Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaatetus salille?

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla on semmoinen mielikuva että pienet pökät ja urheluliivit on naisten pukeutuminen salilla..olenko väärässä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salihousut ja mainos-t-paita. Paras!

Vierailija
2/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin meidän salin osalta ihan väärässä... ;-) Urheiluliivit, kyllä, mutta niiden päällä suurimmalla osalla on myös jotain, yleensä tekninen paita, ja jalassa tekniset kaprit. Tietysti outojakin tapauksia näkee, esim. viime viikolla näin naisen jolla oli ns. "diskolenkkarit" eli korkeakorkoiset lenkkarit jalassa salilla. Treenikaverini veikkasi venäläiseksi, eikä ehkä ollut ihan hakoteillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet väärässä. Ellet sitten halua itseäs todenteolla esitellä.

Vierailija
4/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliivit, toppi/t-paita, alkkarit, pitkät housut ja sukat ja jalkineet.

Vierailija
5/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:44"]

Mulla on semmoinen mielikuva että pienet pökät ja urheluliivit on naisten pukeutuminen salilla..olenko väärässä?

[/quote]

Ei naiset oikeasti pukeudu niin salille kuin lehtien kansissa (paitsi ehkä joku sofia ruusila). Siellä on vaatteita ihan laidasta laitaan, kuka löysemmissä, kuka tiukemmissa muttei kukaan puolialasti treenaa.

Vierailija
6/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:07"]

[/quote]

Ei naiset oikeasti pukeudu niin salille kuin lehtien kansissa (paitsi ehkä joku sofia ruusila). Siellä on vaatteita ihan laidasta laitaan, kuka löysemmissä, kuka tiukemmissa muttei kukaan puolialasti treenaa.

[/quote]

Se on kyllä sääli. :(

Vierailija
7/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, se tietty riippuu kenen kantilta katsoo. Kyllä varmaan muutamakin salikarju vois tykätä kun naiset pienenpienissä shortseissa vetelisi suorin jaloin maastavetoja...  :)

Vierailija
8/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En kyllä ymmärrä, miksi monien naisten pitää hysteerisesti peitellä kiihottavaa vartaloaan? Jos haluu saada on pakko antaa, tiesi jo Raptori aikoinaan. Ihan vaan vinkkinä, että kannattaisi nauttia huomiosta avoimesti nuorena, koska vanhana saa takuuvarmasti olla näkymätön. Silloin harmittaa, kun piti aiemmin timmit rinnat verhota löysiin t-paitoihin ja elämätön elämä kaduttaa.

M29

Vierailija
9/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi olen sitten väärässä -ap

Vierailija
10/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En kyllä ymmärrä, miksi monien naisten pitää hysteerisesti peitellä kiihottavaa vartaloaan? Jos haluu saada on pakko antaa, tiesi jo Raptori aikoinaan. Ihan vaan vinkkinä, että kannattaisi nauttia huomiosta avoimesti nuorena, koska vanhana saa takuuvarmasti olla näkymätön. Silloin harmittaa, kun piti aiemmin timmit rinnat verhota löysiin t-paitoihin ja elämätön elämä kaduttaa.

M29

[/quote]

Heh, sä olet kyllä ihan kujalla...

Vierailija
11/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadeasu on paras. tulee taatusti hiki ja läski sulaa tuplavauhdilla.

Vierailija
12/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eilen treenasin yhden fitness-tytön kanssa ja hän oli juuri pukeutunut noin. Salilla äijät olivat aika ihmeissään kun kaunis ja fit kuin mikä ja nosti painoja enemmän kuin 80% miehistä salilla.

Ps. Pukeudun muuten itsekin salilla lyhyisiin trikoisiin ja tanktoppiin. Suosittelen ko. pukeutumista treenimukavuuden takia. Housuissa ei niin väliä ovatko pitkät vai lyhyet kunhan ovat trikoot. 

Vierailija
13/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:17"]

[/quote]

[/quote]

Eilen treenasin yhden fitness-tytön kanssa ja hän oli juuri pukeutunut noin. Salilla äijät olivat aika ihmeissään kun kaunis ja fit kuin mikä ja nosti painoja enemmän kuin 80% miehistä salilla.

Ps. Pukeudun muuten itsekin salilla lyhyisiin trikoisiin ja tanktoppiin. Suosittelen ko. pukeutumista treenimukavuuden takia. Housuissa ei niin väliä ovatko pitkät vai lyhyet kunhan ovat trikoot. 

[/quote]

Niin olen siis mies itse. 

Vierailija
14/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rapakon toisella puolen ja taallakaan kukaan ei treenaa missaan pienessa urheilutopissa (=urheilurintsikoissa) vaikka taalta se trendi onkin lahtoisin. Urheilulegginssit on kyllakin lahes kaikilla, verkkareita nakyy naisilla todella vahan. 

Vierailija
15/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:41"]

Asun rapakon toisella puolen ja taallakaan kukaan ei treenaa missaan pienessa urheilutopissa (=urheilurintsikoissa) vaikka taalta se trendi onkin lahtoisin. Urheilulegginssit on kyllakin lahes kaikilla, verkkareita nakyy naisilla todella vahan. 

[/quote]

Länsirannikolla tyypillinen näky. Olen itse asunut keskilännessä / pohjoisessa keskilännessä ja siellä yllättävän yleinen varuste oli normaali treenitoppi + konosmalliset lyhyet mikrot.

Vierailija
16/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluu saada on pakko antaa, taitaa olla MC Nikke eikä Raptori asialla. Huippu biisi, treenaamiseenkin sopiva!

Vierailija
17/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt näin, että jos lähtisin topissa ja shortseissa salille niin kyllä äijät tuijottaisi, ja en todellakaan halua sitä.olen treenaamssa, ja niin ovat muutkin. Viimeksi salilla oli sellainen uber silari tyttö. Huulet täytettä täynnä, ja meikkiä enemän kuin ihmisillä uloslähtiessä, push up liivit jotka näkyivät.. Moni nainen varmasti tuntee olonsa aika mitättömäksi siihen.

Vierailija
18/18 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näkyy kyllä aika monella olevan shortsit ja t-paita tai toppi. Siis monella on sellaiset "ei niin tiuka"t urheilushortsit ja vyötärön yli ylettyvä urheilutoppi. Yleisintä on jotkut mustat jumppatrikoot ja hihaton toppi, mutta ei siis mikään helletoppi eikä rintsikkamalli. Esim. tämmöinen: http://www.hm.com/fi/product/03920?article=03920-A tai http://kuntoplus.fi/varusteetvalineet/urheilutopit-testissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme