Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulilasinpyyhkijöistä painaumat tuulilasiin, WTF?

Vierailija
23.01.2014 |

Auton tuulilasissa on pyyhkijöiden kohdalla painaumat, siis ihan lasissa on selvät railot. Miten ihmeessä sellaiset tulevat lasiin? Olen ennenkin irrottanut jäätyneitä pyyhkijöitä varovasti tuulilasista, eikä koskaan ole jäänyt mitään vaurioita lasiin.

Ei tule mieleen kuin yksi kerta, kun olen pesettänyt auton pikkupakkasella, vein sen jälkeen lämpimään parkkihalliin kuivumaan ~tunniksi, mutta pyyhkijöihin en sen kummemmin koskenut. Onkohan sinne väliin jäänyt vettä, joka sitten jäätynyt? :( Korvaako vakuutus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti, että ne on tehty lasiin ihan tarkoituksella auttamaan pyyhkijöiden pysymistä puhtaina.

Vierailija
2/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosiaan aina olleet siinä. Meidänkin autossa on. Luuletko kumisen pyyhkijän tekevän loven kovaan lasiin... toivottavasti tämä oli vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:31"]

Epäilen vahvasti, että ne on tehty lasiin ihan tarkoituksella auttamaan pyyhkijöiden pysymistä puhtaina.

[/quote] Onko kellään tarkempaa tietoa tästä? Mun mielestä noita railoja ei ollut aikaisemmin, vaan ovat ilmestyneet nyt talvella. Eikä kyse ole jäästä, jäljet eivät lähde sulamalla/rapsuttamalla, vaan lasissa on selkeä kuoppa näiden jälkien kohdalla.

Vierailija
4/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaurat

Vierailija
5/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on turvaurat tehty jysimellä

Vierailija
6/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on teettänyt turvaurat sanomatta sinulle. 

Vierailija
7/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkari...en nyt muista miksi niitä kutsutaan, mutta ne ovat tekemällä tehtyjä.

Vierailija
8/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
9/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:31"]

[/quote] Onko kellään tarkempaa tietoa tästä? Mun mielestä noita railoja ei ollut aikaisemmin, vaan ovat ilmestyneet nyt talvella. Eikä kyse ole jäästä, jäljet eivät lähde sulamalla/rapsuttamalla, vaan lasissa on selkeä kuoppa näiden jälkien kohdalla.

[/quote]

Ne on olleet siinä aina, kesällä vain ei tule katseltua tuulilasia yhtä läheltä kuin talvella skrabatessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä