Voiko amiksen tekniikan aloilla opiskella nainen, joka ei ole koskaan edes koskenut työkaluihin?
Vai nauretaanko ulos? Olen perinteisen sukupuolijakokasvatuksen ja perinteisen parisuhteen tulos. En ole koskaan saanut edes mahdollisuutta rassailla miestenjuttujen parissa. Alanvaihtoa mietin, nykyisin kaupan kassalla.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuisena kannata sinne 16 vuotiaiden joukkoon ellet mene tyyliin kosmetologi / hoitsu. Naiset on ikäsiään kypsempiä tuossa iässä, pojat taas ei. Myös oman ikäset tytöt nauretaan ulos noissa ryhmissä jos ei ole kova luu kuten erään nais raksainssin tiiän.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuisena kannata sinne 16 vuotiaiden joukkoon ellet mene tyyliin kosmetologi / hoitsu. Naiset on ikäsiään kypsempiä tuossa iässä, pojat taas ei. Myös oman ikäset tytöt nauretaan ulos noissa ryhmissä jos ei ole kova luu kuten erään nais raksainssin tiiän.
Juu 27-vuotias olen enkä luonteeltani mikään kova luu
Ap
Ensimmäinen vastaaja on se amispoitsu, joka on viettänyt lomaviikkoa.
Totuus on onneksi toinen. Kaikilla amislinjoilla on myös tyttöjä. Vaikka nykyperuskoulussa useimmilla on myös teknistä työtä, moni tyttö on silti aivan samassa asemassa kuin sinä. Oma tyttäreni oli aluksi ihmeissään kun ei tiennyt edes työkalujen nimiä. Oma alani oli sellainen, että siellä ei ollut merkitystä sillä, mitä oli aiemmin opittu, sillä kaikki olivat samalla tasolla tai ehkä itse pikkuisen osaavampi, kun olin sentään joskus kyseisen alan työkaluja nähnyt lähempää kuin muut.
Kieltämättä vaatii pikkuisen reippaampaa asennetta kuin kosmetologilinjalla, mutta monen kokemus hoitsupuolella on karumpi kuin raksalla, sukupuolesta riippumatta.
27-v menee jo monimuoto / ilta / aikuispuolelle. Ei tarvitse Mopo-Jonnen kanssa mennä leikkikään.
Toki, olisit niiden joukossa se milf, varsinkin jos löytyy auto
Riippuu aika paljon opettajasta. Sinulla pon kuitenkin nettiyhteys tunnilla, joten voit googlata työkalujen jne. nimet ja katsoa youtubesta apuja jos opettaja sattuu olemaan erityispahvi. Oma kaveri oli ainoa tyttö luokassa ja pojat neuvoivat häntä kyllä :p
Ei tarvi osata mitään ennestään. Voi olla jopa parempi jos ei ole väärää tietoa jostain asiasta. Rohkeasti vaan amikseen jos kiinnostaa ja ei ne mopojonnet aikuisille mitään uskalla sanoa tai menet aikuispuolelle.