Parhaimmat ja pahimmat joululahjat?
Sain kerran vähän käytetyn paistinpannun😂
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
No, mikä oli se paras?
Ei kai kukaan niitä muista, joista ei pääse muita nauramaan? Joku antoi vähästään ja yksi nauraa.
Suklaatryffeleitä jostain ulkomailta. En kehtaisi itse antaa, maistui hirveältä.
Varman päälle kannattaa aina pelata ja ostaa suomalaista tai ruotsalaista suklaata.
Sain vaariltani ja hänen bimbolta naisystävältään aikoinaan pitsiset pikkuhousut, meni palautukseen ja äitini kertoi suoraan etten tykännyt. :D Oli todella raivostuttava lahja silloin 15.v nuorena. Sitten vaarini osasi rikkaana johtajana myös lähettää lapsenlapsilleen vanhoja 5markkasia. Luoja miten ärsyttävä lahja. Eipä koskaan oltu läheisiä vaarin kanssa ja selittää varmaan isäni lastenkotitaustasta...
Vierailija kirjoitti:
Suklaatryffeleitä jostain ulkomailta. En kehtaisi itse antaa, maistui hirveältä.
Varman päälle kannattaa aina pelata ja ostaa suomalaista tai ruotsalaista suklaata.
Paras konvehti on tanskalainen Jakobsen, jota myydään peltirasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mikä oli se paras?
Ei kai kukaan niitä muista, joista ei pääse muita nauramaan? Joku antoi vähästään ja yksi nauraa.
Antoi vähästään? Minä sain kerran hyvin tienaavalta tyypiltä ilmaiskalenterin. Minä annoin laadukkaan huovan. Tuli arvostettu olo.
Parhaita lahjoja on monia. Pohdin tarkoin mitä ihmisille annan niin he ovat tehneet samoin myös minulle.
Miksi aikuisille jaetaan joululahjoja. Aikuisilla on rahaa ostaa mieleisensä roinat. Kukaan ei halua ei toivottua roinaa nurkkiinsa. Niitä on tori ja kirpparit täynnä tätä turhaa roinaa. Jos kylässä käydään niin veisin joulukukkasen. Muuten meidän suvussa ei aikuisille lahjoja osteta.
Antoi vähästään? Minä sain kerran hyvin tienaavalta tyypiltä ilmaiskalenterin. Minä annoin laadukkaan huovan. Tuli arvostettu olo.
Hyvä syy ettei kannata aikuisten kesken mitään lahjoja vaihdella. Jos ei itse kehtaa antaa arvotonta lahjaa ja ostaa kalliin lahjan niin tulee arvoton huijattu olo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisille jaetaan joululahjoja. Aikuisilla on rahaa ostaa mieleisensä roinat. Kukaan ei halua ei toivottua roinaa nurkkiinsa. Niitä on tori ja kirpparit täynnä tätä turhaa roinaa. Jos kylässä käydään niin veisin joulukukkasen. Muuten meidän suvussa ei aikuisille lahjoja osteta.
Mielummin virkattu pannunalunen, kuin joulukukkanen. :D
Tykkäisin lahjoista jotka voisi käyttää. Esim. kynttilät, kukat, suklaat ym. naposteltavat, viini. Olen kerran saanut lahjaksi jouluaiheiset ikkunaverhot. Eivät olleet koskaan ikkunassa ja vieläkin puistattaa kun ajattelen niitä.
Yksi huonoimmista oli kun sain miehen veljeltä ja vaimoltaan raskausaikana jotain (hajustettua ja kalliihkoa) öljyä, jonka pitäisi estää raskausarpia. Harmi vaan, että ihoni ei yhtään tykkää hajustetuista tuotteista ja niin vaan tästäkin tuli erittäin kutisevaa ihottumaa viikossa (kokeilin vielä pariin otteeseen, jos ihottuma olisikin johtunut jostain muusta). Erityisen huonon lahjasta teki se, että he tietävät, että en käytä mitään hajustettuja rasvoja tms. herkän ihon takia ja rahaa käytännössä meni siis roskiin, kun pullo unohtui kaappiin kuukausiksi.
Parasta olisi kun ei tarvitsisi ostaa lahjoja kuin suvun vanhimmille ja lapsille, ja sitten jotain niille joilla ei ole lapsia. Jokavuotinen stressi, jonka jättäisin mielummin väliin ja mielelläni olisin itse ilman mitään lahjoja.
Lahjakortit ovat aika hyviä.
Toki pitää vähän tietää niissäkin, mistä saaja tykkäisi.
Jotkut tykkäävät myös itse tehdyistä villasukista tai. esim. kaulahuivista tai lapasista.
Herkkukorit ovat kivoja.
Huono lahja ainakin omalla kohdalla on ollut joku omaan makuun sopimaton sisustusesine
tai vaate, jota en ole tykännyt käyttää.
Kannattaa oikeasti tiedustella saajalta, mistä hän tykkää ( varsinkin jos ei yhtään tiedä).
Virkattu pannunalunen