Miehet jotka valittavat sinkkuuttaan
He ovat katkeria, passiivisia, ikävystyneitä, ikäviä ja mikä pahinta esineellistävät, mitätöivät ja vihaavat naisia.
Tästä säännöstä ei ole poikkeusta.
Naiset karttavat tällaisia miehiä kuin ruttoa.
Miksi naisvihaaja sitten haluaa naisen, on ratkaisematon arvoitus.
Kommentit (14)
Tarvitseehan se naisvihaaja jonkun korvaamaan äidin. Pitää pestä pyykkiä, tehdä ruokaa ja sen sellaista. Itse hän ei sellaiseen yleensä pysty / ei osaa.
Jarppi2 kirjoitti:
Kylläpäs ap:lla on huono päivä
... jääräpäisiä.
Vaikka heille tarjotaan hopealautasella avaimet ankean elämänsä muuttamiseen, he eivät käytä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseehan se naisvihaaja jonkun korvaamaan äidin. Pitää pestä pyykkiä, tehdä ruokaa ja sen sellaista. Itse hän ei sellaiseen yleensä pysty / ei osaa.
Kyllä ne pakon edessä on oppineet.
Negatiivisuus uurtuu naamaan syviksi tyytymättömiksi juonteiksi.
Outs. Nyt sattui ja kirpaisi. - Olen itse ikisinkkumies ja minulla on ja on ollut aina sekä naisia että miehiä läheisinä ihmisinä elämässäni, olen heidän olemassa olostaan hyvin iloinen ja onnellinen. Mutta silti aina toisinaan haaveksin ja unelmoin siitä yhdestä ja eriyisestä, jonka kanssa saattaisin elää rinnakkain kohti tulevaa.
Mutta ehkä en ole oikeaa (Apn tarkoittamaa) kohde ryhmää, koska en - en ainakaan aktiivisesti valita naisettomuuttani. Ei parisuhde tee kenestäkään yhtään parempaa ihmistä: toivottavasi ei huonompaakaan.
Mutta olisi se (parisuhde) silti mukava joskus saada kokea. Ellen koe, niin sinkkuna jatkan ja olen niinkuin tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Outs. Nyt sattui ja kirpaisi. - Olen itse ikisinkkumies ja minulla on ja on ollut aina sekä naisia että miehiä läheisinä ihmisinä elämässäni, olen heidän olemassa olostaan hyvin iloinen ja onnellinen. Mutta silti aina toisinaan haaveksin ja unelmoin siitä yhdestä ja eriyisestä, jonka kanssa saattaisin elää rinnakkain kohti tulevaa.
Mutta ehkä en ole oikeaa (Apn tarkoittamaa) kohde ryhmää, koska en - en ainakaan aktiivisesti valita naisettomuuttani. Ei parisuhde tee kenestäkään yhtään parempaa ihmistä: toivottavasi ei huonompaakaan.
Mutta olisi se (parisuhde) silti mukava joskus saada kokea. Ellen koe, niin sinkkuna jatkan ja olen niinkuin tähänkin asti.
Valittaminen on just mitä sä et ilmeisesti
tee.
En mäkään valita miehen puutetta.
Olin pitkässä parisuhteessa joka päättyi eroon.
En tiedä elänkö loppuelämäni yksin.
Mutta sen tiedän, että se on pitkälle musta
itsestäni kiinni.
- ap.
Ap itse katkeruuksissaan vonkuu sinkkumiehistä.
Mitä on valittamine? :o Kyl mie haluisin tyttöystävän, mut kyl mie tykkään olla myös sinkku. :) Onko toivominen valittamista? :D Omasta mielestäni en valita, mut kait se on muista kiinni. En oo katkera, mut passiivine oon ku, en haluu useista syistä mennä deittisivuille. En oo myöskää ikävystyny, vaa iloine. Jotkut sanoo piipittäjäks. :D Ikävä? No ehkä. Ja ei, en esineellistä, mitätöi tai vihaa naisia. Oli kiva lukee siun tekstii AP. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittaminen on just mitä sä et ilmeisesti
tee.
En mäkään valita miehen puutetta.
Olin pitkässä parisuhteessa joka päättyi eroon.
En tiedä elänkö loppuelämäni yksin.
Mutta sen tiedän, että se on pitkälle musta
itsestäni kiinni.
- ap.
Kun edellä kirjoitit, että on ratkaisematon arvoitus, miksi naisten vihaaja kuienkin haluaisi saada itselleen kumppanin (naisen) ,niin en itse (miehenä) usko, että siihen on olemassa ainoastaan yhtä oikeaa syytä.
Kaksi mahdollisa syyä keksin, - Vihaaja haluaisi jonkun erityiseksi maalitauluksi, johon asemaan toivon mukaan ei kukaan joudu.
Vihaaja haluaisi saada edes jonkun, joka osoittaa häntä kohtaan positiivista huomiota eri tavoin. Ihmisen kaipuu tulla nähdyksi ja huomoiduksi, - kosketeuksi ja kuulluksi. jne on perin yleisinhimilline ja kaikki eivä ole sitä saaneet kokea. Tai jos ova niin se on ollut hyvin satunnaista tai edellisesä kerrasta on jo ainakin vuosikymmeniä aikaa. - Miksi näin käy onkin jo vaikeampi vastata.
Osa varhaiskasvattajista on myöhemmin kertoneet, että he olisivat muka (olleet) tietosiia jo osasta hyvin nuoria lapsiia kenellä on ilmeinen vaara joutua ja pääyä syrjäytyneeksi aikuisena vaikka tähän (aikuistumiseen) olisi vielä useita vuosia aikaa, kun lapsi eläisi tai olisi elänyt tuona ennusteen hetkellä vasta aikaa ennen esikoulua.
Monelle syrjäyyneelle miehelle osa syrjäytymistä on se, että rinnalla ei ole ketään, joka edes hieman välittäisi. - Vähemmästäkin sitä saattaa katkeroitua.
Olisipa joku, jonka rinnalla voisimme syrjäytyäyhdessä.
lähiön paarin tai kaljakaupan lähelle penkille istumaan heeei
ja tuiterisa itekkii heeei
ja jopakopa alkaa seuraa löytymään heeei
😈
Noihin piirteisiin päädytään eri pituisten prosessien myötä.
Kylläpäs ap:lla on huono päivä