AV on ainoa paikka, jossa Mies 28 saa naisilta huomiota. Älkää
vastatko sille luuserille, niin päästään joskus eroon.
Kommentit (25)
Olen IHAN VARMA, että olen törmännyt tuohon samaan tyyppiin Suomi24-palstalla. Tietysti noita voi olla useampikin kloonattuna, mutta ikäkin täsmää...
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:59"]
Olen IHAN VARMA, että olen törmännyt tuohon samaan tyyppiin Suomi24-palstalla. Tietysti noita voi olla useampikin kloonattuna, mutta ikäkin täsmää...
[/quote]
no en yhtään ihmettelisi....
laitas linkki johonkin sen suuria viisauksia sisältävään suoli24 kommenttiin.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 23:03"]
[/quote]
[/quote]
En löydä, kun en enää muista sen tyypin nimimerkkiä siellä :/ On melkein kielen päällä, mutta ei vaan tule mieleen...
Minusta tyypillä on ollut ihan järkevää sanottavaa. En muista, että mitään omituista olisi kirjoittanut.
Tänään on tarttunut kyllä muita omituisia (anonyymisia) kommentoijia muistiin. Imbesillit homoliittojen ja pseudotiede sukupuolentutkimuksen puolustajat etunenässä.
Mä skippaan sen kirjoitukset ihan tyynesti.
Musta tuntuu että se on kuin ellien kaspian. Mutta antaa kirjoitella, mä en ala kiusata ketään tältä hiekkalaatikolta ulos. Siinäpä purkaa mieltään, ei raavi mun persettä.
Mies28 - tai nykyään kai Mies29 - on hyvä esimerkki henkilöstä, jolle parasta mitä voisi tapahtua olisi av:n ja nettikirjoittelun jättäminen ja oikean elämän eläminen.
Huonoimmassa tapaksessa Mies29 huomaa olevansa vain puutteessa oleva ruikuttaja, jonka elämänlaatua nettiinkirjoittelu ei ole parantanut eikä sitä naistakaan ole löytynyt. Ja sellaisiahan Suomessa on jo ihan riittämiin..
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 23:47"]
Melko reppanahan se on.
[/quote]
Siis keitä te tyypit olette? Ne jutut, joita olen itse lukenut, on ihan järkeviä. On sitä kaikenlaisia...
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 23:51"]
Melko reppanahan se on.
[/quote]
Siis keitä te tyypit olette? Ne jutut, joita olen itse lukenut, on ihan järkeviä. On sitä kaikenlaisia...
[/quote]
Hei "Mies"28, eikös ton ikäisten mammanpoikien pitäisi kuitenkin olla jo nukkumassa tähän aikaan? Tai putsaamassa sitä tietokoneen näyttöä kosteuspyyhkeillä...
Melko reppanahan se on.
[/quote]
[/quote]
Linkitätkö tähän pliis jonkun järkevän jutun. Haluaisin vähän todistusaineistoa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 23:12"]
Minusta tyypillä on ollut ihan järkevää sanottavaa. En muista, että mitään omituista olisi kirjoittanut.
Tänään on tarttunut kyllä muita omituisia (anonyymisia) kommentoijia muistiin. Imbesillit homoliittojen ja pseudotiede sukupuolentutkimuksen puolustajat etunenässä.
[/quote]
Aaa...tämä on se imbesilli-sanan jankkaaja. Joka kirjoituksessa joku on imbesilli tai jokin on imbesilliä. Milloin löysit tämän uuden sanan?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 23:03"]
[/quote]
[/quote]
En löydä, kun en enää muista sen tyypin nimimerkkiä siellä :/ On melkein kielen päällä, mutta ei vaan tule mieleen...
[/quote]
Eih, oli ihan pakko tulla vielä takaisin kun nukkumaanmennessä muistin väläyksenä sen Suomi24-kirjoittelijan nimimerkin :D Mies1985! Siitä vaan Googlaamaan.
Melko reppanahan se on.
[/quote]
[/quote]
Sama kokemus mulla... Taitaa äityliinejä vaan ottaa nuppiin kun joku mies on täällä vakkarina, ei ole enää vain mammojen hiekkalaatikko.
Melko reppanahan se on.
[/quote]
[/quote]
Sama kokemus mulla... Taitaa äityliinejä vaan ottaa nuppiin kun joku mies on täällä vakkarina, ei ole enää vain mammojen hiekkalaatikko.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 01:55"]
Melko reppanahan se on.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ymmärräthän sinä, että täällä on muitakin kuin "mammoja"? Oletko katsonut liikaa muumeja, vai miksi mammoittelu?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 02:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 01:55"]
Melko reppanahan se on.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ymmärräthän sinä, että täällä on muitakin kuin "mammoja"? Oletko katsonut liikaa muumeja, vai miksi mammoittelu?
[/quote]
Mamma on myös eräänlainen mielentila, ei liity aina lapsiin. Ja vastauksesi sävystä päätellen sinäkin olet oikein mammojen mamma. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 00:44"]
Melko reppanahan se on.
[/quote]
[/quote]
Linkitätkö tähän pliis jonkun järkevän jutun. Haluaisin vähän todistusaineistoa.
[/quote]
Tässä ihan hauska läppä: http://www.vauva.fi/keskustelu/3917487/ketju/mita_29_vuotias_mies_nakee_21_vuotiaassa_tytossa
Viesti nro kuudesta olen ihan samaa mieltä, kliseinen selittely lähinnä loukkaa: http://www.vauva.fi/keskustelu/3917063/ketju/haluaisin_erota_miesystavasta_mutten_tieda_mita_sanoa
Tässä riippurinnatkin kelpaavat: http://www.vauva.fi/keskustelu/3915267/ketju/onko_miehia_jotka_tykkaa_isoista_riippurinnoista
Osa jutuista on hieman erikoista analyysia, mutta en kyllä ymmärrä, miksi Mies 28v pitäisi heittää pihalle koko foorumilta? Ennemmin kyrpämammat ja ikikset ja höpöhöpö-inttäjät tämän pilaavat kuin tyyppi, joka heittää ehkä yhden kommentin threadiin.
ja sekin lähinnä negatiivista huomiota....
En yleensä tykkää olla julma ja ilkeä, mutta tuo tyyppi saa mut pihisemään kiukusta toisinaan, täysin idoottimaisilla ja sovinistisika-tyylisillä misogynistisillä heitoillaan.
Ihan hyvällä mies 28; jos suinkin kykenet, mene itseesi, todellakin ajan ja ajatuksen kanssa, koita kasvaa henkisesti ja kypsyä. Tai mene terapiaan ja ota esiin lääkityksesi tehottomuus.
Ja ellet siihen millään pysty, hyväksy kohtalosi, ole kiltti ja vaikene täällä, teet palveluksen kaikille.
“Sometimes it's better to remain silent and thought a fool, then to open your mouth and remove all doubt" (Abe Lincoln)”