Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan tuhlattu kymppitonni 4 kuukaudessa

Vierailija
29.01.2014 |

Vituttaa ihan älyttömästi. Saatiin auto myytyä ja veronpalautukset + palkat niin yht reilut 10 000€. 

Kaikki on mennyt eikä edes mitään järkevää olla ostettu. Käyty ulkona syömässä, lasten kanssa risteilyllä ja laskuja maksellu. En edes osaa sanoa mihin kaikki on menny.

Ollaan perhe, joka elää aina kädestä suuhun. 

Nyt kerrankin oli ylimääräistä niin eikös eletty kuin kuninkaat.

myöhäistä se nyt on parkua kun rahat taas loppu.

Me oltais varmaan tosi hyviä lottovoittajia jos kahdalle osuis. Työnteko loppuis siihen paikkaan ja elämä olis yhtä juhlaa. Saatais varmaan miljoonat menemään alta aikayksikön.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vielä, että tuohon kymppitonniin siis ei sisälly palkat.

AP

Vierailija
2/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt stoppi tuhlailulle ennen kuin syntyy enemmän vahinkoa. Ota sellainen ei osteta mitään -linja ja pidä se johonkin määräaikaan asti, esim kesäkuuhun asti. ( ruokaa saa ostaa). Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää.. Mutta ilm. mun ei tarvitsekaan. Taidatte olla tyhmänsorttista sakkia?

Vierailija
4/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörät pyörii kun raha liikkuu.

Vierailija
5/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sama kävi meille n. vuosi sitten. Itse olen miettinyt ostolakkoa mutta sitten aina kuitenkin tulee joku heräteostos mikä kaduttaa myöhemmin.

Vierailija
6/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisitte mieluummin sijoittaneet nuo rahat esim. osakkeisiin, teillä olisi komea pesämuna alta aikayksikön.

Vierailija
7/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin äkkiä saisin kymppitonnin laskuihin ja pikkulainoihin menemään. Ihan järkeväähän niitä olikin maksella?

Vierailija
8/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävin ihan sama vuosi sitten, ja elän vielä yksin. Sitä luulee, että se on iso summa rahaa ja riittää ikuisuuksiin, mutta eipä sillä herroiksi elellä. No nyt ainakin olen oppinut vähän käyttämään rahaa ja tajuan, että pitää elää maltillisesti rahan kuin rahan kanssa..

Mutta tsemppii teille, tiedän että toi tunne on kamala.. Mulla se kaivertaa vielä vuodenkin päästä omaatuntoani ja suutun siittä välillä itselleni, mutta asialle kun ei enään voi mitään on vaan jatkettava eteenpäin.. :)

Vierailija
9/9 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen aina elänyt kädestä suuhun pienellä rahalla, kun sitten yhtäkkiä sainkin isomman summan ylimääräistä, niin jo vaan se raha polttelee lompsassa, kohta ei minullakaan ole mitään jäljellä, ja rahat menneet turhaan, vaikka piti remonttia yms. tehdä. Toisaalta ei ole enää luottokorttivelkoja, ne maksoin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi