Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa sydänsurussa

Vierailija
21.10.2020 |

Minulla on ollut aiempia vakavempia suhteita 3 ja olen itse jättänyt heidät eikä tällaista tilannetta ole ollut. Minua ei ole koskaan jätetty eli en siis ole kokenut tällaista ja siksi tämä ahdistaa ihan tosi paljon. Ikää minulla on 25v.

Tutustuin reilu vikko sitten erääseen ulkomaalaistaustaiseen mieheen. Ihastuin ja tuntuu että rakastuin häneen heti. Hänen käytöstavat esim. avaa ovet minulle ja saattaa autolle ihan penkille ja sulkee oven. Huolehtii tosi paljon ja pitää "omanaan" hyvällä tavalla. Osaa olla myös rajumpi, sekin hyvällä tavalla. Siis ei väkivaltainen ollenkaan vaan esim ottaa välillä yllättäen kunnolla kiinni ja suutelee. Antaa oman takin jos minulla on kylmä.
En ole kenenkään miehen kanssa aiemmin tuntenut tällaista, en haluaisi olla hetkeäkään erossa mutta annan silti hänelle tilaa enkä pommita viesteillä tms koska tiedän että se alkaa ahdistaa toista osapuolta.
Noh mies varoitteli heti alussa että hän kyllästyy naisiin nopeasti ja sitten hänestä tulee kylmä ja hän jättää. Kuitenkin sanoo minulle monessa tilanteessa että ei ole aiemmin tuntenut samaa ja että on nyt tosi hyvä elämä kun saa olla minun kanssa. Ja on pyytänyt aina itse että nähdäänkö ja meillä on aina tosi kivaa molemmat nauretaan toisten jutuille ja on sellaista rentoa. Hän laittaa kaikille snäpissä meistä kuvia eikö salaiöe tätä juttua.

Mutta eilen hän sanoi että haluaisi minut hänen luo mutta "ei ole kiva kokoajan olla yhdessä"
Vastasin että niin kyllähän sitä on hyvä olla välillä yksin tai kavereiden kanssa, enkä tehnyt asiasta numeroa.
Tänään kysyin että haluatko illalla nähdä niin hän sanoi että on töissä eikä kerkeä. (Tiedän ettei illalla ole) Tuntuu tosi pahalta, sydän hakkaa ja tuntuu että happi loppuu, pelottaa että hän on jo kyllästynyt tai löytänyt uuden. En ole myöskään koskaan kokenut epävarmuutta itsestä mutta nyt just koen. En aio näyttää sitä mutta pelkään niin v***sti.

Tämä saattaa kuulostaa muiden korviin tosi tyhmältä mutta toivon että joku edes ymmärtäisi tunnettani ja voisi helpottaa oloani. Siis eihän mies ole vielä jättänyt mutta tuntuu siltä että on jättämässä kun on eilisestä asti ollut niin erilainen. Ja ei seurustella siis virallisesti mutta on sovittu että ei tapailla muita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa, kuinka takertuvaa tyyppia olet. Ole iisisti vain ja odota. 

Vierailija
2/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laittaa snäpissä meistä kuvia kaikille eikä salaile tätä juttua* entiedä miksi tuli noita ö kirjaimia tonne. 😄

Ja siis lisään että hänellä on sellaisia vanhanaikaisa käytöstapoja juuri kuten tuo ovien avaus, käden suutelu kun nähdään ym sellasia. Jotenkin oon ihan tulessa kun ei nykyään kukaan tee noin ja minusta se on ihanaa huomioimista.

Ap

Vierailija
4/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuit viikko sitten?

Mies varoitti millainen hän on eikä pidä sinua mitenkään poikkeuksena vaihtuvien naistensa joukossa. Sinä taas olet ihastunut mielikuvaan, et oikeaan ihmiseen. Viikossa ei ehdi tutustua oikeaan persoonaan sen mallikappaleen takana

Vierailija
5/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa, kuinka takertuvaa tyyppia olet. Ole iisisti vain ja odota. 

Niin eipä tässä muuta voi tehdä. En ole takertuvaa tyyppiä, en kehtaisi jäädä itkemään takaisin jos toinen sanoo ettei halua enää olla. Osaan ottaa rauhassa ja sitten yksin kotona mietin ja itken asiat läpi.

Ap

Vierailija
6/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo käytöksen muuttuminen ole ollut ihan odotettavissa? Jos on kertonut kyllästyvänsä naisiin nopeasti, miksi niin ei tapahtuisi sinunkin kanssasi. Sinuna en kovin paljoa tuon miehen suhteen odottaisi.

Vierailija
7/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehelläsi olla joku valloittamisen tarve. Kun homma on selvä, haetaan uusi.

Vierailija
8/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuit viikko sitten?

Mies varoitti millainen hän on eikä pidä sinua mitenkään poikkeuksena vaihtuvien naistensa joukossa. Sinä taas olet ihastunut mielikuvaan, et oikeaan ihmiseen. Viikossa ei ehdi tutustua oikeaan persoonaan sen mallikappaleen takana

Olet ihan oikeassa, en ymmärrä miten ihastuin tälleen vaikka tiesin varoitukset.

Ap

Vierailija
9/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän nyt selvitä jostain ihan itse, kasvattaa vastuutasi. Alat muistuttamaan vaippaikäistä.

Vierailija
10/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan miehet alussa availee ovia. Eipä mee kauaa kun paiskaa sen oven päin sun naamaa. Mitä ihanampi alussa sen kamalampi lopussa. Et oikeestaan välitä miehestä vaan siitä huomiosta minkä mies antaa ja se hivelee sun itsetuntoa.

Vierailija
11/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo käytöksen muuttuminen ole ollut ihan odotettavissa? Jos on kertonut kyllästyvänsä naisiin nopeasti, miksi niin ei tapahtuisi sinunkin kanssasi. Sinuna en kovin paljoa tuon miehen suhteen odottaisi.

No kyllä, olin vaan tyhmä ja ihastuin silti.

Ap

Vierailija
12/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän auttaa itseäsi eteenpäin, ei aina taaksepäin.

Vierailija
13/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vain vasektomiaan, se rauhoittaa mieltä.

Vierailija
14/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nostattaa omaa egoaan tuolla että kertoo pian jättävänsä naisen. Nainen tekee kaikkensa ja miellyttää, mies nauttii huomiosta, pelaa ja jättää. "Sitoutuu" vasta kun löytää itselleen sopivan uhrin jonka käytös viehättää häntä. Sitähän emme voi tietää, millaista sen pitäisi olla. Ehkä kaipaa haastetta, ehkä tossua. Joka tapauksessa lopputulema on se, kuten joku ylempänä totesi: paiskoo ovet naamalle, yms.

Vierailija
15/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuossa vaiheessa elämää menet terapiaan niin säästyy elämäsi aikana aika paljolta.

Vierailija
16/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa eräältä mieheltä, johon ihastuin todella palavasti. Meillä oli aina hauskaa yhdessä ja hän osasi valloittaa persoonallaan ja saada oloni ns. rakastetuksi. Myöhemmin tajusin, että hänen käytöksensä oli kuin jostain oppikirjasta opeteltua, jolla vietellään nainen ja saadaan koukkuun. Juttumme aikana paljastui että hänellä oli useita naisia joiden kanssa harrasti seksiä, koska ei kuitenkaan oltu yhdessä. Suutuin joka kerta kun uusi juttu paljastu. Sitten yritin hyväksyä asian, koska hän sanoi että olen kuitenkin hänelle ykkönen ja toistin mielessäni että "ei me seurustella, niin ei mulla ole oikeutta suuttua." Huono itsetuntoni otti tuon ykkôsenä olon voitontunteena ja sai mut tuntemaan että kyllä hän kohta tajuaa että olen erilainen kuin muut naiset. Nämä panemiset paljastu aina kovan tivaamiseni jälkeen, koska mies katosi, eikä vastannut viesteihin. Parin päivän päâstä tuli sitten viestiä että sori on ollut kiirettä. Tieto seksistä toisen naisen kanssa sarttui joka kerta, mutta toisaalta ajan mittaan mulla tuli mitta tâyteen ja tarvitsin sitä pettymystä ja surua, että pystyin alkaa vihaamaan häntä. Järki sanoi että hankkiudu eroon, tunteet ja mielikuva täydellisestä miehestä piti otteessaan. Kun yritin ignoorata hänet, tuntu että oon jossain huumevierotuksessa, sydäntä puristi, kärsin pahoinvoinnista ja itkin todella paljon. Lopulta kun riitelimme sitä tuhannetta kertaa toisesta naisesta, estin hänet whatsapissa ja siitä lähti paranemisprosessi, joka kesti aikansa. Ihan sairasta suoraan sanottuna ja ihmettele nykyisin miten olin niin vietävissä.. Suositteleen pysymään kaukana oman mielenterveyden takia, ja erityisesti jos hän itse kertoo, että kyllästyy ja suhteet eivät kestä kauaa. Ei selvästi ole valmis sitoutumaan.

Vierailija
17/17 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä saa eron tai lopulta turpaan. Valitse niistä.