Nelikymppinen mies kiukuttelee!
Mun mies täyttää kohta neljäkymmentä ja on alkanu käyttäytymään kuin kakara! En tiedä mikä sillä on. Kiukuttelee ja pitää mykkäkoulua ihan ihme asioista. Suuttuu herkästi. Käyttäytyy kuin uhma- tai murrosiässä oleva. Aina se on vaikea luonteeltaan ollut mutta nyt ihan mahdoton jo. En pärjää enää sen kans. Onko muilla tämmöistä?
Kommentit (15)
Testitasot voi käydä yksityisell testaamassa ja saa reseptillä horminihoitoa jos on vajausta. Miehillähän se aiheuttaa kiukuttelua.
Mun mies ei ole kyllä noin kamala, mutta paheneekohan se iän myötä, nyt on vasta 30. Oliko teidän miehet jo aikaisemmin helposti loukkaantuvia?
Meillä auttoi kun aloin kutsumaan miestä mielensäpahoittajaksi. Kun kiukutteli niin aloin päivitellä kuinka nyt on taas mieli pahoittunut? Miestä alkoi naurattaa ja tajusi itsekin kuinka lapsellista se angstaaminen on.
Mulla sama ongelma. Ärräpäät lentelee minulle ja lapsille joka päivä... Huoh.
Joku asia painaa mieltä? Toinen nainen? Vaihdevuodet (ei kai sentään vielä)?
Oon yrittäny puhua mutta ei suostu sanomaan mitään. On nytkin kaksi päivää pitäny mykkäkoulua ihan ihme pikkuriidasta mikä koski ruoanlaittoa toissapäivänä. Se tuli töistä eikä ole puhunu mitään. Kysyin että eikö aio syödä tänään mitään, niin siihen tokaisi vain että ei ole nälkä. En tiedä mikä ihme sitä vaivaa. Tämä on ollu tämmöistä jo kuukausien ajan.
Ap
Vaikuttaa siltä, että tedän parisuhde on kriisissä. Tappitilanne. Menkää keksustelemaan ulkopuoliselle neuvojalle ongelmistanne. Muuten suhde on tuhoon tuomittu.
Sinun ei tarvitse sietää aikuisen miehen lapsellista käytöstä. Joko se suostuu kertomaan mikä sitä oikein mättää, tai pistät sen ulkoruokintaan.
Tuollaisessa pelleilyssä menee hermo. Itse en katselisi kovin pitkään kakaramaista pelleilyä.
No, kyl meilläkin on joskus aika mahdotonta.
Mä vitsailen vaan, että meillä se mies on se keski-ikäinen kiukkunen akka.
Mut onhan toi kiukuttelu aika naurettavaa.
Varmaan se on se ikäkriisi.
Mieltä löytyy lisäksi kaksi murkkuikästä, joten
kiukkuilu on tullut tutuksi.
Onneks on niitä hyviäkin päiviä...
Jo kolmas päivä mykkäkoulua. Mulla alkaa meneen jo hermot tuohon mieheen!
Ap
Anna mököttää ja tee jotain kivaa, älä keskity toisen pään sisällä pyörimiseen vaan nauti itse elämästäsi. Näin mä teen jos joku vieressä hakee mökötyksellä huomiota, varaa matka itsellesi, käy lenkillä, tee jalkakylpy, lue, käy hierojalla tai mee jonkun ystävän kanssa kahville/leffaan tai jotain mistä itse pidät :)