Minkä takia jankkaatte aina VIINISTÄ?
Mikä v...u siinä on, kun aina joku LASILLINEN VIINIÄ on joku maailman upein asia, josta vouhotetaan pitkin nettiä XDDDDD OI MITEN IHANAA, SAAN VAIN LOIKOILLA JA JUODA LASILLISEN VIINIÄ. LUKSUSTA. Öh...
Kommentit (20)
voi vittttu ku tuli kuset housuun ja ei oo viikonloppuna ketään kenen kanssa viettää aikaa :(((((
ap
Kännistä puhuminen kuulostaa pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Aina vain VIINI VIINI VIINI. KYLLÄ ELÄMÄ ON NIIN UPEAA KUN SAA JOTAIN V...N VIINIÄ😴
En jankkaa, mutta lasillinen silloin tällöin on kiva, kun sen jakaa kaiessa rauhassa ja on onnistunut löytämään kaupasta sellaisen, missä ei ole sulfiittia, vaikka joku noista:
https://www.alko.fi/tuotteet?SearchTerm=biodynaaminen
Voi sitä toki olla ilmankin. Ja jos ei kaupassa ole sopivaa, en osta mitään muuta tilalle. Oliko se jankkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Juo sinä vaan sitä euron kaljaas
Ööö... Miksi v...ssa joisin bisseä? XDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
voi vittttu ku tuli kuset housuun ja ei oo viikonloppuna ketään kenen kanssa viettää aikaa :(((((
ap
Ja viimenen graffenwaldenikin just meni, yhyy.
Ap
Minäkin ihmettelen, miksi se on aina just viini. Viini on hiton pahaa. Minä juon samppanjaa, kuohuviinejä tai coctaileja, joskus rahvaanomaisemmin lonkeroa. Viiniin tai kaljaan en koske.
Vierailija kirjoitti:
ap
Öööö... Okei?
Ap
Minkä takia on niin mahtavaa juoda pelkkää alkoholia?? Onko oikeasti nautinnollista katsella telkkaria ja juoda alkoholia, siinä kaikki? Ei musiikkia, ei ruokaa, ei seuraa, ei mitään. Lasi viiniä ja oi että kun on elämä niin upeaa XDDDDD
Se on viinilasillinen on vähän kuin live love laugh, varsin suuri klisee.
Miksi sinua häiritsee jos jollekkin se ihana hetki viikosta on käpertyä sohvalle ja juoda lasi viiniä?
Minua yritti iskeä yksi viininviljelijä. Ei millään tajunnut kun sanoin, että en halua miestä, joka rahoittaa elämänsä juottamalla muita humalaan, aiheuttaa perheväkivaltaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia on niin mahtavaa juoda pelkkää alkoholia?? Onko oikeasti nautinnollista katsella telkkaria ja juoda alkoholia, siinä kaikki? Ei musiikkia, ei ruokaa, ei seuraa, ei mitään. Lasi viiniä ja oi että kun on elämä niin upeaa XDDDDD
https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1789368
Ei siinä mitään telkkaria tarvi. Etiketit kannattaa lukea tarkkaan: jokuhan nekin on suunnitellut:-)
Mä en tykkää viinistä, mutta ihmettelen kyllä heitä, joilla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin jankata muiden juomatottumuksista. Ap:n kannattaisi hankkia harrastuksia.
Ap:n kaksoisidentiteetti on paljastunut. ;) vai onkohan useampiakin identiteettejä... tekeytyy naiseksi ja mieheksi ainakin.
Ei se viini ekalla kerralla maistu hyvälle.
Vasta viidennellä.
En ole koskaan tykännyt viinistä. Olen kyllä yrittänyt kun se olisi muka terveellisempi vaihtoehto mutta kun ei maistu niin ei. Mielummin olut silloin tällöin tai Jack Danielsia muutama paukku.
Viini on pahaa. Juon sitä väkisin jos ei muuta ole (haluan välillä olla kännissä jos joku ihmettelee, että miksi väkisin). Sen pullollisen jälkeen oksennan aina. Ja olen juonut useita viinejä, niistä tietävien ja Alkon suosituksia, kaikki on ihan kamalaa pjaskaa.
Haluaisin tykätä siitä, rentoutua lasillisen kanssa kynttilän valossa, mutta ei. Ei kai siitä voi edes oppia pitämään.
Kylmä Pirkka olut ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaksoisidentiteetti on paljastunut. ;) vai onkohan useampiakin identiteettejä... tekeytyy naiseksi ja mieheksi ainakin.
Ööööö XDDDDDDD Ai tekeydyn naiseksi naikkosten palstalla? XDDDDDDD ja milloinkohan olen tekeytynyt miekkoseksi? :DDDDD
Aina vain VIINI VIINI VIINI. KYLLÄ ELÄMÄ ON NIIN UPEAA KUN SAA JOTAIN V...N VIINIÄ😴