Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kuusikymppisenä avoin liitto?

Vierailija
23.10.2020 |

Eli 30-vuotinen avioliitto ajateltiin emännän kanssa laittaa avoimeksi. Minulla on ollut työreissuissa muutama Aasian typykkä syrjähyppynä, ja nuorempaa mieli tietysti tekisi. Miten on, vieläkö tässä iässä miehellä vientiä naismarkkinoilla jos vaimonkin lupa löytyy?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mamma haluaa?

Vierailija
2/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimosi myös hommaa jonkun nuoren miehen, jonka kanssa touhuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiton arkki. 

Vierailija
4/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mamma haluaa?

Akateemisia naisia 😍

T: Mamma

Vierailija
5/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kannattaa olla varovainen. 

Miehen kysyntä ei ikinä ylitä naisen kysyntää. 

Myös se saattaa alkaa harmittaa, että joudut mitä todennäköisimmin maksamaan niille aasialaisille, mutta vaimosi todennäköisesti saisi ihan maksutonta seuraa yllin kyllin halutessaan. 

Tässä asiassa miehen ei kannata lähteä naisille keulimaan. Kakkoseksi jää. Niin kauas ettei näy edes perävalot. 

Vierailija
6/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt miten se mulkun tunkeminen eri reikiin on eri asia. Reikä on reikä. Mistä se vaihtelu teille ihmisille syntyy kun vaihdatte seksikumppania? Paskakin on paskaa vaikka mitä ruokaa olisi tullut syötyä niin ei se lopputulos muutu.

Vierailija
7/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos vielä ehdit, niin kannattaa puhua mummu takaisin tiukkaan avioliittoon! Helvetin huono idea, jossa sinulla on vain hävittävää! 😳

Vierailija
8/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemanpelkoko vanhat ihmiset vielä ajaa tällaiseen hölmöilyyn? Olen pöyristynyt ihmisten idiotismin edessä. ”Nuorta tekisi mieli” - voi hyvän tähden, katso nyt vaari peiliin, juna meni jo!

Vierailija
9/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo😂

Vierailija
10/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemanpelkoko vanhat ihmiset vielä ajaa tällaiseen hölmöilyyn? Olen pöyristynyt ihmisten idiotismin edessä. ”Nuorta tekisi mieli” - voi hyvän tähden, katso nyt vaari peiliin, juna meni jo!

Kuusikymppinen ei ole vanha. Kuolemanpelkoa on kaiken ikäisillä. Seksuaalisuus on ihmisessä lapsuudesta vanhuuteen, eikä katoa missään iässä!! Tyhmiä luuloja sulla.

Itse vapaa suhde on huono idea.

N41

Vierailija
11/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusikymppinen ei ole vanha. Kuolemanpelkoa on kaiken ikäisillä. Seksuaalisuus on ihmisessä lapsuudesta vanhuuteen, eikä katoa missään iässä!! Tyhmiä luuloja sulla.

N41

Kyllä kuusikymppinen on aivan helvetin vanha tuollaiseen heilumiseen. Ja nolo.

Vierailija
12/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida papalla flaksi enää käydä naismarkkinoilla.. ja maksun puolelle joutuu paitsi vaimosi saa paremmin seuraa halutessaan. Mitä järkee tuossa iässä enää ruveta avoimeen suhteeseen, kun viettäisitte kahdestaan laatuaikaa. Sori, mutta juna meni jo..

Vierailija
13/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Kyllä kuusikymppinen on aivan helvetin vanha tuollaiseen heilumiseen. Ja nolo.

Juuri näin ja maksullisiin joutuu kuitenkin käyttämään rahansa jos nuorta haluaa. Ei kukaan nuori nainen ilmaiseksi sovi seksiä miehen pillerinoton mukaan ja paijaile kankea sille tuulelle hartaudella ja kärsivällisyydellä ja ymmärryksellä. Korkeintaan joku täysin impotentin miehen vanhempi nainen tuollaista vaihtelua elämäänsä kaipaa.

Vierailija
14/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus, voin niin sieluni silmin kuvitella tästä kuningasideasta innostuneen touhukkaan papparaisen 🙄

Vierailija
15/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän vientisi tiedät, ei kukaan muu.

Vierailija
16/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt miten se mulkun tunkeminen eri reikiin on eri asia. Reikä on reikä. Mistä se vaihtelu teille ihmisille syntyy kun vaihdatte seksikumppania? Paskakin on paskaa vaikka mitä ruokaa olisi tullut syötyä niin ei se lopputulos muutu.

klo 21.55 8 yläpeukkua ja yksi alapeukku. On täällä sakkia... koette olevanne pelkkiä reikiä?

Vierailija
17/17 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäisellä miehellä enää vientiä ole. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi