Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Koska teille tulee jälkikasvua?"

Vierailija
26.01.2014 |

Mieheni vanhemmat olivat vierailulla luonamme ja päättivät jäädä yöksi. He olivat luultavasti yön aikana kuulleet kun harrastimme seksiä (hiljaa tosin vaikka oletimme heidän olevan nukkumassa). Tänä aamulla anoppi alkoi hirveästi kysellä, koska meille tulee jälkikasvua ja mitä nimiä olemme miettineet etc... Siis ihan jatkuvalla syötöllä jotain asiaan liittyviä kysymyksiä. Miten saisin hänet hiljentymään kuitenkaan häntä loukkaamatta? En jaksaisi vastata samoihin kysymyksiin minuutin välein.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa se anoppini hokee mulle. On jopa ostellut jotain potkareita ýms vauvanvaatteita. Ei oel vaan anopille mennyt jakeluun, että meille ei tule lapsia.

Minä en haluan ja ah anopin armas poika ei halua.

Rasittavaa todella, kun ei tajua.

Vierailija
2/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettette aio hankkia lapsia niin varmasti saat mamman hiljenemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripottele kondomeja pitkin asuntoa, niin eiköhän anoppi tajua.

Vierailija
4/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro tutuus kerran mikä se sitten onkaan ja sen jälkeen kysyttäessä toteat että luulin että tämä on käyty jo läpi. :)

Vierailija
5/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Painostavaa siihen nähden että ollaan vasta parikymppisiä ja ajateltu hankkia ammatit ja elämänkokemusta ennen lapsia

Vierailija
6/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis appivanhemmat on yötä, ni pakko on panna?

Ja siihen päälle sitten ei osaa kohteliaasti vastata kysymykseen. Voi vaikka sanoa ihan totuuden eikä kierrellä ja kaarrella.

Taitaa ikää olla aika vähän vasta.

Vierailija
7/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt omassa kämpässään saa panna sillon ku huvittaa.

Vierailija
8/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla niin tyhmä että pitää alkaa paneskelemaan tollasessa tilanteessa? etenkin jos asuu jossain hikisessa kerrostaloasunnossa jossa pienetkin äänet kuuluu ihmisten ilmoille?

omapahan on ongelmanne!!

Vierailija
9/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:36"]

[/quote]

No toki sitä saa. Saahan sitä omassa kämpässään panna vaikka siinä kahvipöydällä anopin ja appiukon nähden! Kyse olikin huomaavaisuudesta. Taitaa olla tosin sinulle melko vieras käsite.

Vierailija
10/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi kyselyt liity mitenkään siihen, tietääkö ne paneskeluista vai ei. Itse en harrastelisi vieraiden aikana.

Vierailija
11/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:36"]Kai sitä nyt omassa kämpässään saa panna sillon ku huvittaa.

[/quote]

Samaa mieltä. Se olis asia erikseen jos olis siellä appivanhemmilla sekstaillut mut kun ei niin ihme valittajia taas. Oon mäkin mieheni kanssa lukuisia kertoja pannut vaikka ne appivanhemmat tai omat vanhemmat oliskin yökylässä eikä siitä oo koitunut mitään ongelmia kummallekkaan osapuolelle.

Vierailija
12/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on erilaisia :-) Ite en oo pistänyt ollenkaan pahakseni anopin kyselyjä, oon vaan vastannut että muutaman vuoden sisällä olis tarkoitus. Osaan kuvitella itseni sitten vanhempana kyselemässä ihan samaa omilta lapsilta ja heidän puolisoiltaan :-D

Vierailija
13/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:41"]

[/quote]

No toki sitä saa. Saahan sitä omassa kämpässään panna vaikka siinä kahvipöydällä anopin ja appiukon nähden! Kyse olikin huomaavaisuudesta. Taitaa olla tosin sinulle melko vieras käsite.

[/quote]

Siinähän teet oletuksia tuntemattomista. Mielestäni on aika eri asia kuitenkin kahvipöydällä paneminen kuin yöllä omassa huoneessa.

Vierailija
14/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teitte silloin, kun asuitte vielä kotona, jos ei pannakaan saa silloin, kun on porukat paikalla? Ei tarvii välttämättä huutaa ja möykätä samalla, voi myös valita sopivan ajan, jolloin ei häiritse ketään.

Vierailija
15/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Saa toki, mutta sitten on elettävä seurauksien kanssa. Ja tietysti kannattaa miettiä, miten haluaisi tulla itse kohdelluksi, eli jos ei haittaa kuunnella appivanhempien luona kyläillessä heidän paneskeluaan, niin antaa palaa.

Vierailija
16/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:41"]

[/quote]

[/quote]

Käytä nyt järkeä. Miten nuo tilanteet on muka verrattavissa toisiinsa? En usko noiden jälkikasvukyselyiden liittyneen mitenkään pariskunnan sänkyääniin.
En mä ainakaan kuulosta siellä miltään hyeenalta.

Muuten, naurettavin asia mitä voi anonyymille sanoa, on joku perätön oletus hänen persoonastaan.

Vierailija
17/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (ex-)miehen äiti kyseli ihan samaa, ja meillä mies oli se, joka lykkäsi lasten hankintaa. Sanoin lopulta anopille, että kysyy pojaltaan. Vähitellen lakkasi kyselemästä meiltä kummaltakaan.

Vierailija
18/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa! Jos anoppi kerran kuuli äänet, niin voihan se ihan itse laskea, milloin on 9 kk kulunut.

Vierailija
19/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:54"]Mitä teitte silloin, kun asuitte vielä kotona, jos ei pannakaan saa silloin, kun on porukat paikalla? Ei tarvii välttämättä huutaa ja möykätä samalla, voi myös valita sopivan ajan, jolloin ei häiritse ketään.

[/quote]

En ole koskaan pannut vanhempieni luona. Muutin kylläkin opiskelemaan heti peruskoulun jälkeen.

Mutta siis, en mä ainakaan tykkää kuunnella, kun menee vaikka kaveripariskunnallr yöksi ja ne panee. Kyllä mä TIEDÄN niiden harrastavan seksiä keskenään, mutta en mä silti halua, että se heitetään mun naamalle.

On myös eri asia tapahtuuko se akti omakotitalossa monen oven takana vai vaikkapa kerrpstaloasunnossa toisten ollessa makkarissa ja toisten olkkarissa. Vaikka kuinka yrittäisi olla hiljaa, niin kyllä se vaan kuuluu.

Tuo on varmaan jotain nuorten halua "näyttää", että kuka määrää siitä appivanhempien lapsesta tästä lähtien, se on niin MUN OMA, että paneekin äitinsä kuullen.

Vierailija
20/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:54"]

Mitä teitte silloin, kun asuitte vielä kotona, jos ei pannakaan saa silloin, kun on porukat paikalla? Ei tarvii välttämättä huutaa ja möykätä samalla, voi myös valita sopivan ajan, jolloin ei häiritse ketään.

[/quote]

Aikuiselta ihmiseltä nyt odottaa vähän enemmän toisten huomioimista kuin teiniltä. Varsinkin, kun aikuisilla ihmisillä on tilaisuus panna vaikka joka ikinen yö, luulisi voivan yhtenä iltana ottaa huomioon yövieraat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän