Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehen kaveria pitäisi viihdyttää viikoittain

Vierailija
24.01.2014 |

Olen henkisesti ihan zippi. Miehellä on kaveri, jota meidän pitäisi viihdyttää viikoittain. En jaksa enää.

Hänen kanssaan ja hänen perheensä kanssa pitäisi koko ajan viettää aikaa. Ja hänen ehdoillaan. Milloin hänelle sopii, mitä hän haluaa tehdä.

Vähintään kerran viikossa pitäisi meillä olla joku äijien kalja/saunailta. Ja sitten toisen kerran viikossa jonkun muun kaverin luona.

Ja kun sitten puolenyön jälkeen saa ukot työnnettyä ovesta ulos, niin tyyppi alkaa kerjätä, että voiko he koko perhe tulla meille huomenna kylään. Tai sitten me heille. Ja jos ei huomenna, niin ylihuomenna?

Nyt tuli puhelinsoitto. Hän menee lastensa kanssa hampurilaisille. Ihan tuohon meidän lähelle. Tullaanhan mekin? Ja sitten huomenna heille kylään!

Mä en jaksaisi koko ajan viettää aikaa samojen tyyppien kanssa. Tuota ihmistä jaksaisi ehkä kerran kahdessa viikossa tai kuukaudessa. Mies saa toki mennä, jos haluaa, mutta rasittavaa, kun munkin pitäisi viihdyttää heitä.

Ja tylsä koko ajan kieltäytyäkään.

Miksi jotkut ei viihdy yhtään oman perheensä kanssa? Heillä on siis koko ajan vieraita tai itse kylässä jossain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos miehesi sanoisi kaverilleen jos on samaa mieltä kuin sinä että kiitos EI nyt kun teillä on muuta menoa?

Ja menkään kahdestaan jonnekin muualle, tavatkaa muitakin tuttuja tai jos olette vain kotona niin älkää avaatko ovea jos tulee tämä kaveri kuitenkin pimputtelemaan ovikelloa.

Jos sitten kaveri loukkaantuu kun ette avaa ovea ja huomaa että olette kyllä kotona niin sanokaa että olitte sängyssä paneskelemassa.

Ja tästä lähtien olette aina paneskelemassa jos tulee oven taa sopimatta.

Ja tapaatte tätä kaveria silloin kuin teille sopii.

Miksi miehesi järkkää näitä saunailtoja ja osallistuu näihin jos ei halua vai onko niin että vain sinä et halua.

Ja silloin sinun pitää puhua ensin miehesi kanssa...ehkä hän onkin se järjestävä osapuoli ja syyttää ystäväänä ettet suutu hänelle?

Vierailija
2/4 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on takiainen! Meillä kanssa aikanaan naapurissa asusteli miehen kaveri, joka viikollakin ihan pokkana kysyi voiko tulla meille ryyppäämään. Vaikka vastauksemme oli luonnollisesti aina kieltävä, ei hän uskonut vaan jatkoi inttämistä. Sitä sitten joutui useasti keksimään tekosyitä ja kyllä hän ajan kanssa luovuttikin. Uskon, että tuo tapa toimii miehesi kaveriinkin, jos jaksat olla sinnikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Kaveri tykkää viettää aikaa teidän kanssa.. parempi varmaan sun sanoa suoraan ni kaveri tajuu hakea seuraa sieltä ketkä heidän kanssa viihtyy...

Vierailija
4/4 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut nyt on perusluonteeltaan seurallisempia kuin toiset, ei se välttämättä sitä tarkoita etteikö oman perheen kanssa viihtyisi. Itse pidän sitä imartelevana, jos joku tykkää mun seurasta noin kovasti. Mutta ymmärrän kyllä että ärsyttää jos jatkuvasti pitää olla viihdyttämässä miehen kaveria (ja ymmärsin viestistä ettei hän edes itse vastavuoroisesti sitten järjestä mitään äijien kaveri-iltoja tms.). Sano miehellesi, että saavat olla jossain muualla kuin teillä, tai jos miestäsikin ärsyttää niin rohkaise miestä kieltäytymään seurasta kohteliaasti kun siltä tuntuu :) Tuskin toi kaverikaan nyt väkisin haluaa teidän kanssa olla, vaan ymmärtää kyllä jos teille ei sovi.