Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos rakas Mestarimme!

Vierailija
21.10.2020 |

Perussuomalaiset lähestyy jo vakaasti kohti gallupin kärkeä. Kiitos rakkaalle Mestarillemme, joka olet suomalaisten sydämissä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari. Me odotamme käskyäsi! Olemme valmiit viimeiseen taisteluun oikeudenmukasisuuden puolesta. Kiitos Mestari!

Vierailija
2/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luenko sen kirjan vai en, jos haluan olla alamainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kyllä mulla tulee kyynel silmään joka kerta kun näen Perussuomalaisten menestyvän. Ainoa puolue joka oikeasti välittää SUOMALAISISTA! Suuri Taistelu lienee tulossa ja Mestari johdattaa meidät oikeat suomalaiset lopulliseen voittoon!

Vierailija
4/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkkeet pitää ottaa!

Vierailija
5/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mestari kiitos,! Ilman sinua elämäni olisi vailla korkeampaa johdatusta. Kiitos!

Joutuisin ajattelemaan itse, ilman sinun johdatustasi.

Nyt sinun ajatuksesi on myös minun ajatukseni, en tarvitse vaivata päätäni mokomalla ajanhukalla.

Kiitos, että ajattelet puolestani.

Kiitos. Kiitos.

Vierailija
6/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta kyllä mulla tulee kyynel silmään joka kerta kun näen Perussuomalaisten menestyvän. Ainoa puolue joka oikeasti välittää SUOMALAISISTA! Suuri Taistelu lienee tulossa ja Mestari johdattaa meidät oikeat suomalaiset lopulliseen voittoon!

Vihervasemmisto on se lohikäärme jolla on useita päitä joista lohikäärme huutaa suureen ääneen pilkkaavia lauseita (kuten nimittään suomalaisia rasisteiksi jne.) . Mestari on valkoinen ritari joka katkaisee lohikäärmeeltä sen kaulat. 

Vierailija
7/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on! Vihervassarit tiilempäitä lukemaan!

Vierailija
8/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon nyt olutta.

Vierailija
9/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna M kirjoitti:

Minä juon nyt olutta.

Otan seuraksesi. Mistä tykkäät? Minulle nuo tummat oluet on suunmukaisia. Ja sit tuo ihanan kirpeä Blanc kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän