Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on NÄLKÄ vaikka oon syönyt ihan hyvin!

Vierailija
28.01.2014 |

Tämä ei todellakaan ole sellainen viesti, jota täällä näkee usein: laihduttaja syö rahkaa, porkkanaa ja ananasta. Olen hiljalleen pudottamassa reipasta ylipainoa ja mulla on nyt ihan hirveä nälkä! Tämän päivän syömiset:

aamupala klo 8: 1prk rahkaa, mansikoita, vajaa desi kaurahiutaleita, vajaa rkl rypsiöljyä ja sekaan vähän mehukeittoa notkistamaan mössöä.

lounas klo 12: kesäkurpitsa-paprika-sipuli-raejuusto-jauheliha"lasagnea" iso annos, olisikohan ollut n. 400-500g

välipala klo 15:30: kaurapuuro puoliksi veteen, puoliksi rasvattomaan maitoon. hiutaleita desi, sekaan raejuustoa 2 rkl ja viinimarjoja. Tämä salitreenin jälkeen, oli kamala nälkä. Kauppaan vasta myöhemmin, joten tuo oli ainoa mitä sai nopeasti ja helposti.

Nyt on tosiaan taas nälkä! Vettä olen juonut reilusti päivän aikana. Ärsyttävää! Tarkoitus on kyllä syödä vielä päivällinen (ihan lämmintä ruokaa), mutta miten voin nyt jo olla nälkäinen? Kohta tulee ihan järjetön herkkuhimo...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuasta en osaa sanoa mitään muuta kuin että kerrankin joku laihduttaja syö.

Jos on nälkä niin laita ruokaa. Mieluummin tavallisia pöpöröitä kuin suklaalevy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla