Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko klassisen tyylikkäät asiat ja arvot mielestäsi tylsyyttä?

Vierailija
28.01.2014 |

Pidätkö klassista makua esimerkiksi pukeutumisessa, sisustuksessa, taiteissa jne. tylsänä ilmiönä?

Olen huomannut, että itse suosin klassisuutta lähes kaikessa. Vain harvat asiat, mitä nykyisin on tarjolla, ovat kunnolla makuni mukaisia. Todella rajoittavaa esimerkiksi vaatekaupassa, koska klassisia vaatteita ei juurikaan löydy edullisesti. Olemme mieheni kanssa hakeneet myös omakotitaloa, ja sellaista ei vielä kymmenen vuoden aikana ole löytynyt siitä syystä, että suurin osa (n. 99%) taloista on mielestäni hirveän rumia ja tyylittömiä. Jos ajatellaan vaikka 2000-luvun arkkitehtuuria laatikkoineen ja lasiseinineen, niin koen, ettei tarjolla ole juuri mitään minua varten.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikäs on aina ollut halpaa ja klassinen kallista.

Vierailija
2/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat klassisen tyylikkäät arvot?? Ulkoisena tyylinä se on kyllä konservatiivinen ja tylsä. Itse pidän selkeistä linjoista ja yksinkertaisuudesta, jopa ajattomuudesta, mutta se ei ole sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa tapauksissa klassisen tyylikäs = tylsä. Oli kyse vaatteista, taloista tai mielipiteistä. Porvarillista, yläluokkaista, kylmää, teeskentelevää, pönöttävää.

Vierailija
4/4 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen konservatiivi, siis tylsä ihminen, ja ylpeä siitä. Tai ainakaan mua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä ihmiset minusta tai kodistani ajattelevat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi