Työkaveri on uhriutuva narsisti
Onko muille tullut vastaan työelämässä? Hankalaa, sillä eihän irtisanomisperuste voi sellainen olla. Mitä noiden kanssa pitää tehdä?
Kommentit (7)
Meillä kanssa töissä samallainen tyyppi, nainen. On vuosia saanut kiusata ja pomottaa. Esimies kyllä tietää asiasta, mutta siihen ei olla puututtu.
Ei näihin ole oikein mitään keinoja puuttua.
Ei työelämässä, mutta yhdistyksessä. Voin kuvitella, että joku teistä ensimmäisistä on juuri tuon tyypin työkaveri. Todella kova ottamaan valtaa, eikä kukaan saisi tehdä samaa hommaa, mutta hän haluaa kertoa ympäriinsä, kuinka hän yksin tekee kaiken. Esittelee myös muiden tekemiä hommia julkisesti ominaan.
meillä kans sama tyyppi, narsisti ja pomokin on narsisti ja sitte meijän siivoja on narsisti ja kaikki muutki oikeestaan narsisteja, narsku narsku te ootte narskuja jokainen ja naapuriki varmasti narsisti ja mun kissasta tuli narsisti ja koirasta tulee huomenna. kiva ku oon keksiny tälläsen narsku sanan josta ei oo käryä mitä se oikeesti tarkottaa mut varmasti jokainen joka vähänki pahottaa mun läskipäämielen, on pakko olla narsisti koska sitten voin tuntee itteni tärkeeks, melkeen lääkäriks jopa kun voin diagnosoida kenet haluan narsistiks ja oompas mä hyvä kun tiedän tälläsiä sanojakin. olisin nyt jo ihan oikea psykologi, ellei se narsisti siellä pääsykokeissa olis väittäny et oon liian tyhmä päästäkseni läpi.
kaikki jotka on erimieltä voi mennä hoitoon senki pikku narskulit
Vierailija kirjoitti:
meillä kans sama tyyppi, narsisti ja pomokin on narsisti ja sitte meijän siivoja on narsisti ja kaikki muutki oikeestaan narsisteja, narsku narsku te ootte narskuja jokainen ja naapuriki varmasti narsisti ja mun kissasta tuli narsisti ja koirasta tulee huomenna. kiva ku oon keksiny tälläsen narsku sanan josta ei oo käryä mitä se oikeesti tarkottaa mut varmasti jokainen joka vähänki pahottaa mun läskipäämielen, on pakko olla narsisti koska sitten voin tuntee itteni tärkeeks, melkeen lääkäriks jopa kun voin diagnosoida kenet haluan narsistiks ja oompas mä hyvä kun tiedän tälläsiä sanojakin. olisin nyt jo ihan oikea psykologi, ellei se narsisti siellä pääsykokeissa olis väittäny et oon liian tyhmä päästäkseni läpi.
kaikki jotka on erimieltä voi mennä hoitoon senki pikku narskulit
Ensimmäinen uhriutuja ilmoittautui.
Meillä työssä samanlainen tyyppi. Tietyllä tavalla vastuullinen, kuitenkin ilman valtaa. Pyrkii ottamaan esimiehen roolia ja sen nojalla kyykyttämään ja suorastaan nöyryyttämään. Asia viety oikealle esimiehelle, joka ei vaikuta ottavan kantaa. Täytynee äänestää jaloillaan, tilanne alkaa olla sietämätön.