Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis minkälainen mies käyttää Fleshlightia?

Vierailija
26.01.2014 |

Minua ällöttää ajatuskin. En pystyisi harrastamaan seksiä miehen kanssa jolla on tarve käyttää tuollaista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Ainakin mun kanssa.

Ostin sen kerran yllätykseksi ja hauskaa on ollut.

Vierailija
2/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ajatuskin. :D

Vierailija
4/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin sellainen nainen, joka käyttää dildoa. 

Vierailija
5/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisesti avarakatseinen ja viriili mies. miesten aatelia.

Vierailija
6/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä outoa tai ällöttävää siinä muka on? Minä ostin miehelleni sellaisen kun hän lähti työmatkalle. Otan minäkin aina vibran mukaani kun jonnekin lähden.

Vierailija
7/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä outoa tai ällöttävää siinä muka on? Minä ostin miehelleni sellaisen kun hän lähti työmatkalle. Otan minäkin aina vibran mukaani kun jonnekin lähden.

Vierailija
8/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:46"]

Säälittävä

[/quote]

Onko se myös säälittävää, jos nainen omistaa hieromasauvan?

Vierailija
9/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joista kannattaa oikeiden naisten pysyä erossa.

Vierailija
10/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisia kommentteja. 

Voisivatko nämä negatiivisesti suhtautuvat naiset perustella? Onko se heistä kuitenkin OK, että nainen tyydyttää itsensä dildolla? Jos, niin miksi he eivät soisi miehelle lelujen käyttöä?

Tekokyrvällä simuloidaan kyrpää ja tekovaginalla pillua. En näe kauhean suurta eroa.

Vierailija
11/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, tuo onkin hyvä idea. Miehellä on pitkiä työmatkoja ja tuo vois olla hauska lelu matkoilla, jos vain suostuu ottamaan mukaansa sen. :) 

Miksi naisten dildot ovat merkki vapautuneesta ja itsenäisestä seksuaalisesta persoonasta, mutta miehille ei leluja sallittaisi?

Vierailija
12/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se fleshlight heti terveemmän näköinen kuin pumpattava nukke tai sellainen teko pillu jossa tulee perse mukana, jota sitten lykitään takaapäin.

Eli ei sen kummenpi kuin dildo!

Vierailija
13/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:55"]

Aika erikoisia kommentteja. 

Voisivatko nämä negatiivisesti suhtautuvat naiset perustella? Onko se heistä kuitenkin OK, että nainen tyydyttää itsensä dildolla? Jos, niin miksi he eivät soisi miehelle lelujen käyttöä?

Tekokyrvällä simuloidaan kyrpää ja tekovaginalla pillua. En näe kauhean suurta eroa.

[/quote]

Sinusta kommentit on erikoisia, minusta tekovagina on erikoista. On ok tyydyttää itseään, mutta sen voi tehdä käsinkin. Tottakai jokainen voi tyydyttää itseään ihan millä haluaa, mutta minä henkilökohtaisesti en tykkää noista tekovempeleistä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole.

Vierailija
14/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä että ei ole mikään käytännöllinen väline matkalla. Vie tilaa, vaatii pesemisen käytön jälkeen ja sen vedenlotrauksen jälkeen se jää kuitenkin märäksi ja vaatii liukkarin jne. Liikaa säätämistä. Reissussa käsi toimii paremmin.

Vierailija
15/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni fleshlightit ja dildot ovat kaikki yhtä ällöttäviä. On todella outoa ja tekopyhää paheksua tekovaginaa, jos ja kun monen naisten pöydänlaatikosta löytyy tekopenis eikä siinä nähdä ongelmaa.

Nainen olen itsekin. (Dildoton sellainen tosin.)

Vierailija
16/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimunainen.

Vierailija
17/17 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:03"]Ihan vinkkinä että ei ole mikään käytännöllinen väline matkalla. Vie tilaa, vaatii pesemisen käytön jälkeen ja sen vedenlotrauksen jälkeen se jää kuitenkin märäksi ja vaatii liukkarin jne. Liikaa säätämistä. Reissussa käsi toimii paremmin.

[/quote]

Matkalle voi ottaa liukkaria sellaisessa kertapakkauksessa. Eikä se sitä tilaakaan nyt älyttömästi vie. Runkkaa illalla, antaa kuivua ja aamulla pakkaa laukkuun.

Mikä ongelma?