Toimiva markettidödö kovalle hikoilijalle?
Just lähdössä Prismaan ja oisko vinkkejä haisuongelmaan? Herbinat on toimineet ihan kivasti. Rexonat haisee liian vahvalle...
Kommentit (32)
Doven se sininen on paras!! Oon tosi kova hikoilee ja se + absolut torr on paras! Kainalot ruutikuivat!
Garnierin suihkutettava, se missä on marjapuuron väriä purkissa, muuten vihreä-valkoinen purkki.
Mikään markettidödö ei tehoa minuun, ei myöskään suihkutettavat apteekin antiperspirantit. Paras on Absolut Torr-nestemäinen, jota "töpötellään" iholle. Apteekista saa, on kai teillä sellainen siinä lähellä? Myös Triple Dry -puikko käy.
Garnierin roll-on. Se 48h. Itse käytän niitä ja paras on se missä on kirsikan värinen korkki.
Mä kans suosittelen Rexonaa. Yks kovasti hikoileva kaverini vannoo sen kalliin Rexonan (joku absolut vissiin sekin, hintaa abt. 10 e), että on kuulemma parempi kuin se apteekin tuote.
Clarinsin roll-on deodorantti oma suosikki. Mieto ja mielyttävä tuoksu. Marketin hyllystä joko rexona tai adidas. Hyvällä perushygienialla ei mitään haisuliongelmia näillä. Hiki ei haise, vaan lika. Suihkedeodorantteja vierastan.
Ainoa joka oikeasti toimii on pahvipakkauksessa oleva Rexonan Maximum Protection. Hinta noin 10e. Terkuin kaikki testannut.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:35"]
Clarinsin roll-on deodorantti oma suosikki. Mieto ja mielyttävä tuoksu. Marketin hyllystä joko rexona tai adidas. Hyvällä perushygienialla ei mitään haisuliongelmia näillä. Hiki ei haise, vaan lika. Suihkedeodorantteja vierastan.
[/quote]
Tervetuloa vaihdevuosien kynnykselle.
Olen varmaankin aika keskivertohikoilija. Minulle markettidödöt riittävät, jos ne ovat antiperspirantteja. Sen sijaan esimerkiksi ns. parfyymideodorantit eivät riitä minulle - ovat kyllä hintavia, mutta eivät sisällä useinkaan antiperspiranttia. Apteekkien tuotteet taas estävät hien tulon kainaloista, mikä taas saattaa lisätä hikoilua muualta (esim. jaloista ja käsistä). Ei kiitos, minulle...
Itse käytän miesten dödöjä, kuivattaa kunnolla niin ei ne niin paljoa tuoksu muille kuin itselle sieltä paidan alta.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:36"]Ainoa joka oikeasti toimii on pahvipakkauksessa oleva Rexonan Maximum Protection. Hinta noin 10e. Terkuin kaikki testannut.
[/quote]
Toimii ihan kivasti.
Sitä on 3 eri tuoksua, yks näistäi myös tuoksuton.
Rexonaa tarvitsee ohjeen mukaan laittaa alun jälkeen vain silloin tällöin, eli ei aina suihkunkaan jälkeen. Vaan muutaman päivän välein, koska vaikuttaa pitkäaikaisest.
LV! On hyvä ja pitävä. Jos haluat hajua, niin laita tuota illalla ja aamulla jotain muuta. Ja ehdottomasti kannattaa käyttää sekä iltaisin, että aamuisin antiperspiranttia niin tehoo paremmin.
Miten mä luin markettidildo ja meinasin tukehtua pullaan. Pitää hankkia uudet lasit.
Mulla mikään dödö ei estä hikoilua (paitsi ehkä Absolut Torr, mutta iho ei kestä sitä), mutta suihkutettavat herbinat auttavat mielestäni hyvin hajuun.
[/quote]
Mä en ymmärrä tätä ettei hiki haise. Illalla jos käyn suihkussa, niin kyllä mun kainalot aamulla haisee inhottavalle. Ei nyt sellaiselle perushielle, mutta tosi pahalle kuitenkin. Että mistä se lika sinne kainaloon yön aikana tulee??
Absolut Torria parempaa ei ole olemassa, koska se on pelkkää alkoholia + alumiinia, eli ehtaa tavaraa ilman mitään kommervekkejä.
Minusta myös tuo Rexona maximum protection on paras (pahviloota) mutta ei kannata ottaa sitä sensitiveä se ei ole yhtä tehokas kuin tavallinen.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:14"]
[/quote]
Mä en ymmärrä tätä ettei hiki haise. Illalla jos käyn suihkussa, niin kyllä mun kainalot aamulla haisee inhottavalle. Ei nyt sellaiselle perushielle, mutta tosi pahalle kuitenkin. Että mistä se lika sinne kainaloon yön aikana tulee??
[/quote]
Lika on mun mielestä harhaanjohtava käsite tuossa. Ne on bakteerit jotka sitä hajua tuottaa. Ja bakteereitahan on joka puolella. Tuo mun suosima Herbinan suihkedödö lienee hyvä hajunehkäisijä siksi, että siinä on alkoholia joka tuhoaa bakteereja.
16
Mun mielestä kans se garnier on ihan paras,ei haise kainalot ja pysyy kuivanakii.
Harmi, jos Rexonat ihan pannassa. Itse käynyt kaikki läpi, ja Rexonan Dry Stickit ehdottomasti parhaiten hikoilua estäviä. Aloe vera tjsp musta aika mieto tuoksultaan; vihreä kuvio valk. pakkauksessa. Yöksi laitan joskus sitä voidemaista Rexonan antiperspiranttia, tehokkaampi kuin ihan samanlaisessa pakkauksessa oleva Doven.
Mulle paras hikoilunestodödö olis Rexonan Cotton Dry Stick, myös miedoin tuoksu, mut sitäpä ei tuoda enää Suomeen. Roudaan useita kerralla Saksasta sitten...
Roll-onit ei oo mulla toimineet yhtä hyvin ja rasittaa kuivatella niitä.