Lyhyt mies puku päällä näyttää naurettavalta
Vielä jos on persjalkainen niin ei hyvää päivää. Muutenkin riikinkukkona koreilevat lyhyet miehet herättävät sääliä.
Pitkä mies ja räätälin tekemä puku taas on todella seksikästä.
Kommentit (30)
Rinnastatko siis puvun käyttämisen ja riikinkukkoilun? Suomalaisen värinen mies harmaassa puvussa onkin varsinainen riikinkukko.
Lyhyen nimenomaan kannattaisi teettää se puku räätälillä, jotta tulee sopiva. Tunnen miehen, joka on lyhyt ja leveä. Puku hänen päällään on hassu, koska joutuu leveytensä takia ottamaan tosi ison koon ja sitten esim. takki ulottuu lähes polviin. Mittasuhteet eivät mene oikein. Räätäli voisi tehdä juuri hänen mittoihin sopivan puvun.
Sama pätee naisiin. Lyhyellä ja isolla esim. hame on helposti ihan liian pitkä. Polvipituiseksi tarkoitettu malli ei näytä hvyältä, jos se on puoleen sääreen.
Entä jos se 168-senttinen pukumies on ja näyttää sisilialaiselta mafiosolta. Vieläkö on naurettava, vai joko alkaa lompakon paksuus pidentää miestä?
Ap on harvinaisen tyhmä... tyhmyydeltä ei pelasta edes räätälin tekemät vaatteet.
Pituudelle kun ei mitään voi niin on sairasta arvostella sen perusteella.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:04"]
Rinnastatko siis puvun käyttämisen ja riikinkukkoilun? Suomalaisen värinen mies harmaassa puvussa onkin varsinainen riikinkukko.
[/quote]
En rinnasta vaan puku + yletön koreilu. Tulee surku, kun katsoo sitä pituuden puutoksen kompensointia.
Monesti nämä vielä yrittävät puhua matalammalla äänellä kuin olisi luontevaa.
Mitä tarkoitat koreilulla? En ole huomannut, että erityisesti lyhyet miehet koreilisivat jotenkin. Enemmän olen huomannut, että lyhyet miehet yrittävät kompensoida pituutta lihaksilla ja ovat sellaisia kamalia lihaskimppuja.
Sehän on vain plussaa, jos osaa pukeutua siististi. Oli minkä pituinen tahansa! :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:10"]
Ap on harvinaisen tyhmä... tyhmyydeltä ei pelasta edes räätälin tekemät vaatteet.
[/quote]
Mun kriteerit miesten suhteen on mun kriteereitä. Pitkä mies on sellainen, jonka haluan ja jonka kanssa voi lapsia harkita. Iso muna pitää olla myös. Sori, jos et oo sellaiseksi syntynyt, kyllä sut joku säälistä huolii.
Ei näytä. Jos puku on mittojen mukaan tehty, hyvää materiaalia, asusteet ovat kohdillaan ja mies osaa pukua kantaa, niin oli mies minkä mittainen tahansa hän näyttää puvussa hyvältä.
Ap:llä on tod. näk. hyvin vähän kokemusta erilaisista sosiaalisista tilanteista ja (siitä syystä?) tiukat rajat sille millainen mies tai nainen saa olla hyvin ja tilanteen mukaisesti pukeutunut. Hän myös tuntuu menevän tilanteisiin arvostelemaan muita. Miksei hänellä ole muuta tekemistä - tumma puku-tilaisuuksissa esim. keskustelu, verkostoituminen, small talk, hauskanpito?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:04"]
[/quote]
En rinnasta vaan puku + yletön koreilu. Tulee surku, kun katsoo sitä pituuden puutoksen kompensointia.
Monesti nämä vielä yrittävät puhua matalammalla äänellä kuin olisi luontevaa.
[/quote]
Täytyypä muistuttaa tästä miestä. Viikonloppuna olisi nimittäin hautajaiset tiedossa. Ei kait miehen sovi laittaa pukua ettei vain kuvitella, että hän koreilee. Tuollainen lyhyt kun sattuu olemaan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:20"]
Ei näytä. Jos puku on mittojen mukaan tehty, hyvää materiaalia, asusteet ovat kohdillaan ja mies osaa pukua kantaa, niin oli mies minkä mittainen tahansa hän näyttää puvussa hyvältä.
[/quote]
Siinä tuli aika monta muuttujaa. Harvassapa ovat tällaiset puvut ja puvunkantajat.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:17"]
[/quote]
Mun kriteerit miesten suhteen on mun kriteereitä. Pitkä mies on sellainen, jonka haluan ja jonka kanssa voi lapsia harkita. Iso muna pitää olla myös. Sori, jos et oo sellaiseksi syntynyt, kyllä sut joku säälistä huolii.
[/quote]
Mutta et saa miestä..... koska olet tyhmä! miehet eivät tykkää tyhmistä naisista
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:17"]
[/quote]
[/quote]
Mutta et saa miestä..... koska olet tyhmä! miehet eivät tykkää tyhmistä naisista
[/quote]
Taidat olla lyhyt sinkkumies, joka näyttää puku päällä Pekan ja Pätkän Pätkältä.
Minulla on joskus ollut puku päällä. Mitä suurimmat pahoittelut! en voin kuitenkin kertoa, että varmasti pääset tästä yli ja kyllä se kesäkin sieltä tulee.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:31"]
Minulla on joskus ollut puku päällä. Mitä suurimmat pahoittelut! en voin kuitenkin kertoa, että varmasti pääset tästä yli ja kyllä se kesäkin sieltä tulee.
[/quote]
Hyvää jatkoa, pieni mies! Kevyempää kesäpukeutumista sinulle!
On sulla ongelma! Tyhmä saa olla, muttei ihan näin tyhmä!
Olen 185 senttiä pitkä. Tumma, erittäin hoikka, lihaksikas ja todella komea. Mielestäni näytän ylväältä ja komealta puku päällä. Ja rehellisesti sanottuna 95 prosenttiä naisista on kaadettavissa tällöin lähes suoralta istumalta saman tien muutaman minuutin jutustelulla. Ja pointtini tässä viestissä on se mitä suurin osa teistä typeristä, ahneista, täysin yhteiskunnan hyväksikäyttämistaja vietävissä ja manipuloitavissa olevista sinisilmäisistä ja auliisti muiden tahtoon alentuvista luonteettomista ja naurettavan näköisistä suomalaistukareista eivät tajunneet on se että puku tekee komean ,ylvään ja oikeissa miehen mittasuhteissa olevan miehen entistä vakuuttavamman näköiseksi ja korostaa miehen komeutta ja olemusta vielä moninkertaisesti ja huomiotaherättävästi. Mutta lyhyellä(en tarkoita että suomalaiet olisivat erityisen lyhyitä mutta urheilullinen vartalo ja atleettisuus puuttuu täysin 99 prosentilta) tai muuten tavallisen suomalaisen näköisellä tallukalla tätä efektiä ei tapahdu lainkaan ja päinvastaisesti puku saa miehen näyttämään joksenkin säälittävältä ja korostaa ruppanalla tavalla miehen puutteellisuutta tämän ailitajuisesti ikäänkuin koreillessa puutteellisilla ominaisuuksillaan. Tämä on mielipiteeni ketään yksittäistä henkilöä yleistämättä(poikkeuksiakin tokin on, mutta harvassa) teistä typeristä suomalaisista. Jos ette vieläkään ymmärtäneet mitä tarkoitan niin katsokaa vaikka eilinen Usa-Suomi koripallo ottelu uudestaan. Sekä pelillisiltä tapahtumilta kuin myös siltä. Että misä ikinä onkaan suomalaisia onnistuvat he aina näyttämään käsittämättömän typeriltä, naurettavilta ja nolaamaan itsensä aivan täysin( lue myös jääkiekon mm kisat ja muut tapahtumat missä ikinä erehdyttekään näyttäytymään ihmisten ilmoilla).
Tyypillinen audikuski tai vw passatilla pk-seudulla ajava bisnesmies (kaupparatsu) on hiton ylimielinen, naurettavan näköinen 170cm hukkapätkä. Pätee liikenteessä, mutta ilman autoaan vikisee ja sipsuttaa.
Pitkä mies se vasta hölmöltä näyttääkin, puku päällä tai ilman.
Hupaisa ristiriita tässä. Tiesitkö, että räätälin puku tehdään asiakkaan mittojen mukaan. Tarkoittaa, että puvun mittasuhteet ja leikkaus ovat melko erilaiset pitkällä ja lyhyellä asiakkaalla ;).