Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjää sietämättömän ihmisen kanssa?

Vierailija
20.10.2020 |

Joudun käytännön pakosta toimimaan sietämättömän ihmisen kanssa. Sietämättömyys ilmenee täydellisenä kritiikin puutteena (ei ymmärrä, vaikka hänen toimiaan kritisoidaan aiheesta hyvin asiallisesti), tekee omavaltaisia päätöksiä kysymyttä mitään keneltäkään, näkee, että vain hän itse tietää.

Kiroilee ja käyttää rumaa kieltä, haukkuu muita ihmisiä ja ihmisryhmiä perusteetta. Esittää väitteitä perheistä, joita ei käytännössä tunne lainkaan. Kehuu omia lapsiaan ja itseään, on jatkuvasti yhteydessä lasten opettajiin ja valmentajiin. Lapsista yksi menestyy ilmeisesti omassa urheilulajissaan. Haukkuu sen vuoksi muita, joiden lapset eivät ole niin menestyviä ja käyttää myös arvovaltaansa ja suhteitaan lastensa uran edistämiseksi.

On kerännyt ympärilleen koplan itselleen hyödyllisiksi katsomistaan ihmisistä, jotka hyötyvät hänestä ja jotka puolestaan puolustavat häntä. Tuo julkisesti esiin asioita, jotka eivät pidä paikkaansa tai joiden valmistelu on vielä kesken.

Valitsee lastensa kaverit, eli lapset eivät saa olla tekemisissä kuin hänen hyväksymiensä perheiden lasten kanssa. Oma lapsi myös kiusaa muita.

Miten tällaisen ihmisen kanssa pystyy toimimaan? Olen yrittänyt pysyä asialinjalla ja tuoda esiin faktoja ja vedota sovittuihin menettelysääntöihin. Olen tietynlainen vastavoima, mutta omat voimat alkaa olla aika lopussa. Etenkin kun tuo ihminen halveksuu minua avoimesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät rajoista kiinni etkä provosoidu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Tällä on hovi joka sokeasti puolustaa johtajaansa. Tulet saamaan ns. turpiin joka kerta kun mitään yrität.

Hanki lapsellesi toinen harrastus tai harrastus ryhmä.

Tuo puusilmä näkee vain oman toimintansa. Viisas osaa vetäytyä ja valita taistelunsa.

Vierailija
4/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsistin kanssa pärjääkään normaali ihminen.

Vierailija
5/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä se aikuinen. 💗

Vierailija
6/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä porsi hänen kanssaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi