Minulla ei enää ole poikaa
Minulla ei enää ole poikaa. Kertoi olevansa homoseksuaali, en voi hyväksyä asiaa koska sitä ei ole tarkoitettu niin. Rukoilen joka hetki hänen parantumisensa puolesta. On tuskallista ja kamalaa menettää lapsensa, mutta itse uskon että tämä uskoo nykyajan ihanteista, homoutta ja muuta roskaa pumpataan joka mediasta nuorten mieliin, eli mediallakin on syyllisyytensä tähän.
Poikani heitin ulos tänään, en voi pitää häntä lähelläni ennen kuin on tajunnut oman parhaansa. tarvitsen nyt tukea muualtakin kuin itseltäni.
Kommentit (20)
Osta tukisukat, ne tukee aika hyvin
Tämä nyt varmaan provo, mutta ajettele vaikka niin...minulla ei enää poikaa, mutta nyt minulla on "tytär"... jos hän btm.
Poikasi on nyt onnekas kun ei ole riippana tuollaista lehmää äitinä!
Voi kuule, sulla voi kohta olla kaksi poikaa :D.
Mä en ole ikinä älynnyt tuota ajattelutapaa, että homous olisi joku sairaus mistä pitää parantua. Vielä vähemmän ymmärrän sitä, että näin uskovat hylkäävät mielestään sairaan ihmisen Hylkäisisivätkö nämä samat ihmiset lapsensa, jos se sairastuisi syöpään tai anoreksiaan?
En mäkään kattelis kattoni alla mitään ruskean reiän ritareita. Hyi, sairasta.
En mäkään kattelis kattoni alla mitään ruskean reiän ritareita. Hyi, sairasta.
Sä oot sairas ihminen!! En vois koskaan hylätä omaa lasta, olen miehellekin sanonut että poika saa rakastaa poikia jos siltä tuntuu,ja tytöt saa rakastaa tyttöjä jos siltä tuntuu. Silti he ovat mun lapsia!
Voi voi, jo on murheet. Toivottavasti saat apua itsellesi ja toivottavasti poikasi pääsee yli hylkäämisestäsi. Jos tämä on totta niin osoite varmasti: Perähikiäntie 2.
Homot, kuten muutkaan ihmiset, ei valitse seksuaalisuuttaan. Vaikea sitä on homon esittää heteroa kun ei hetero ole. Samoin heteron on vaikea esittää homoa. Senpä vuoksi homoa ei voi vaatia alkamaan heteroksi.
Mutta aloitushan oli provo, että se siitä.
No mitä Raamattu sanoo lapsensa hylkäämisestä? Eli toimitko kuitenkaan Raamatun ohjeiden mukaan? Olet todella julma äiti, joka ilmeisesti lukee Raamattua samalla tavalla kuin piru eli valikoimalla vain tilanteeseen "sopivat" kohdat ja jättäen muun huomiotta. Siinä se on esimerkillinen kristitty!
Uskovaiset on niin tekopyhiä paskiaisia.
Ajattele ap jos poikasi olisi transseksuaali. Silloin sulla ei olisi enää poikaa vaan tytär.
No, onneksi sinun pojallakaan ei ole äitiä. Et ansaitse sellaista arvonimeä enää.
Homous on sairaus. Ymmärrä lastasi.
aattele kohta se menee naimisiin poikakaverin kanssa kirkossa ja pääset kertomaan tuttaville pojan aviomiehestä..