Olen 37v liikunnallinen nainen, parisuhteessa "yksin"
Mieheni pelaa tietokoneellaan pahaimpina päivinä (viikonloppu) koko päivän.
Itse käyn salilla ja välillä ystävän kanssa jossain tanssimassa. Kirppiksillä, kirjastossa, lapsen vanhempainilloissa, lapsen kanssa ostoksilla.
Mieheni kävi pari kk salilla kanssani ja lopetti.
Välillä hän käy lenkillä. Minä olen se joka käy töistä tullessa kaupassa ja laittaa yleensä ruoan.
Harvoin saan miestä mukaani. Näin on ollut 10 vuotta. Sängyssä olemme olleet viimeksi ehkä pari vuotta sitten.
Tuttua kenellekään? 😶
Kommentit (33)
Et sinäkään kovin seksuaalinen taida olla?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olen. Mutta tilanteeseen on turtunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikea uskoa, että hyvin seksuaalinen ihminen sietäisi kahta vuotta täyttä seksittömyyttä. Miksi et ole lopettanut suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole tuttua. En katselisi seksitöntä suhdetta kahta kuukautta, kahdesta vuodesta puhumattakaan. Mitä tuollaisella suhteella edes tekee?
Minä en asu yhdessä kumppanini kanssa, joten jos toinen ei halua tehdä kanssani mitään, sitten emme näe toisiamme, ja suhde vain loppuu. Tämä on näköjään aika hyvä ominaisuus: se suojelee väljähtäneeltä suhteelta.
Erillissuhteen paras puoli on nimenomaan se, ettei oletusarvoisesti kyhjötetä yhdessä, vaan yhdessä ollaan silloin, kun halutaan olla yhdessä. Moni suhde oli loppunut itsestään vuosia aikaisemmin, ellei yhteinen asuntolaina sitoisi samaan paikkaan.
Mitä kymmenen vuotta sitten tapahtui? Lapsi syntyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikea uskoa, että hyvin seksuaalinen ihminen sietäisi kahta vuotta täyttä seksittömyyttä. Miksi et ole lopettanut suhdetta?
En osaa sanoa. Meillä on perhe ja elämä on rauhallista ja turvallista.
Mainitsin että näin on ollut 10 vuotta, erosimme silloin ja palasimme vajaan vuoden jälkeen takaisin yhteen. Olemme siis olleet yhdessä vieläkin pidempään.
Sinkkuelämä oli minusta aika kamalaa ja raakaa.
Ap
Sama täällä, tuntuu että ollaan jotain kämppiksiä nykyisin. (Omat huoneet)
2-vuoteen en ole edes nukkunut samassa sängyssä.
Yhdessä 6-vuotta vasta. Naimisissa.
Tosin minua selvästi hermostuttaa/ärsyttää hänen läsnäolo, samassa huoneessa jne.
Olen miehelle jutellut asiasta, ei halua erota. Huusi jos edes yritin jutella.
Monimutkainen tilanne.
Kurja juttu, minulla ei ole kokemusta tuollaisesta. Ootko yrittänyt puhua asiasta puolisollesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mainitsin että näin on ollut 10 vuotta, erosimme silloin ja palasimme vajaan vuoden jälkeen takaisin yhteen. Olemme siis olleet yhdessä vieläkin pidempään.
Ap
Jos ei osaa olla onnellinen sinkkuna, ajautuu helposti huonoihin suhteisiin ja jumiutuu niihin. Minulla on yksin tosi mukavaa, joten suhteen pitää olla tosi hyvä, jotta se kannattaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jos ei osaa olla onnellinen sinkkuna, ajautuu helposti huonoihin suhteisiin ja jumiutuu niihin. Minulla on yksin tosi mukavaa, joten suhteen pitää olla tosi hyvä, jotta se kannattaa!
Uskon kyllä sen! Olen itsekin aikuistunut sitten sinkkuvuoden.
Ap
Jatka samaan malliin jos olet pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Kurja juttu, minulla ei ole kokemusta tuollaisesta. Ootko yrittänyt puhua asiasta puolisollesi?
Olemme riidelleet asiasta. Näissä tilanteissa hän keskittyy lähinnä siihen miten vääränlainen minä olen kun tulee riitaa. Eikä itse asiaan jossa hänellä on oma osansa.
Hoh hoh. Muka 2 vuotta yhdessä 37 vuotiaana eikä seksiä. Tää on taas jonkun nörtin kuvitelma
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoh. Muka 2 vuotta yhdessä 37 vuotiaana eikä seksiä. Tää on taas jonkun nörtin kuvitelma
Olen kylläkin ihan todellinen. Valitettavasti.
Tule käymään lenkeilläsi minun luona, niin saadaan ainakin tuo yksi asia korjattua. Viikonloppuisinkin voidaan tehdä yhdessä jotain mukavaa, kun miehesi viihtyy pelien ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Tosin minua selvästi hermostuttaa/ärsyttää hänen läsnäolo, samassa huoneessa jne.
Monimutkainen tilanne.
Mikä tässä tilanteessa on monimutkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monimutkainen tilanne.
Kuvioon kuuluu lapsia(meidän omia). Ei täällä halua koko historiaansa kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole tuttua. En katselisi seksitöntä suhdetta kahta kuukautta, kahdesta vuodesta puhumattakaan. Mitä tuollaisella suhteella edes tekee?
Minä en asu yhdessä kumppanini kanssa, joten jos toinen ei halua tehdä kanssani mitään, sitten emme näe toisiamme, ja suhde vain loppuu. Tämä on näköjään aika hyvä ominaisuus: se suojelee väljähtäneeltä suhteelta.
Sulla ei ole ikinä ollut suhteessa kahden kuukauden taukoa seksistä? Ja ikää oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monimutkainen tilanne.
Kuvioon kuuluu lapsia(meidän omia). Ei täällä halua koko historiaansa kertoa.
Kyllä ne huoltajuuskuviot voi sopia, siihen saa ihan viranomaisapua. Ette tule olemaan ensimmäinen eronnut pari, jolla on lapsia.