Mitä kännyköitä teillä on perheessä käytössä
Mitä kännyköitä teillä on perheessä käytössä? Jos on iphone, niin minkä takia?
Kommentit (19)
Kaikilla neljällä on iPhonet. Sen takia että muutkin koneet on Macceja, ja on helppoa kun ne kaikki toimii yhteen.
Nokialaiset 6085, N82, 6700 classic ja Lumia 720.
Kaksi Samsung Galaxy Note ykköstä. :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:09"]
Mitä kännyköitä teillä on perheessä käytössä? Jos on iphone, niin minkä takia?
[/quote]
Kolme Lumiaa, kaksi Samsung galaxyä ja itselläni puhelinkäytössä minipad.
Kolme Lumiaa (kaksi 920 ja yksi 610), kaksi iPhone 4s. Koska he joilla on iPhone halusivat iPhonen .... ?
Meitä ei ole kuin kaksi ja molemmilla iPhone neloset.
Niin ja on sen takia, että tietokoneena on mac ja applen tuotteet vaan juttelee keskenään todella hyvin, meillä on kalenterit jaettuna keskenämme jne.
Lisäksi meistä molemmat tykkää iphonen käyttiksestä, on tosi helppo käyttää, kumpikaan meistä kun ei ole varsinainen nörttiluonne.
Mac on koneena sen takia, että mä otin kierroksia pc:n hitaudesta ja niistä jatkuvista päivityksistä ja macille ei oikein ole edes viruksia, niin ei tarvitse tapella myöskään niiden raskaiden ja toinen toistaan huonompien virusohjelmien kanssa.
Jaaha, olenko ainut, jolla kännykkä on ihan älytön tavallinen Nokian C5, jossa on kohtalaisen hyvä kamera ja ihan oikeat näppylät, ei mitään hipelöintiä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:17"]
Jaaha, olenko ainut, jolla kännykkä on ihan älytön tavallinen Nokian C5, jossa on kohtalaisen hyvä kamera ja ihan oikeat näppylät, ei mitään hipelöintiä.
[/quote]
Et. Nokialaiset 6085, N82 ja 6700 classic ovat näppäinmalleja. Unohdin mainita että työpuhelimena on työnantajan puolesta Nokian C2-01, näppäinmalli sekin.
Minulla Lumia 620, firman puhelin, 12v sama, 10v Asha joku kosketusnäyttö, poismuuttaneilla: 25v Lumia 620, 21v samsung galaxy ja 19v uusin IPhone. Lumioita siksi että osaan korjata ne, samsungin poika sai lahjaksi isältään ja iPhonen teini osti omilla työtuloillaan.
Meillä on kaksi Samsungia (galaxy s4 ja lapsella pocket), yksi HTC ja Nokia sekä yksi iPhone. Miksi iPhone? - No koska halusin sellaisen, olen FanBoy.
Kaikilla on älypuhelimet. Samsungilta se kestävä malli, galaxy s2 plus, galaxy s3 ja kaksi iPhone 5:sta.
En edes tiedä mikä tuo Nokialaiseni on.. Se on vaaleanpunainen, sillä voi tekstata ja siinä on erikoisuutena värinäyttö ja sudoku. Poikakaverilla myös Nokia, olisiko saanut rippilahjaksi aikanaan. Siinä on sentään kamera.
Meiltä löytyy vain samsungeja. Mulla s4 ja s2, miehellä s2, lapsilla s3 mini ja gio. Löytyy myös samsungin tabletti.
Kaikki noi pelanneet todella hyvin, ei ongelmia. Paitsi mun s2:een vaihdettiin takuuna latausliitin, korjaus hoitui viikossa. Näillä näkymin emme ole vaihtamassa puhelinmerkkiä.
Nokia 301, Nokia 701, Lumia 800 (töistä saatu, ihan persiistä), Archos Platinum.
Eka on miehen, loput mun, lapsella ei vielä luuria ole.
i phone, nokia, sonyja, samsungeja, htc
i phone sikski, kun lapsi pyysi sen syntymäpäivälahjaksi
Minulla Lumia 920 (työn puolesta), miehellä Lumia 8XX (en muista tarkkaan, työn puolesta), kahdella lapsella joku Samsung ja yhdellä halvin Lumia.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:17"]
[/quote]
Minullakin oli vähän aikaa sitten Nokia 2730 ja en olisi halunnut luopua siitä, mutta mies meni ostamaan minulta kysymättä 808 Pureviewin, kun meni hajottamaan kamerani. Arvostettavia kyllä nuo sinunkaltaiset ihmiset, joilla ei tarvitse olla turhia hömpötyksiä puhelimessa! :)
Kaksi iphone 5 ja samsung galaxy s4