Kumpaa vanhempaa lapsesi muistuttavat en enemmän?
- Uteliaisuudesta. :) Myös ovatko sisarukset keskenään täysin eri- vai samannäköisiä..?
Meidän esikoistyttömme on perinyt selkeästi piirteensä isän puolelta, ja mielenkiinnolla odotan miltäköhän tämä uusi tulokas tulee näyttämään. :)
Kommentit (16)
Esikoistytär on isänsä näköinen nyt aikuisena. Kaksospojat on toinen kuin isänsä kopio, ja toinen tullut minuun. Tyttärellä ja pojilla eri isät, eli kukaan lapsistani ei oikeastaan ole toistensa näköisiä.
Esikoinen on kuin isänsä ja kuopus kuin minä.
Lapseni ovat aivan erinäköisiä. Molemmissa taitaa silti olla piirteitä kummaltakin vanhemmalta. Älyn ovat sentään onneksi perineet äidiltään, ja toivon että ulkonäkökin kallistuisi enemmän minun puolelleni isompana. Ovat jotenkin mielestäni muuttuneet paljon kasvaessaan, ja isän piirteitä on ehkä havaittavissa enemmän kuin pienenä, joten hiukan pelottaa.
Kaikki tietämäni esikoistytöt muistuttavat enemmän isäänsä.
Poika muistuttaa minua, tyttö on enemmän isänsä näköinen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:45"]
Kaikki tietämäni esikoistytöt muistuttavat enemmän isäänsä.
[/quote]
Minä olen äitini esikoistytär, ja muistutan isääni. Mutta siskoni, joka on isäpuoleni esikoistytär, muistuttaa piirteiltään äitiämme, mutta värit tulee kai isän suvusta. Nuorempi sisko on taas isänsä näköinen.
Poika on sekä luonteeltaan ja ulkonaältään kuin minä.
Tyttö taasen ei muistuta kumpaakaan vaan on tullut isänäitiin (ulkonäöltään ja luonteeltaan).
Eli sisarukset eivät muistuta toisiaan yhtään.
Tytär 14v on kuin kopio minusta kasvoiltaan, tosin ruumiinrakenne isältä (pitkä, hoikka - minä lyhyt ja sopusuhtainen).
Pikkuveljensä 13v on aivan sisarensa näköinen, itse en tunnista niin itseäni, mutta kuitenkin enemmän minä, koska ei ainakaan isänsä näköinen. Eleet tosin isältään, samoin kroppa.
Kuopus (eri isä) 8v on kuin kopio isästään!
Minä kuulemma lähes tarkka kopio iso-isästäni. En ole häntä elävänä nähnyt ja valokuvia hänestä minun iässä ei ole joten itsen hieman paha sanoa..Eli näköisyys voi pompata sukupolvenkin yli..
Esikoistyttö (7 v.) muistuttaa päivä päivältä enemmän minua niin ulkonäön kuin luonteen suhteen. (Itse olen äidinpuoleisen mummoni kopio.) Kuopuspoika (4 v.) on taasen isänsä kopio ulkonäöltään ja ilmeiltään kun vertaa isästään lapsena otettuihin kuviin. Toisaalta poika on ruumiinrakenteeltaan tullut enemmän minuun eli on pitkäraajainen kun isänsä on enempi persjalkainen.
Esikoinen kuin kopio isästä. Kuopus kuin kopio äidistä. Ja keskimmäinen sitten siitä väliltä tosin muistuttaa ehkä enemmän äitiä kun ikää on tullut lisää ja muuttunut.
Esikoispoika on isänsä kuva mutta ukkinsa ruumiinrakenne.
Vanhin tytöistä on minun kuvani mutta mummonsa ruumiinrakenne
Seuraava tytöistä on mummonsa ulkonäkö ja värit mutta mun ruumiinrakenne
Kuopuksella mun värit, isänsä ruumiinrakenne ja ulkonäkö hyvä yhdistelmä meistä.
Aika hupaisaa:D
Mulla on vasta yksi lapsi, mutta varsinkin äitini mukaan hän on hyvin paljon samannäköinen ja -oloinen kuin minä lapsena. Hänellä on paljon samanlaisia eleitä ja tapoja kuin minulla samanikäisenä. Mulla on kuitenkin ilmeisesti joku keskittymishäiriö, mikä näkyi pienenä lapsena korostuneena vilkkautena (enää ei, on muunlaiset oireet), mutta minun lapseni taas on hyvin rauhallinen, niin kuin isänsä lapsena.
Kaikki kolme ovat aina muistuttaneet isäänsä ja isänsä puolen sukua paljon. Esikoiseni, tyttö, on aina näyttänyt aivan isänsä siskolta, vaikka ne, jotka eivät tätä isän siskoa tunne, luulevatkin piirteiden olevan peräisin minulta ja sanovat tytön näyttävän minulta. Pojat taas ovat niin paljon isänsä näköisiä, että työkaverini ovat tunnistaneet mieheni julkisella paikalla nähtyään kolmen viikon ikäisenä jommankumman pojistamme. Eri työkaverit kyseessä kummankin pojan kohdalla, eikä kummallakaan kerralla nämä työkaverit olleet koskaan tavanneet miestäni, mutta tunnistivat hänet poikansa nähtyään. Vanhemmiten keskimmäiseni on alkanut saada minusta samoja piirteitä kuin minun veljeni, mutta se voi olla vain minun silmis
säni. Ei ole ketään vahvistamassa tätä, kun ei ole enää ketään joka tietäisi miltä veljeni on lapsena näyttänyt. Keskenäänkin lapset ovat sen verran samaa näköä, että sisaruksiksi kyllä tietää.
Pahoittelut otsikosta. Puhelin sekoilee.