Millainen ihminen ei siivoa jälkiään käydessään julkisessa wc:ssa?
Miten joku voi onnessaan ensin paskoa ja sitten ajatella, että on ihan ok jättää törkeät vauhtiraidat pönttöön niitä siivoamatta? Hei haloo, monessa wc:ssa on se harja! Toinen on se, kun monet kyykkivät pöntön reunalla, kun eivät voi pissata istualteen, kun se on "hyi ällöö", mutta sit on ihan jees jättää omat kuset ympäri istuinrinkulaa? ...Ja sit ne menkkasiteet ja tamppoonit, jotka jätetään lojumaan miten sattuu.
Ja ei, en edes ole siivooja, vaan ihan tavallinen ihminen, joka usein vain taivastalee näiden porsaiden tekosia. Mutta porsaiden kannattaa miettiä, miltä siivoojasta tuntuu teidän paskoja korjata. Voisitteko seisoa siinä siivoojan vierellä silloin, kun hän työtään hoitaa ja olla ihan, että "jees, jätimpä hienot paskavanat tuonne ja voikun kauniisti menkkaside ja menkkahyytymät tuossa esillä!"
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:42"]
sillä paskaharjalla ruiskii vaan kakat vielä vaatteilleen.
Jus kusee seisaaltaan, nostetaan se istuinrinkula, ja muutenkin kustaan erittäin varovasti
[/quote]
No voi sillä harjallakin varovasti harjata. tsiisus.
Sen takia en pese pönttöä, koska julkisissa vessoissa a. ei ole harjaa tai b. se harja on niin saastaisessa kunnossa ettei siihen voi yökkäämättä koskea. Roskani korjaan kyllä roskikseen enkä sotke muutenkaan.
Älä käy julkisissa vessoissa jos noin häiritsee.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:57"]
Sen takia en pese pönttöä, koska julkisissa vessoissa a. ei ole harjaa tai b. se harja on niin saastaisessa kunnossa ettei siihen voi yökkäämättä koskea. Roskani korjaan kyllä roskikseen enkä sotke muutenkaan.
[/quote]
a.) niissä on 95% todennäköisyydellä harja, b.) tekosyy, ja arvaa yökkäileekö siivooja, kun hankaa sun kuivunutta paskaa?
Hyi. Mä niin kammoan yleisiä vessoja. Pitäisi varmaan pitää mukana jotain desifiointi ainetta ja pyyhkiä se rinkula ekaksi.. ja mun on pakko istua kun se on hirmu vaikeaa kyykkiä siinä varsinkin jos talvivarusteet päällä ja sit toisekseen on ärsyttävää pestä käsiä jos siellä ei ole paperia vaan se puhallin.
Hyi. Mä niin kammoan yleisiä vessoja. Pitäisi varmaan pitää mukana jotain desifiointi ainetta ja pyyhkiä se rinkula ekaksi.. ja mun on pakko istua kun se on hirmu vaikeaa kyykkiä siinä varsinkin jos talvivarusteet päällä ja sit toisekseen on ärsyttävää pestä käsiä jos siellä ei ole paperia vaan se puhallin.
sillä paskaharjalla ruiskii vaan kakat vielä vaatteilleen.
Jus kusee seisaaltaan, nostetaan se istuinrinkula, ja muutenkin kustaan erittäin varovasti