Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla lievästi kehitysvammainen koululainen perheessä?

Vierailija
23.01.2014 |

Kertoisitko tyypillisestä koulupäivästänne aamusta iltaan, iloineen ja suruineen. Joskus tuntuu, että meillä niitä ilonaiheita on aivan liian vähän ja joudumme liiaksi käskylinjalle, kun pitäisi hoitaa esim. läksyt ym velvollisuudet. Kun ei normaali vessassakäyntikään onnistu ilman miljoonaa hoputtamista ja muistuttelemista (Aku Ankka on joka paikassa mukana, joka vie kaiken huomion eikä osaa sitten lainkaan toimia normaalisti). Myös jokailtaiset aggressiot ja nukahtamisongelmat vaelteluineen vievät koko perheeltä voimia. Voi huoh, mistähän sitä taas saisi satsin piristystä ja uskoa huomiseen :)?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ja autan läksyissä, pesussa ja pyyhin pyllyn. Muut asiat tekee  itse. Ongelmat aistiyliherkkyys. Ei kestä muutoksia ja välillä ei ole lähtenyt kouluun, kun saa jonkun kohtauksen. Pahinta on kouluaamut, kun ei saa aina sinne ja pakko olisi mennä. Mies välillä karjaisee ja siitä lapsi menee ihan lukkoon eli pitää jaksaa olla kärsivällinen ja lempeä. On 12v. ja nyt tottunut jo läksyihin eli tekee ne minun kanssani. Osaa olla yksin kotona, lämmittää ruokaa, hakea postin ja tulla omalla avaimella kotiin ja kännykkä on, mutta minä huolehdin latauksesta.

Vierailija
2/2 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä nukkuu hyvin ja menee kiltisti nukkumaan. Minnekkään ei lähde vapaa-ajalla, kun menee pää sekaisin ja ei vaan saa lähtemään. Meillä toinen vanhemmista lähtee sitten terveen lapsen kanssa. T.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla