Typin mielestä olen vammainen
En suostunut työttömien terveystarkastukseen koska se oltiin laitettu johonkin ihme paikkaan. Kaikilla muilla se on tehty terveyskeskuksessa.
Nyt ihmettelin kun yhtäkkiä fbssäni alkoi tuleen kaikkia outoja ihmisiä kaveri ehdotuksiin, on joku vammaispalvelujen tyyppi ja vammaisten kuntoutuslaitos.
Öö mitä ihmettä :D? Jotenkin pakko etsiä vikaa vaikka sitten sanomalla et oon vammainen 😂 keskeytin tämän pelleilyn samantien ja en aio ikinä vastata tolle tantalle.
Kommentit (11)
Onko vammaisuutesi enemmän henkistä vai fyysistä sorttia? Minkä lajin rämpylä olet?
Täällä sitten näkee kiusaamista parhaimmillaan. Tuosta voisi nostaa jo kunnianloukkaus syytteen!
No ne yrittää etsiä vikoja että voisivat laittaa sinne kuntouttavaan märisemääb!
Vierailija kirjoitti:
No et osaa ainakaan suomen kieltä... et ole ehkä vammainen, mutta älykkyysosamäärä lähellä kehitysvammaisen tasoa.
Vice versa Captain obvious., vice versa..
Älkää missään nimessä menkö sinne terveystarkastukseen jos se on ohjattu esim vammaisten palvelutaloon.
Te ette saa luultavasti koskaan nähdä teistä kirjattuja tietoja joita käytetään teitä vastaan kun kieltäydyt kuntouttavasta paskasta. Ei ole oikein laittaa ketään tuollaiseen ja terveyskeskus sanoi kun kysyin tuosta tarkastuksesta että ei ole koskaan kuulleetkaan sellaisesta!!!!!!!!!!!!!!!
Olipas tarina. 0/5 koska puuttui persut ja kuunazzit.
Tää on valitettavasti tosi. Itseäni kohdellaan kuin halpaa makkaraa vailla mitään arvostusta ja olen ansainnut heidän mielestään tämän nöyryyttämisen.
No et osaa ainakaan suomen kieltä... et ole ehkä vammainen, mutta älykkyysosamäärä lähellä kehitysvammaisen tasoa.