Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mussa on vialla, kun ruoho tuntuu aina olevan vihreämpää aidan toisella puolella?

Vierailija
20.10.2020 |

Keskeytin opinnot useampaan otteeseen, kaduin ja jahkailin joka kerta, lopulta ihme kyllä valmistuin. Oli lähellä, etten keskeyttänyt opintoja loppusuoralla.

Sama juttu työpaikkojen kanssa. Irtisanouduin viime viikolla saadessani uuden työn ja kaduin sitä heti, vaikka ahdisti mennä töihin joka päivä. Nyt mietin, että toiminko liian nopeasti... en kuitenkaan tykännyt työstä yhtään, mutta nyt minulla on jopa ikävä sitä!

Jotenkin koen nostalgiaa kaikista menneen tapahtumista, vaikka en oikeastaan ikinä ole ollut onnellinen. Mikään tilanne missä olen tässä ja nyt ei koskaan tunnu tarpeeksi riittävältä tai hyvältä. Tässä ei myöskään kyse ole kyvyttömyydestä sitoutua, olen ollut eräässäkin työpaikassa esim. yli neljä vuotta, mutta en keksi mistä tämä tyytymättömyyteni kaikkeen kumpuaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko samanlainen myös ihmissuhteiden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko samanlainen myös ihmissuhteiden kanssa?

Olen hyvin ujo, myös introvertti ja tähän päälle vielä sosiaalisten tilanteiden pelko, joten ihmissuhteita ei ole tullut hirveästi muodostettua elämäni aikana. Minulla on kaksi ystävää, joita näen vaihdellen joko kerran viikossa tai kerran parissa kuussa. Olen ollut parisuhteessa vain kerran, oli se kyllä on ja offia... Luottamusongelmien ja oman riittämättömyyden tunteen takia. Kuitenkin usein koen olevani täysin varma päätöksistä niitä tehdessäni, joita sitten kuitenkin loppupeleissä kadun, ihan sama vaikka harkitsisin viikon tai kolme vuotta. Ap

Vierailija
4/4 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy vaikka buddhalaisuuden oppeihin, niin saat ehkä jotain oivalluksia ongelmaasi.

Aikamoisen remontin saat tehdä omien perspektiiviesi kanssa :) Sinä vaan ajattelet todella väärin, ja itseäsi vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä