Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuulipuvussa gynelle

Vierailija
29.01.2014 |

Onko kamala tyylivirhe mennä tuulipuvussa gynelle? Flunssa iski päälle ja tarkoitus olisi levätä kotona, joten käytännöllisin vaatetus gyne reissuun olisi tuuli/toppapuku. Mitähän se gyne  tai muut lääkärikeskuksen asiakkaat musta aattelee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en menisi. Jos suinkin ehdin, käyn kotona vaihtamassa pikkumustan ja korkkarit. Töistä tullessa tyydyn jakkupukuun jota asustan iltalaukulla ja näyttävillä koruilla. Saatan lisätä myös päivämeikkiin tummemman huulipunan tai rajata silmät.

Etkö jaksaisi laittaa edes farkkuja ja silittää vaikka kauluspaitaa?

Vierailija
2/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin myös vahaamaan ja laittamaan glitteriä ruusunnuppuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda meikkiä ja kampausta, mieluiten ammattilaisen laitattamana. Sheivaus itsestäänselvyys.

Vierailija
4/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ehkäpä mä yritän vähän jaksaa laittautua. Silitän kauluspaidan, mutta tuulihousut laitan silti (ettei tarvi paleltunuttua emätintä esitellä).

Ap

Vierailija
5/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku kiva statement-koru kaulaan jooko?

Vierailija
6/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut millanen sheivaus pitäs suorittaa, kaikki pois vaiko jotain siistintää vain? Kovin kauaa ei viitsi pää alaspäin olla, kun flunssa vaivaa.

Ap

Vierailija
7/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on vaatetuksella? Sinä olet maksava asiakas ja gyne palveluammatissa. Jos viihdyt itse vaatteissasi, ei sillä ole väliä mitä gyne ajattelee vaatteistasi.