Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuksu tarkoittaa tällä?

Vierailija
29.01.2014 |

Monet ihmiset ovat hyviä puhumaan. Mutta "Talk is Cheap" kuten sanotaan.
Koska olen ollut niin ihastunut tähän minua nuorempaan poikaan, en ole kertakaikkiaan pystynyt rakastelemaan muiden miesten kanssa, paitsi (tämä kuulostaa pervolta) silloin olen voinut rakastella jonkun toisen kanssa kun tämä nuorempi poika johon olen ihastunut, on ollut vieressäni ja pitänyt minust kädestä kiinni.

Hmmm.........nyt taitaa mennä ihan sairaaksi nämä kirjoittelut, mutta tiedän aika monienkin pervoista touhuista selän takana, joten minusta on ihan turha esittää tekopyhää.
Julialla ja minulla oli rakkaussuhde, mutta ei tietenkään seksuaalinen eikä insestinen.
Mutta muistan kun olin sairaalassa lamaantuneena malariaan ja hän lakkasi kynteni. Sitten hän tuli pesemään tukkaani kuumalla vedellä ja hieroi päänahkaani. En ikinä tule unohtamaan sitä.

Samanlainen kokemus minulla oli Juhan kanssa Marokossa. Sain täydellisen hermoromahduksen. Juha teki minulle kuuman porekylvyn, olimme alasti ja hän tuli ammeeseen pesemään hiuksiani ja hieromaan päätääni. Itkin ihan hervottomasti ja minulle tuli niin kylmä, että pukeuduin Juhan vaatteisiin ja toppatakkeihin. Tiedän että esim. hypotermiaan auttaa parhaiten toisen ihmisen lämpö. Hän tuli sängyssä niin lähelle minua kuin pystyi ja piti kädestäni kiinni. Hän ei kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, mitä muut ihmiset ovat tähän asti tehneet. Jos minulle on tullut hirveän kylmä, olen pyytänyt että he tulevat asettumaan kokonaan päälleni (alasti tai vaatteet päällä, ihan miten vaan, kyseessä on läheisyys.)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja Juha pitää sitä kädestä, että suoriutuu työnteosta. "Hän ei kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, mitä muut ihmiset ovat tähän asti tehneet." Ja tietenkään ei ole siskon kanssa tehnyt mitään sellaista keskenään.

Tuota ryhmälämmittelyä en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan