Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö niskaturvotusultra alakautta?

Vierailija
21.10.2020 |

Ilmeisesti kumpaakin käytetään, mutta kumpi on yleisempi käytäntö?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla lainkaan naisia? :)

Vierailija
2/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan päältä on mulle tehty joka kerta, mutta ilmeisesti, jos näkyväisyys on heikko niin sitten yritetään alakautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
4/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takakautta. Fakta.

Vierailija
5/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten vatsan päältä. Jos vatsarasvaa enemmälti niin sisäkautta..

Vierailija
6/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan päältä tehdään kaikki ultrat, paitsi jos näkyvyys on huono, niin siinä tapauksessa alakautta. Lähtökohtaisesti ainoa ultra, joka tehdään kai suht yleisesti alakautta on varhaisraskauden ultraääni, joka voidaan tehdä alakautta raskausviikoilla 6-9. Minulla tosin tehtiin tämäkin vatsan kautta, eli näkyvyys onneksi riitti siihen, ettei housuja tarvinnut riisua. Nykyään laitteet on niin hyvät, että saa hyvän kuvan vatsanpeitteiden päältäkin jo hyvin varhaisessa vaiheessa raskautta.

Vierailija
7/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lihaville alakautta?

Vierailija
8/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa tehdään kaikille vissiin alakautta, tai ainakin itselleni tehtiin, ja olin siinä vaiheessa raskautta vielä alipainoinen/normaalipainon alarajoilla 🤔 Samalla tarkistettiin kohdunsuun tilanne. Olisi kyllä kiva tietää, miksei voitu tehdä vatsan päältä ja onko muillakin turkulaisilla samanlaisia kokemuksia.

Vierailija
9/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten vatsan päältä. Jos vatsarasvaa enemmälti niin sisäkautta..

Höpö höpö. Minulle tehtiin alakautta, kun vatsanpeitteiden päältä ei oikein näkynyt. Ja olen hoikka, ei vatsarasvaa. Kaksi eri kätilöä ihasteli, miten hoikka odottaja olen.

Vierailija
10/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa tehdään kaikille vissiin alakautta, tai ainakin itselleni tehtiin, ja olin siinä vaiheessa raskautta vielä alipainoinen/normaalipainon alarajoilla 🤔 Samalla tarkistettiin kohdunsuun tilanne. Olisi kyllä kiva tietää, miksei voitu tehdä vatsan päältä ja onko muillakin turkulaisilla samanlaisia kokemuksia.

Onpas outoa.

Vierailija
11/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö ultran aina kätilö vai voiko ero johtua siitä, että lääkäri ultraa taidokkaammin vatsan päältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme