Miten selvittää miehen etunimi? Kolmannet treffit tulossa...
No, siinäpä se. Minulla on järkyttävän huono nimimuisti ja ensimmäiset treffit on jotenkin aina niin jännittävät että en vain muista. Jokin perusnimi oli ja aattelin että muistaisin kun nähdään uudestaan, mutta ei. Nyt nähdään kolmannen kerran, enkä enää kehtaa kysyä. Tiedän työpaikan, olen googlaillut, puhelinumerolla ei selviä enkä tiedä rekkaria. Mitä vielä voisin yrittää? Jos joskus menen hänen kotiinsa, niin voisin postia tsekata.
Kommentit (13)
Kysy, että onko miehellä koskaan ollut mitään lempinimeä. Jos et sen perusteella keksi oikeaa nimeä, niin voit ruveta itsekin käyttämään lempinimeä, kunnes oikea selviää.
On varmaan huomattava ongelma tämä sarjadeittailijoilla. "No mooi Pekka eiku Saku eiku Petri eiku..."
Teeskentele, että sulle tuli oikosulku etkä juuri nyt muista nimeä.
Ei mua haittaisi jos joku kysyis et mikä se sun nimi taas olikaan, mulla on huonomuisti, anteeksi.
Et muista etunimeä? Tämä oli hauska :D
Kerro tarinaa kuinka ulkomailla lentokentällä sun nimeä kuulutettiin etkä meinannut tajuta, että se oli sun nimi kun kuulosti niin oudolle. Tiedustele miten luulet, että miehen nimi lausuttaisiin vaikka ranskassa.
"Saanks mä nähä sun passikuvan? Mun on niin nolo!"
No millä nimellä sen puhelinnumero on? Mies58?
Toi koko nimen kysyminen oli hyvä! Keksi joku stoori omastas ja sit aasin siltana kysy mikä miehen on.
Toi on kyllä paha, itsellä kerran käynyt vastaavasti ja sitä tosiaan ei voi enää kysyä jos tarpeeksi paljon nähty :D
Itselläni asia ratkesi siten että neidon kaveri oli kerran meidän matkassa ja hän sitten sanoi: Hei Sanna
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Selaa almanakkaa, josko muistaisit kun tulee kohdalle. Noloa jos selviää ettet muista!