itkettää kun puoliso haluaa läheisyyttä? Miksi et vaan eroa ja vapauta teitä molempia tuosta suhteesta, missä pitää itkeä ja kiukutella?

Vierailija
26/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta Porvoo!

Vierailija
27/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne. En saa seksistä mitään joten oon todennu etten enää haluu sitä harrastaa. Pari edellistä kertaa on jopa ihan itkettäny se miten lika e olo seksistä tulee, hyväksikäytetty... Itse olen joutunut harrastamaan seksiä sen takia ettei kumppanini kiukuttelisi. Lopulta pelkään sitä kiukuttelua ja harrastan seksiä ettei näin vaan kävisi. Huomasinpa vaan harrastaneen sitä vääristä syistä. Itketti tajuta että minä olen joku runkkausalusta, en nauti seksistä enkä saa siitä mitään. Nyt olen ilmoittanut miehelle etten enää pane, kämppiksiä voidaan olla. Tuo ehkä kuvittelee toistaiseksi että luovutan mut en pysty, ahdistaa liikaa. Odotan hänen eroilmoitusta jopa innolla.

Voi jessus mikä marisija olet. Ihan itkettää kun puoliso haluaa läheisyyttä? Miksi et vaan eroa ja vapauta teitä molempia tuosta suhteesta, missä pitää itkeä ja kiukutella?

Voi luoja mikä kylmä mulkku siellä kommentoi. Ymmärrätkö miltä hyväksikäyttö tuntuu? Kun toinen myöntää hyväksikäyttäneensä??? Ja johan kerroin äijälle miten tässä käy, mäkö oon vielä vastuussa sen omista valinnoista?? Juu niinpä. Miehet rutisee kaiken naisten syyksi...

Vierailija
28/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on eri ihmisille erilaista. Täytyy kuunnella itseään, tuli mitä tuli.

Läheisyyttä pitää olla ilmankin rassailua. Mä ainakaan en enää suostu hajottamaan itseäni vaan jonkun pussientyhjennyksen takia.

Joku on joskus suuttunut mutts omapa on asiansa.

Odotan ihmeellistä ja ihanaa👍😆

N46

Vierailija
29/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas typerä avaus.

Jaa. Veikkaan, että noin ln monessa suhteessa.

Joo, ap. Ole reilu miehellesi ja kerro tuo.

Minulla oli ihan samaa.

Aloin pitää parempaa huolta itsestäni ja nyt tykkään olla lähellä. Ainakin seksissä.

Ymmärrän hyvin, mutta miehesi saattaa kärsiä.

Teillä on yhteinen juttu tuo liitto ja perhe.

Meillä ainakin mies kärsi ja se tuli esiin.

Vierailija
30/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Kenenkään ei pitäisi pakottaa itseään harrastamaan seksiä. Muista, että sinullakin on oikeus erota. Ero on muutenkin paras vaihtoehto tuossa tilanteessa. Puolison pitäisi saada sinut tuntemaan olosi hyväksi, ei huonoksi.

Vierailija
31/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mikä kylmä mulkku siellä kommentoi. Ymmärrätkö miltä hyväksikäyttö tuntuu? Kun toinen myöntää hyväksikäyttäneensä??? Ja johan kerroin äijälle miten tässä käy, mäkö oon vielä vastuussa sen omista valinnoista?? Juu niinpä. Miehet rutisee kaiken naisten syyksi...

Niin, minkä ihmeen takia jatkat suhdetta hyväksikäyttäjän kanssa?

Vierailija
32/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies sietää tilannetta aikansa, ennen kuin hakee sitten seksinsä muualta. Ap ei voi omalla yksipuolisella päätöksellä lopettaa molempien seksielämää.

Vierailija
33/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi ok, jos mies etsii kassien tyhjennysreikänsä muualta ja antaa mun olla rauhassa, kunhan perhe-elämä jatkuu ennallaan.

Vierailija
34/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka puhuisi sille miehelle? Jollain tapaa ihmetyttää, miksi mies ei ole koskaan se, joka alkaa puhumaan tunteista ja kehittämään suhdetta. Näin vain on.

Vierailija
35/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ero puheisiin liittyy aina niin valtavan epätoivoinen draama (hänen puoleltaan) etten uskalla. Hän on opiskelija eikä pystyisi lunastamaan omakotitaloamme jonka kovasti haluaisi. Joten eron tullessa puheeksi tulee hirveä epätoivo asumisesta. Hän ei suostu sopimaan asioista, karjuu vaan painumaan helvettii mutta mihin minä menen kun joudun elättämään meidät? Ei minulla ole varaa kahteen asuntoon. Odotan että ukko valmistuu ja saa töitä ja kämpän lunastettua. Sitten tilanne ei ehkä enää näytä niin epätoivoiseltä. Hän siis syyttää minua ihan kaikesta mahdollisesta kamalasta mikä eteen tulisi jos eroaisimme. Joten ilmoitin että hyväksikäyttö loppuu en enää halua harrastaa seksiä joka mua vaan itkettää. Hän saa nyt päättää mitä tekee asumisjärjestelynsä suhteen. Ollaanko kämppiksiä kun ei päästä eroon?

Vierailija
36/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka puhuisi sille miehelle? Jollain tapaa ihmetyttää, miksi mies ei ole koskaan se, joka alkaa puhumaan tunteista ja kehittämään suhdetta. Näin vain on.

Jos miehelle seksittömyys on ongelma, olisi hyvä, jos hän ymmärtäisi, että se on oire siitä, että suhteessa on muita ongelmia, joista nainen on todennäköisesti yrittänyt puhua toistuvasti aiemmin ja hän on ignoorannut. Ei, miehen ratkaisu on se, että kiukutellaan seksistä ja kun se ei toimi juostaan vieraisiin.

Vierailija
37/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi ok, jos mies etsii kassien tyhjennysreikänsä muualta ja antaa mun olla rauhassa, kunhan perhe-elämä jatkuu ennallaan.

Eli pääasia, että sinä saat kaiken minkä haluat ja paskat muista ihmisistä.

Vierailija
38/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle seksittömyys on ongelma, olisi hyvä, jos hän ymmärtäisi, että se on oire siitä, että suhteessa on muita ongelmia, joista nainen on todennäköisesti yrittänyt puhua toistuvasti aiemmin ja hän on ignoorannut. Ei, miehen ratkaisu on se, että kiukutellaan seksistä ja kun se ei toimi juostaan vieraisiin.

Tämä on meidän tarinamme. Tosin mies ei ole vielä pettänyt. Meillä ei puhuttu mistään, sitä kutsuttiin ärsyttäväksi jankuttamiseksi.

T. Se hyväksikäytetty joka vaan oottaa eroa.

Vierailija
39/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette yhdessä? Kuulostaa kulissiliitolta. Sinuna olisin rehellinen miehelle, jotta voi tehdä lopullisen päätöksen mahdollisesta erosta.

Koska haluan pitää perheen yhdessä. En aio erota miehestä ja jos hän eroaa niin syyllinen eroon on hän. Lapset jäisivät myös minulle.

Sähän niitä riitoja järjestät, eli olet ihan yhtä syyllinenn eroon.

Vierailija
40/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ero puheisiin liittyy aina niin valtavan epätoivoinen draama (hänen puoleltaan) etten uskalla. Hän on opiskelija eikä pystyisi lunastamaan omakotitaloamme jonka kovasti haluaisi. Joten eron tullessa puheeksi tulee hirveä epätoivo asumisesta. Hän ei suostu sopimaan asioista, karjuu vaan painumaan helvettii mutta mihin minä menen kun joudun elättämään meidät? Ei minulla ole varaa kahteen asuntoon. Odotan että ukko valmistuu ja saa töitä ja kämpän lunastettua. Sitten tilanne ei ehkä enää näytä niin epätoivoiseltä. Hän siis syyttää minua ihan kaikesta mahdollisesta kamalasta mikä eteen tulisi jos eroaisimme. Joten ilmoitin että hyväksikäyttö loppuu en enää halua harrastaa seksiä joka mua vaan itkettää. Hän saa nyt päättää mitä tekee asumisjärjestelynsä suhteen. Ollaanko kämppiksiä kun ei päästä eroon?

Nyt tsemppaat ja pyydät apua omilta läheisiltäsi. Mies käyttää sinua hyväkseen taloudellisesti ja seksuaalisesta. Henkistä väkivaltaa tuollainen kiristys. Et ole vastuussa miehestä! Hän ei halua luopua mukavasta olostaan ja siksi draamailee. Draamalla hän pyrkii hämmentämään sinua. Oikeasti mies pärjäisi mainiosti, kun vain reippaasti lopetat suhteen ja mies ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi