Jari ja Virpi onnellisina gaalassa..kyllä vaihtamalla parani :)
Kommentit (20)
Virpi ja Jari ovat jotenkin harmoninen pari. Toivottavasti ovat onnellisia jatkossakin.
Paremmin Jarille sopii kunnianhimoinen ja itsekin menestynyt nainen kuin pelkkä kotiäippä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 07:30"]
Paremmin Jarille sopii kunnianhimoinen ja itsekin menestynyt nainen kuin pelkkä kotiäippä.
[/quote]
Tekeekö tuo Virpi muutakuin on ENTINEN hiihtäjä?
kukas kissan hännän nostaa, jollei kissa itse :DDD että moikka vaan...... en ole tyylikonsultti, mutta hiustyyili ei ehkä ole mairitteleva
On hienoa kun kaksi ihmistä löytää toisensa ja onni näyttää kestävän, aivan mahtavaa, ihana pari! Siinä ei tyylikonsultteja kaivata.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 09:03"]
On hienoa kun kaksi ihmistä löytää toisensa ja onni näyttää kestävän, aivan mahtavaa, ihana pari! Siinä ei tyylikonsultteja kaivata.
[/quote]
ei toki, mutta niiiiin harvaa suomalaista pukee se punainen hiusväri, se vie kaiken värin vaalealta iholta ja tuo rypyt ja silmäpussit esiin. rusketus ja meikki pitäisi olla koko ajan kunnossa. toi on kunnon kasaritukka, tiukka mummokihara - mullakin on ollut mutta ei tosin lyhyessä hiuksessa
Mua niin harmittaa toi tukka. Virpi oli niin kaunis siinä vaaleassa. Nyt rumentunut.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 08:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 07:30"]
[/quote]
Ja SUN meriitit oli...?
Tekeekö tuo Virpi muutakuin on ENTINEN hiihtäjä?
[/quote]
No voihan :D ne näyttävät jo ihan samiksilta!
Jarin ex taisi olla kampaamoyrittäjä joten se siitä koitäitiydestä.
Onko Virpi kotiäiti? Liekö opiskellut mitään ammattia?
Onko ne nyt ne kuuluisat naimanaamat?
Onhas se hienoa kun uusia tulee ja menee, kun entinen kyllästyttää...ja onni kukoistaa, mutta kukaan ei kysy, miten on viattomien lasten onnellisuus - kun vanhemmat laittavat oman onnensa ja hyvinvointinsa lasten edelle ja lapset ovat pelinappuloita suhteissa.
Rakkaudenhedelmiä kun pukkaa tulemaan noihin suhteisiin, kesti se tai ei ja lapset ovat aikuisten pelinappuloina ja koston välineenä, joita tarinoita on tämäkin palsta on pullollaan.
Musta tuntuu, että tuo Virpi on aika konservatiivinen. Antaa Jarin olla perheenpää ja myötäilee paljon kilttinä tyttönä. En tiedä miksi mulla sellainen mielikuva. Ehkä sekin vaikutti asiaan, kun meni vielä yli kolmekymppisenä vaihtamaan sukunimensä. Ja mikä tääkin tyylin muutos on? Siitäkin mulla on tunne, että Jari saanut ehdottanut... Voin olla TÄYSIN väärässä kaikessa, mutta jostain nämä mielikuvat tulee.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 09:03"]
[/quote]
ei toki, mutta niiiiin harvaa suomalaista pukee se punainen hiusväri, se vie kaiken värin vaalealta iholta ja tuo rypyt ja silmäpussit esiin. rusketus ja meikki pitäisi olla koko ajan kunnossa. toi on kunnon kasaritukka, tiukka mummokihara - mullakin on ollut mutta ei tosin lyhyessä hiuksessa
[/quote]
Voi kiitos! Minä olen aina ihmetellyt tätä viehtymystä punaiseksi värjättyihin hiuksiin, kun ne oikeasti sopii yhdelle kymmenestätuhannesta ja silloinkin pitää pohjalla olla aito punahiuksisuus!
Karmeimpia ovat itse värjätyt!
Minä en myöskään jaksa innostua "suuren onnen" hymistelystä ja
esittelystä kun "onnen" jalkoihin on jäänyt kaksi lasta ja heidän äitinsä, tiedän olen vanhanaikainen!
Ja sanon nyt, rehellisyyden nimissä, että en pidä arvossa Jaria ja hänen oppejaan. Olen ollut hänen "luennollaan" ja täytyy sanoa, että sellaista kuraa harvoin kuulee, mutta nykyään siitä maksetaan hyvin ja hän kyllä osaa rahastaa!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 09:43"]
Musta tuntuu, että tuo Virpi on aika konservatiivinen. Antaa Jarin olla perheenpää ja myötäilee paljon kilttinä tyttönä. En tiedä miksi mulla sellainen mielikuva. Ehkä sekin vaikutti asiaan, kun meni vielä yli kolmekymppisenä vaihtamaan sukunimensä.
[/quote]
Anteeks, mutta ethän ole tosissasi tuon sukunimiasian kanssa?
Minusta Jari näyttää tässä kyllä enemmän Ben Affleckilta. joka tapauksessa, kaikkea hyvää heille!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 09:43"]
Musta tuntuu, että tuo Virpi on aika konservatiivinen. Antaa Jarin olla perheenpää ja myötäilee paljon kilttinä tyttönä. En tiedä miksi mulla sellainen mielikuva. Ehkä sekin vaikutti asiaan, kun meni vielä yli kolmekymppisenä vaihtamaan sukunimensä.
[/quote]
Anteeks, mutta ethän ole tosissasi tuon sukunimiasian kanssa?
[/quote]
No se nyt on vain mun mielipide. Kaikki tunsi Virpi Kuitusen, mutta nyt on vain se "Sarasvuon vaimo". Naiset jotka pitävät antavat itsestään modernin ja itsenäisen kuvan, kun taas sukunimen ottajat luottavat enemmän miehensä "brändiin" kuin omaansa, jos sen voi näin mainostermein ilmaista.
Molemmat ovat muuttuneet parisuhteen myötä ulkoisesti paljon. Toivon kaikkea hyvää.
Jari on alkanut näyttää Neumannilta!