Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko rotat aikuisen naisen lemmikkeinä noloja?

Vierailija
24.01.2014 |

Mitä ajattelet aikuisesta naisesta jolla on rottia lemmikkinä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noloa noissa :) Kieltäydyn ainakaan lemmikkieni takia olemasta nolo (muista syistä ehkä?). Kivoja, fiksuja otuksia. Ja mitä mietin aikuisesta naisesta jolla on rottia lemmikkinä, että meillä olisi varmaan paljon rottajuttuja juteltavana :D

Vierailija
2/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotat on fiksuja eläimiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lemmikit muutenkaan ole mitään lasten leluja. Eläimen ottaminen kotiin vaatii aina aikuisen sitoutumista ja innostusta.

Vierailija
4/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tosi noloo.. mitä väliä sillä on vaikka olisi hamsteri. Kukin taplaa omalla tavalla eikä muiden mielipiteistä kannata välittää. Ihmiset jotka kyselee onko noloo tehdä sitä hankkia tätä niin omaavat aika huonon itsetunnon ja omia mielipiteitä ei hirveästi ole ja kysytään sitten muilta muiden mielipiteitä.

Vierailija
5/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lemmikkiä sen mukaan hankita, onko se coolia vai noloa? Ainakaan toivottavasti.

Vierailija
6/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:33"]No siis tosi noloo.. mitä väliä sillä on vaikka olisi hamsteri. Kukin taplaa omalla tavalla eikä muiden mielipiteistä kannata välittää. Ihmiset jotka kyselee onko noloo tehdä sitä hankkia tätä niin omaavat aika huonon itsetunnon ja omia mielipiteitä ei hirveästi ole ja kysytään sitten muilta muiden mielipiteitä.

[/quote]

Kiitos kaikille kommenteista :)

5: en kysellyt mielipidettä siksi että minun mielestäni ne ovat noloja lemmikkejä, itseltäni niitä löytyy 6 kappaletta, lisäksi marsuja ja jopa tuo hamsterikin ;) kaikki ystäväni vain aina ihmettelevät miten kehtaan pitää lasten lemmikkejä omina lemmikkeinäni :D siksi kysyin että saan tietää onko yleisestikin näin ajateltu.

Ap

Vierailija
7/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse kesyrotista, niin mikäpäs siinä. Käsittääkseni hyvin vekkuleita kavereita.

Vierailija
8/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko outoja kavereita sulla. Mä en ole tiennytkään, että on erikseen lasten lemmikit ja aikuisten lemmikit. En ole kyllä koskaan törmännyt tuollaiseen käsitykseen.

Vierailija
9/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta olisi ihana lemmikki, mutta mua hirvittää niiden lyhytikäisyys ja kasvaintaudit :( anteeksi ot

Vierailija
10/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ne häpeävät ikääsi.

Vierailija
11/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, rotat eivät edes sovi "pikkulasten lemmikeiksi". Ne ovat kuin pieniä koiria, ne kiintyvät omistajaansa ja erottavat omistajan muista ihmisistä, ne tarvitsevat paljon virikkeitä ja ovat todella älykkäitä.

Meillä on kaksi kesyrottaa ja täytyy sanoa, että vaikka meillä on, ja on ollut muitakin lemmikkejä, niin nämä kaksi ovat vieneet mun sydämen ihan kokonaan :)

Vierailija
12/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:33"]No siis tosi noloo.. mitä väliä sillä on vaikka olisi hamsteri. Kukin taplaa omalla tavalla eikä muiden mielipiteistä kannata välittää. Ihmiset jotka kyselee onko noloo tehdä sitä hankkia tätä niin omaavat aika huonon itsetunnon ja omia mielipiteitä ei hirveästi ole ja kysytään sitten muilta muiden mielipiteitä.

[/quote]

Kiitos kaikille kommenteista :)

5: en kysellyt mielipidettä siksi että minun mielestäni ne ovat noloja lemmikkejä, itseltäni niitä löytyy 6 kappaletta, lisäksi marsuja ja jopa tuo hamsterikin ;) kaikki ystäväni vain aina ihmettelevät miten kehtaan pitää lasten lemmikkejä omina lemmikkeinäni :D siksi kysyin että saan tietää onko yleisestikin näin ajateltu.

Ap

[/quote]

Kaikki mun ystäväni ovat ainakin ihastuneet meidän rottiin, vaikka jotkut ovat ekaksi ehkä kauhistelleet että onko teillä sellaisia. Mutta kun ovat nähneet, miten suloisia, kesyjä ja lempeitä ne ovat niin ovat tykänneet niistä. 

Nuo rottiksethan ovat oikeastaan 15- vuotiaan tyttöni "omistuksessa", mutta minä, eli tytön äiti olen niistä ihan yhtä innoissani ja aikalailla yhdessä niitä hoidetaan :)

T: Nro 12

Vierailija
13/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kissaa jättää yksinään samaan kämppään?

Kyllä noihin vähän jotain ennakkoluuloja liittyy ja näin miehenä toivoisin aika hyvää ja monipuolista tietoiskua viimeistään siinä vaiheessa kun ne näkee. Voi muuten jäädä vähän sellainen olo, että on otettu joku elukka kun on pitänyt ottaa joku elukka. Sinänsä epäreilua lajia kohtaan, mutta kissan tai koiran tai edes käärmeen tai kilpikonnan kanssa sellaista ei tarvita. Menee vähän samaan kategoriaan joidenkin lintujen kanssa, siis ennakkoluulojen osalta. Hyvin ja oikean ihmisen perustelemana tietysti ymmärrettävissä, ehkä jopa innostuttavissa.

Vierailija
14/14 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne sen nolompia ole kuin muutkaan lemmikit. 

Yleisesti ottaen en vaan käsitä rottia lemmikkeinä :(  Enkä hiiriä, käärmeitä, liskoja jne. mutta kukin tyylillään. Sit ne on noloja, jos kuskaat niitä joka paikassa mukanas pinkissä kuljetusboxissa ja päivität niitten omaa Fb-sivua. Tosin silloin olet itse nolo...