Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut näkemään jatkuvasti selkounia

Vierailija
23.10.2020 |

Viime aikoina lähes joka yö. Jos unessa soi musiikki taustalla tiedän, että tämä on taas unta ja seikkailu alkaa. Nämä nukkumiset menevät oudommiksi ja oudommiksi. Sitten lennän paikasta toiseen ja katselen maisemia ja kuuntelen musiikkia, tapaan paljon ihmisiä ja ihailen mitä mieli pystyy luomaan. Mutten tajua mistä nämä yhtäkkiä tulivat näin voimakkaina. Mikä näiden tarkoitus oikein on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo ketjuja aiheesta.

Vierailija
2/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mitä sellaiset ovat? Käytkö töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon alkanut yhtäkkiä nähdä unia joka yö. Sellaisia jotka sitten muistan aamulla tosi elävästi. Selkounia ne ei ole, mutta omistuista kuitenkin, koska en ennen nähnyt usein unia.

Vierailija
4/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon alkanut yhtäkkiä nähdä unia joka yö. Sellaisia jotka sitten muistan aamulla tosi elävästi. Selkounia ne ei ole, mutta omistuista kuitenkin, koska en ennen nähnyt usein unia.

Onko sulle tapahtunut jotain merkittävää viime aikoina? Ap

Vierailija
5/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen näkee unia joka yö, mutta kaikki eivät muista uniaan. Unirytmissäsi tai heräämistavassasi on tapahtunut jokin muutos, jonka takia muistat, mitä unta näit.

Vierailija
6/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkounia ei taida moni ymmärtää. Niissä on kyse siitä, että unta nähdessään tulee tietoiseksi siitä, että kyseessä on uni ja tällöin usein voi vaikuttaa unen tapahtumiin. Selkounia voi käyttää ongelmanratkaisuun ja oman alitajunnan sisällön tutkimiseen. Ap