Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin lukion jälkeen välivuotta ja työskentelin laitoshuoltajana

Vierailija
29.01.2014 |

Tästä on aikaa jo yli 10v.

Joku ei selvästikään pitänyt minusta ko osastolla, jossa työskentelin ja näytti sen hyvin selvästi. Hänellä oli tapana pestä hampaat joka aamu töissä. Hän sotki tahalleen vessan hanan sylkemällä hammastahnat siihen päälle. Tuo tapahtui joka kerta, kun tulin töihin. Muille ei koskaan noin tehty.

Kerran sitten tulin tosi ajoissa töihin. Olin vaihtanut työvuoroja työkaverin kanssa ja olin unohtanut merkitä sen työvuorolistaan. Kävin aamulla vessassa ja vessa oli siisti vielä silloin.

Kävin kahvihuoneessa ja toivotin hyvät huomenet kaikille. Jätin evääni jääkappiin ja menin valmistelemaan siivouskärryä.

Aloitin siivouksen yleensä henkilökunnantiloista, koska ne olivat aamuraportin jälkeen tyhjillään. Menin vessaan ja kas, siellä odotti se samainen sylkyjälki hanan päällä.

Vessassa oli pieni lokerikko, jossa jokaisella oli oma pieni lokero. No, minä nokkelana tyttönä tarkistin paikalla olevien hoitajien lokerot ja yhdessä oli  hammasharja, joka oli vielä märkä. Ko. hoitajaja ei muutenkaan koskaan tervehtinyt minua ja katsoi minua alaspäin.

Uitin sitten hammasharjaa potilahuoneen vessanpytyssä ja palautin niille sijoilleen ;)

Joten olkaapa varovaisia, kun arvostelette siivoojan työtä ja kohtelette heitä, kuin kynnymattoja. Se voi pian kolahtaa omaan nilkkaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme