Kiitos rakas Mestarimme!
Perussuomalaiset lähestyy jo vakaasti kohti gallupin kärkeä. Kiitos rakkaalle Mestarillemme, joka olet suomalaisten sydämissä!
Kommentit (9)
Luenko sen kirjan vai en, jos haluan olla alamainen?
En tiedä mutta kyllä mulla tulee kyynel silmään joka kerta kun näen Perussuomalaisten menestyvän. Ainoa puolue joka oikeasti välittää SUOMALAISISTA! Suuri Taistelu lienee tulossa ja Mestari johdattaa meidät oikeat suomalaiset lopulliseen voittoon!
Kiitos Mestari kiitos,! Ilman sinua elämäni olisi vailla korkeampaa johdatusta. Kiitos!
Joutuisin ajattelemaan itse, ilman sinun johdatustasi.
Nyt sinun ajatuksesi on myös minun ajatukseni, en tarvitse vaivata päätäni mokomalla ajanhukalla.
Kiitos, että ajattelet puolestani.
Kiitos. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta kyllä mulla tulee kyynel silmään joka kerta kun näen Perussuomalaisten menestyvän. Ainoa puolue joka oikeasti välittää SUOMALAISISTA! Suuri Taistelu lienee tulossa ja Mestari johdattaa meidät oikeat suomalaiset lopulliseen voittoon!
Vihervasemmisto on se lohikäärme jolla on useita päitä joista lohikäärme huutaa suureen ääneen pilkkaavia lauseita (kuten nimittään suomalaisia rasisteiksi jne.) . Mestari on valkoinen ritari joka katkaisee lohikäärmeeltä sen kaulat.
Näin on! Vihervassarit tiilempäitä lukemaan!
Sanna M kirjoitti:
Minä juon nyt olutta.
Otan seuraksesi. Mistä tykkäät? Minulle nuo tummat oluet on suunmukaisia. Ja sit tuo ihanan kirpeä Blanc kanssa.
Mestari. Me odotamme käskyäsi! Olemme valmiit viimeiseen taisteluun oikeudenmukasisuuden puolesta. Kiitos Mestari!