Miehet: voisittekokuvitella olevanne ujon naisen kanssa parisuhteessa
Sellaisen, joka puhuu julkisesti vähän hankalasti, vähän ja hitaasti, mutta joka kahden kesken pystyy vapautumaan? Onko ujous ihan kauhea turn off?
Kommentit (25)
Ujous ei ole ongelma, mutta jos se on myös estynyt niin sitten lähden lätkimään samantien.
Voisin vallan hyvin.
Viehättävä voi olla monella tapaa,
Vierailija kirjoitti:
Ujous ei ole ongelma, mutta jos se on myös estynyt niin sitten lähden lätkimään samantien.
Osaatko lukea? Ap kirjoitti että kahden kesken vapautuu.
Yritin pari kertaa mutta ei tullut mitään kun ei oltu samalla aaltopituudella.
Jos arvomaailmat, mielenkiinnonkohteet ja persoonallisuus muutenkin kohtaavat, niin ehdottomasti.
Jotkut miehet haluaa tuollaisen ihan erityisesti. Mutta sitten miehen pitää olla supliikki
Kuulostaa unelma naiseltani. Voin jo kuvitella miten maattaisiin yhdessä sohvalla, sinä minun päälläni samalla kun avaudut omaa tahtiasi ja kerrot minulle asioita ja minä suukottelen niskaasi!
Miun unelma nainen o ujo, ku itekki oon ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta tai oikeestaan ahdistuksesta. Kavereita ei oo ikinä ollu, nii en tiiä kuinka nopeesti voin vapautuu. :/ Todennäköisesti siinä menis liian pitkään. M25
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa unelma naiseltani. Voin jo kuvitella miten maattaisiin yhdessä sohvalla, sinä minun päälläni samalla kun avaudut omaa tahtiasi ja kerrot minulle asioita ja minä suukottelen niskaasi!
Minä en voi kuvitella sinua
Kyllä se jännä-jenna täytyy olla.
Voisin, mutta voivatko naiset kuvitella itseään parisuhteeseen ujon miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suit your self...
Vierailija kirjoitti:
Voisin, mutta voivatko naiset kuvitella itseään parisuhteeseen ujon miehen kanssa?
Ainakin minä voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut sitten Ap
Ehdottomasti. Paljon mielummin tuollainen, kuin joku extrovertti.
Ja noihin piirteisiin lisänä introverttiys.