Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkä viive terveyskeskuksen/sairaalan päivystyksen takaisinsoitossa teilläpäin on?

Vierailija
23.10.2020 |

Täällä viive on tunteja. En ole asiantunija asiassa, mutta jos viive on tunteja, ei ole päivystys ihan kohdillaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan koskaan ole soittanut päivystykseen?! 

Vierailija
2/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotetaan soittamaan ennen paikanpäälle menoa, mutta puheluihin ei vastata edes tuntien viiveellä. Hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä päivystyksessä on jatkuvasti ja aina joka hetki helvetinmoinen kiirus.

Potilaita tulee ambulansseilla, takseilla ja muiden tuomina ja vielä bussillakin saattaa joku tulla jos kykenee.

Jos olet joskus päivystyksessä käynyt, olet nähnyt millaista rumbaa siellä on.

Parasta on jos vain pystyy, venyttää lääkärissä käynti seuraavaan aamuun, jolloin pääsee terveyskeskuksen päivystykseen ja vkonloppuna venyttää käynti maanantai aamuun.

Ja jos tuntuu, ettei millään pärjää, on niin tosi  sairas, silloin kannattaa mennä vain sinne jonottamaan, kyllä sieltä 5 - 7 tunnin jonotuksen jälkeen lääkärin puheille pääsee,

Vierailija
4/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soitin, eikä koskaan soitettu takaisin.  Onneksi en ollut niin mahdottoman sairas, joten vaikka olisivatkin soittaneet takaisin, eivät olisi päivystys vastaanotolle huolineet.

Sain avun seuraavana päivänä terveyskeskuksesta.

Päivystys on tosiaan vain äkillisiä vakavia sairauksia varten.

Vierailija
5/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä päivystyksessä on jatkuvasti ja aina joka hetki helvetinmoinen kiirus.

Potilaita tulee ambulansseilla, takseilla ja muiden tuomina ja vielä bussillakin saattaa joku tulla jos kykenee.

Jos olet joskus päivystyksessä käynyt, olet nähnyt millaista rumbaa siellä on.

Parasta on jos vain pystyy, venyttää lääkärissä käynti seuraavaan aamuun, jolloin pääsee terveyskeskuksen päivystykseen ja vkonloppuna venyttää käynti maanantai aamuun.

Ja jos tuntuu, ettei millään pärjää, on niin tosi  sairas, silloin kannattaa mennä vain sinne jonottamaan, kyllä sieltä 5 - 7 tunnin jonotuksen jälkeen lääkärin puheille pääsee,

Ei ole jatkuvasti kiire. Kiire voi tulla ryppäinä, mutta koko ajan ei juosta tukka putkella mitä olen havainnoinut.

Vierailija
6/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pari viikkoa sitten soitin maanantai aamuna klo 7.30 terveyskeskuksen ajanvaraus numeroon. Minulle soitettiin takaisin 8.05 ja lääkärin vastaanotolla istuin 8.45. Sain diagnoosin Hortonin neuralgia ja lääkkeisiin reseptit ja lehetteen neurologille. Tämä Turussa.

Vierailija
7/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten soittopyyntöihin voidaan jättää kokonaan vastaamatta? Samaa tapahtuu terveyskeskuksen sekä sairaalan päivystykseen soitettaessa. Tekninen ongelma?? Vai mikä??

Vierailija
8/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pari viikkoa sitten soitin maanantai aamuna klo 7.30 terveyskeskuksen ajanvaraus numeroon. Minulle soitettiin takaisin 8.05 ja lääkärin vastaanotolla istuin 8.45. Sain diagnoosin Hortonin neuralgia ja lääkkeisiin reseptit ja lehetteen neurologille. Tämä Turussa.

Yleensä ajanvaraus aukeaa klo 8. Hienoa, että teillä toimii noin hyvin.

Vierailija
9/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut 4-5 kertaa kolmen kuukauden sisällä, ja takaisin on soitettu puolen tunnin sisällä, pari kertaa muutamassa minuutissa. Pohjois-Helsingissä.

Vierailija
10/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen soittanut 4-5 kertaa kolmen kuukauden sisällä, ja takaisin on soitettu puolen tunnin sisällä, pari kertaa muutamassa minuutissa. Pohjois-Helsingissä.

Näin sen pitäisikin toimia. Meilläpäin soiton viive on tunteja tai sitten ei soiteta ollenkaan. Optimaalisin tilanne olisi, jos soittoihin vastattaisiin heti, ei tarvitsisi jättää takaisinsoittopyyntöjä. Tätä mä en kuitenkaan ymmärrä, että niihin jätetään vastaamatta. 

Vierailija
11/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaisin aukeaa jo 7.30 ja muina päivinä klo 8. Jos epäilet, niin googlaa

Vierailija
12/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaisin aukeaa jo 7.30 ja muina päivinä klo 8. Jos epäilet, niin googlaa

Mä mitään epäillyt, vaan totesin, että teilläpäin toimii noin hyvin. Täällä ei.

Vierailija
13/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikon yrittänyt soittaa aikaa, iäkkäälle isälleni. Jonossa odottanut tunnin joka päivä. Takaisinsoittoa ei ole kuulunut.

Vierailija
14/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viikon yrittänyt soittaa aikaa, iäkkäälle isälleni. Jonossa odottanut tunnin joka päivä. Takaisinsoittoa ei ole kuulunut.

Missäpäin?

Vierailija
15/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen takaisinsoitto tuli 15 minuutissa. Kyseessä kaupunkin Pohjois-Suomessa. Oli kyllä nopeaa.

Vierailija
16/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotan mieluummin sen 45 minuuttia (pisimmillään, joskus vastaavat niin nopeasti että menee pasmat sekaisin kun ei ole tottunut siihen) siinä puhelujonossa kun siitä ei voi tulla unohdetuksi...

Vierailija
17/17 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta.

PSHP